Reklama
Dámské oblečení

Módní značka s.Oliver představuje nové kolekce pro podzim a zimu 2011 – těšte se na nové kombinace plné kontrastů!

S.Oliver představuje trendy ke kolekcím podzim/zima 2011

V rámci jednotlivých produktových řad, od sportovně elegantního stylu s.Oliver Casual a mladistvé spontánní módy QS by s.Oliver, přes elegantní řadu s.Oliver Selection až po doplňky s.Oliver Accessories, se můžeme těšit hned na několik témat, stylů, barevných kombinací i materiálů.

Připraveny jsou dámské i pánské kolekce, ve kterých si vyberete nejen individuálně, ale bez problému se sladíte také v páru. Máte-li již nyní chuť pořídit si něco hezkého na letošní podzim a zimu, můžete zavítat do prodejen s.Oliver, neboť zářijovou kolekci zde najdete již od druhé poloviny srpna.

Řada s.Oliver Casual přináší kombinovatelnost a změnu
V dámské kolekci se můžeme těšit na řadu témat, která se v jednotlivých měsících na módních kouscích projeví, za všechny zmiňme např. vojenský, přírodně laděný či dandy styl. (Poznámka redakce: dandy styl jsou pánské prvky přeneseny do dámské módy.) Kolekcemi se prolíná romantismus a kontrast filigránových látek srustikálními materiály. Všechny tyto prvky přinášejí moderním ženám nekonečné množství kombinací. V barvách převažují odstíny rzi, červené i hnědé barvy, curry a hořčicová, tlumené a zářivé odstíny modré či zelená s khaki. Určujícími materiály sezóny jsou umělá kožešina, flanel, bondované materiály a teddy. Látky jsou doplněny nášivkami z kordu, kůže nebo sametu. Na vnitřních částech bund a halen se setkáte s kostkovaným lemováním a podšívkami.

V pánských kolekcích řady Casual se mísí tradice a autenticita se sportovním, vysokoškolským vzhledem, vojenským stylem a elegancí 30. let. V popředí stojí neobvyklá směs materiálů, jako plst, denim nebo pravá vlna a vlněné směsi. Dvojvrstvé materiály, které zdůrazňují souhru vnitřní podšívky a vnější vrstvy, dodávají sportovním bundám, košilím i sakům důležitý „ šmrnc“. Vrstvení poskytuje nekonečnou škálu možností pro kombinování a dodává vzhledu na uvolněnosti. Objemné šály, svetry i doplňky pak uvolněný dojem kolekce hravě doplňují. V barvách vládne olivová, zelená, hnědá, koňaková, odstín velbloudí srsti či tmavá námořnická modř. Kontrastními barvami jsou švestková, červená chianti, oranžová, hořčicová a barva lesních plodů. Důležité jsou i směsi barev. QS by s.Oliver v duchu Boho-Chic, norských úpletů či retro stylu.

Dámská řada QS by s.Oliver nabídne podzimní a zimní směs trendů
Klíčovým prvkem těchto období je kontrast mezi venkovem a městem, ženskostí a mužností. Retro styl městských uměleckých ateliérů jde v kontrastu s drsnou přírodou Islandu. Romantické krajkové zdobení se potkává s odolnými koženými kabáty, bundami a těžkými botami. Tvořivá rozmanitost se projevuje v klasice i nápaditých inovacích. Vzorům budou vládnout tištěné symboly, fototisk, nápisy, ornamenty či zvířecí motivy. Kontrast mezi venkovským a městským stylem převládá i v pánských modelech. Dominantní bude styl „Urban-Boho“ a styl „Hobo“. Prvnímu zmiňovanému odpovídá kombinace seprané bundy a košile se silným svetrem norského vzoru, bokovými kalhotami se sníženým rozkrokem a pevnými botami. Styl „ Hobo“ neboli „tulák“ zase spojuje funky klubový vzhled s příjemnou zimní módou. Základním prvkem kolekce, založené na inovacích a přírodních barvách, jsou ležérní materiály a výrazné prvky.

V elegantní řadě Selection najdete celou řadu rozdílných stylů
V dámské elegantní řadě Selection se postupně promítnou tato témata: windsorské inspirace, kde se tradiční látky jako pepito a kostičky, manšestr, tvíd nebo keprová látka v retro duchu setkávají s loveckými prvky, vychytávky ze 70.let, Wall Street aneb ženy magazínu Forbes, kde se můžete těšit na kalhotové kostýmy a blejzry v kvalitním krejčovském provedení, pláště a pláštěnky - kabáty a žakety pro pobyt venku a vyjádření nejrůznějších módních trendů, či plastické úplety s nabídkou copánkových a norských vzorů, krátkých propínacích svetrů, kabátů s velkými límci, svrchních oděvů ve stylu pončo, dlouhých svetrů či šálů a plédů.

Podzimní a zimní doplňky lze hledat v řadě s.Oliver Accessories
Kolekce doplňků s.Oliver pro období podzim a zima 2011 sahají od venkovských a romantických až po nápadné a fascinující. Speciální pozornost je věnována směsím materiálů a inovativním detailům. Základem jsou svěšené a krabicovité tvary kabelek a velké nákupní kabely. U barev se zimní odstíny jako černá, hnědá, olivová nebo lila setkávají se zdůrazňujícími barvami hořčicové a červené. V měkkých doplňcích se kolekce soustřeďuje na dlouhé šály, trojúhelníkové šátky a stuhy. Chybět nebudou klapky na uši z imitace kožešiny anebo dělnické a školní čepice. Výrazným rysem kolekce budou měkké klobouky se širokou krempou či klobouky plstěné.

O společnosti s.Oliver Bernd Freier GmbH & Co. KG
Společnost s.Oliver Bernd Freier GmbH & Co. KG, přední módní a lifestylová firma, byla založena před více než 40 lety Berndem Freierem, který v roce 1969 v německém městě Würzburg otevřel první maloobchodní prodejnu „Sir Oliver“ o rozloze 25 m2. V Německu firma sídlí dodnes, centrála s.Oliver se nachází ve městě Rottendorf. Během několika desítek let se firma stala jedním z předních módních výrobců působících nejen v Německu, ale i po celé Evropě. Módní a především také lifestylová značka s.Oliver pro ženy i muže zahrnuje celkem 10 segmentů a výrobních řad, počínaje dětmi inspirovanou řadou s.Oliver Junior a konče prémiovou řadou s.Oliver Selection.

Kromě vlastní značky firma nabízí také 11 lifestylových řad s produkty od licenčních partnerů. V ČR se setkáme s produktovými řadami: QS by s.Oliver, odvážnou a spontánní módou pro mladé, s.Oliver Casual, sportovně elegantní módou s vysokým komfortem nošení, doplňky s.Oliver Accessories a od března 2011 nově také s řadou s.Oliver Selection, elegantní a zároveň pohodlnou business módou.

Prostřednictvím 183 vlastních prodejen, 312 partnerských prodejen, 2.347 obchodů a 2.642 prodejních ploch firma působí ve 30 zemích světa. Každoročně rostoucí obrat firmy se 6.470 zaměstnanci, z toho 4.670 pouze v Německu, vyšplhal mezi roky 2008 a 2009 na 1,16 miliard Eur. Od srpna 2006 značku s.Oliver mediálně podporovala po dobu téměř dvou let zpěvačka Anastacia. V roce 2009 byla v ČR, po distribuci značky prostřednictvím franšízy, založena samostatná pobočka s.Oliver CZ s.r.o. spadající přímo pod německou centrálu. Kromě 12 vlastních prodejen pořídíte výrobky s.Oliver ve více než 30 partnerských obchodech po celé ČR.

 

Zdroj obrázků: poskytl s.Oliver a Privilege PR

Redakce

Související články
Tipy na plesové krátké účesy 21.11.2011 Vsaďte na středně dlouhé vlny! 03.05.2011 Philosophy 10.01.2014 City Souls 05.06.2014 TSE 26.11.2013
Reklama