dnes je 16.08.2017 a svátek má Jáchym

Coca-Cola v působivé spolupráci s řetězcem Kith - je libo plavky, nebo triko?

Coca-Cola patří k hrstce značek, za jejíž logo na triku budou lidé platit a nosit ho bez dojmu, že na sobě mají neforemnou reklamu. 

Sice ano, budou nosit reklamu, ale nebude neforemná. Coca-Cola se v minulosti spojila třeba s dostupným řetězcem Terranova. Aktuálně byly také uvedeny snímky prezentující kolekci v partnerství s řetězcem Kith. Coca-Cola ztělesňuje celosvětový fenomén a zdaleka ne jen na poli nápojů, Coca-Cola je lifestyle, symbol, trend. Trend, který právě teď můžeme nosit i na sobě ve velmi působivém provedení. Spolupráce s Kith totiž vnese na stojany velkou spoustu stylových kousků v bílo-červeno-modré barevné kombinaci s výraznými logy obou společností. Modely plné hry, moderního městského stylu a k tomu snadno nositelné. Jistě si je zamilují jak teenageři, tak milovníci Coca-Coly a módních výstřelků. Za nás rozhodně vítězí bílo-červené Conversky s vyšitým logem a jednodílné plavky. 










fashioniseres.com

DÁMSKÁ MÓDA PÁNSKÁ MÓDA COCA-COLA SPOLUPRÁCE KITH PODZIM 2017

Související články

Česlav Jaroš - ROZHOVOR

S oděvním výtvarníkem a stylistou Česlavem Jarošem jsme si povídali nejen o obdivu a respektu ke svému řemeslu, ale i o tom, co ho baví a naplňuje. 

Celý článek

Swarovski se dal dohromady s Jason Wu, kampaň nafotila Karlie Kloss

Ke svému 10. výročí se značka Swarovski spojila s Jason Wu a vytvořila jedinečnou kolekci. Karlie jako ambasadorka Swarovski a kamarádka Jasona Wu byla pro její focení jako stvořená.

Celý článek