Mladá návrhářka Michaela Hriňová vytvořila kolekci pro 100CLASS concept store

Mladá návrhářka Michaela Hriňová vytvořila kolekci pro 100CLASS concept store

Cesta, která slovenskou návrhářku čekala, aby se propracovala k vysněnému povolání, nebyla snadná. V tomto případě však platí, že trpělivost růže přináší!

Vendula Stoklásková ze 100CLASS concept store začala s Michaelou spolupracovat před dvěma lety, kdy slovo dalo slovo a vzájemné sympatie podpořily nový projekt, který Michaela zpracovávala ještě během studií. „Pamatuji si, že mě tenkrát Míša velice příjemně překvapila svým profesionálním přístupem - i když byla ještě studentkou, měla všechno do puntíku zorganizované a připravené - od visaček až po samotný oděv a balení,” říká Vendula.

Michaela miluje příběhy, které přenáší do svých kolekcí. Ty pak charakterizuje hlavně netradiční výběr materiálů, oversize silueta a pánské střihy. Pořád však mluvíme o nositelné a po mnoho sezón využitelné módě. Limitovaná kolekce přinesla velký úspěch a spolupráce tak pokračuje dál v podobě triček a mikin, které se dají sehnat pouze ve 100CLASS concept store.

Oděvní design chtěla Michaela Hriňová studovat už odmalička. Vedla k tomu ale poměrně dlouhá cesta: jedna vysoká škola a pár roků praxe ve stavební firmě na pozici kontrolor kvality. Až tam si uvědomila, že i když svou práci miluje, není to to, co by ji naplňovalo. Vrátila se tedy ke svému původnímu snu a začala znovu od nuly.

 Pod vlastní značkou AiM přináší různé příběhy a témata, které ovlivňují její život.  V období tvorby vlastnej značky sa mi diali veci, keď som sa cítila ako Alenka v ríši divov, takže nebolo nad čím váhať. Témou celej kolekcie, ale aj vzniku značky, sa stala Alenka, či už odvodením názvu Alice in Wonderland (pretože v mojom logu je A otočené dole hlavou ako aj M nie je M, ale W naopak), nebo logom značky, ktorým sa stal biely zajac z Alenky, predstaviteľ snov, za ktorými bežíme. Značku charakterizuje hlavne oversize silueta, inšpirácia v pánskych strihoch, trošku divnosti, príbehovosť a narúšanie stereotypu v detailoch,” říká návrhářka.

Její cílevědomost ji žene kupředu, a tak se letos mohla již potřetí prezentovat v rámci Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku. “Prvý krát som bola súčasťou súťaže Van Graff Junior Talents, potom ako súčasť prehliadky za náš zlínsky ateliér a túto sezónu som mala svoju samostatnú show. Prípravám som venovala všetok svoj čas, boli to v podstate tři mesiace nepretržitej práce,” hodnotí Michaela.  Po každé přehlídce si vždy říká, že to mohlo být lepší, nikdy není 100 % spokojená, ale svoje kousky nosí ráda. Šatník si nedovede představit bez oversize trička, mikiny s kapucí pencil skirt a trench coau.

 

Mohlo by vás zajímat
Sledujte náš Instagram