dnes je 19.07.2019 a svátek má Čeněk

Comme des Garçons zakládá novou on-line značku

Přidat na Seznam.cz
Comme des Garçons v červenci 2018 módní trh obohatí o novou on-line značku založenou na direct-to-costumer modelu. A co to vlastně je?

Fanoušci módní značky Comme des Garçons mohou jásat. V červenci 2018 společnost rozšíří svůj sortiment o novou on-line značku, zaměřenou přímo na zákazníky. Adriane Joffe tuto novinku uznámil při příležitosti otevření prvního čínského Dover Street Market. On-line label tak bude patřit do řady dalších 18 módních značek, které pod tuto společnost patří, jako například Noir, Homme, Plus nebo Shirt and Play.

návrháři

On-line značka se bude zaměřovat na direct-to-costumer marketing. Produkty tedy nepůjdou přes zprostředkovatele, tedy obchod, který produkty nabízí. Zboží bude nabízet přímo Comme des Garçons na nově vznikajícím e-shopu, na jehož designu už pracuje sama Rei Kawakubo. Výhodou tohoto způsobu prodeje je to, že značka může lépe sledovat statistiky prodejů a spokojenost svých zákazníků. Podle výzkumů zároveň zákazníci raději nakupují od značky samotné než od zprostředkujících obchodníků.

Tento druh marketingu společnost zvolila také kvůli sortimentu, který bude nabízet. Mnoho kolekcí Comme des Garçons jsou totiž sice oku lahodící, ale v reálu nenositelné. Taková ale nová on-line značka nebude. Bude se totiž zaměřovat na základní a jednoduché kousky pro muže a ženy, určené pro každodenní nošení.

comme des garcons

WWD.com, Hypebeast.com

Přidat na Seznam.cz
MÓDNÍ NÁVRHÁŘI COMME DE GARCONS ONLINE NAKUPOVÁNÍ

Související články

Tip na výlet: Záhřeb a návštěva obchodu DeLight

Do Chorvatska na pobřeží se podíval snad každý Čech. Ale i hlavní město Záhřeb toho může nabídnout mnohem víc než jen skvělou zmrzlinu a krásnou katedrálu. V uličce kousek od náměstí se pyšní nádhernými modely obchod s dámskou kolekcí nové chorvatské značky Delight.

Celý článek
Natali Ruden

V butiku nenajdete jediný model jen tak pro krásu, říká módní návrhářka Natali Ruden

Natali Ruden, módní návrhářka se specifickým rukopisem. Co nám chtěla sdělit novou kolekcí Eden a jaké má plány do budoucna?

Celý článek

Brazilská blogerka Camila Coelho přichází se svou vlastní značkou

Brazilská blogerka a influencerka Camila Coelho představuje svou vlastní značku oblečení. Její kolekce je silně ovlivněná diverzitou brazilských dívek a jejich temperamentu.

Celý článek

Chiara Ferragni proti šikaně

Italské blogerce, módní ikoně a návrhářce jsme se nedávno věnovali hlavně kvůli její nové kolekci oblečení a bot. Nyní ale Chiara využila své popularity k osvětě a spojila své jméno s neziskovou organizací Stomp Out Bullying.

Celý článek

Calvin Klein se chystá výhradně do digitálního prostoru a neplánuje žádné přehlídky

Americký návrhář s fenomenálním úspěchem po celé generace se rozhodl ustoupit od klasických přehlídek. Calvin Klein plánuje masovou produkci a pouze digitální prezentaci. 

Celý článek

Co oblékly česko-slovenské krásky na ples sezóny?

6. ročník Česko – Slovenského plesu se konal v Obecním domě za účasti známých osobností. Hlavní ozdobou večera byly české a slovenské krásky. Jaké róby oblékly na tento vrchol plesové sezóny?

Celý článek

Rok 2019 - virtuální realita, digitalizace a další výzvy pro módní společnosti

Rychle a nenávratně se nám přechýlil rok 2018 v rok 2019 a nás zajímá jaké změny čekají na módní obchodní značky a řetězce. Ekonomika totiž bude neúprosná i v roce 2019.

Celý článek

Jitka Klett for Fashion Revolution

Úspěšná módní návrhářka uspořádala jedinečný, módou a uměním protkaný charitativní večer při světové premiéře JITKA KLETT for FASHION REVOLUTION.

Celý článek