Cara Delevingne spojuje kampaň značky Puma s emancipací žen

Cara Delevingne spojuje kampaň značky Puma s emancipací žen

Jedna z nejvyhledávanějších světových modelek spojuje s loňskou kampaní značky Puma ženské otázky. Prozrazuje tak i něco o sobě.  

Kampaň, o které jsme vám psali již v loňském roce, nazvaná „#DoYou" značky Puma je spojena s posílením postavení žen ve světě a také s otázkami okolo žen. Do této pozice se díky novým zážitkům dostává i úspěšná Cara. Hovořila o tom během akce, která se konala v neděli v Londýně v centru Saint Martins. „Vidím a více si uvědomuji svoji vlastní nevědomost,“ prozradila modelka.„O tom, co lidé říkají, jak jsme na západě zkažení – a to samozřejmě i já. Dokonce i způsob, jakým se někdy chovám, nebo jak se cítím sama o sobě špatně,“ konstatovala Cara v rámci akce pro posílení kampaně značky Puma i postavení žen ve světě.

Nejsou to ale jen módní kampaně, které modelku přivádí na nové myšleny, začátkem tohoto roku se vydala do Afriky v rámci Nadace OSN „Gril Up“ a setkala se s uprchlíky v Ugandě a se členkami ženské literární skupiny, kde se zúčastnila projektů poezie, lekcí sebeobrany žen a strávila zde čas s mladými ženami, které byly šikanované. „Teď začínám chápat postavení žen mnohem více, a chtěla bych pomoct dalším ženám.“

Modelka poté přiznala, jaký zlom v jejím životě to přineslo, a že se rozhodla soustředit svůj čas na vlastní vývoj. „Začala jsem říkat NE a uvědomila jsem si své silné stránky, a to, že v sebe věřím. Jsem šťastná, že jsem naživu. Zvlášť proto, abych mohla dělat to, co dělám.“

wwd.com

 

Mohlo by vás zajímat
Sledujte náš Instagram