dnes je 24.09.2019 a svátek má Jaromír

Nová kampaň Lindex Bra-volution v podání obyčejných žen

Přidat na Seznam.cz
Zaměstnankyně společnosti Lindex opět odhodily stud a staly se modelkami nové kampaně Bra-volution k jarní kolekci spodního prádla. Objevte spolu s nimi nejnovější trendy.

Společnost Lindex spustila novou kampaň Bra-volution, která nám opět dokazuje, že každá z nás se může stát hvězdou. Spodní prádlo z nové kolekce Lindex i tento rok oblékly zaměstnankyně, ne modelky, ale obyčejné ženy!

Jsou krásné, plné ženskosti a přirozeného sex-appealu. Proč? Protože se ve svém prádle cítí skvěle! Lindex tak znovu poukazuje na důležitost správného střihu podprsenky.


S letošní jarní kolekcí nám tato oblíbená módní značka přináší další možnosti k usnadnění výběru toho správného spodního prádla. Najít perfektní podprsenku není vůbec jednoduché. Proto byla v loňském roce přepracována většina střihů podprsenek s cílem uspokojit všechny naše potřeby. Komfortní stylové kousky získaly nové funkční detaily. Důraz je kladen také na přirozenou siluetu a především na širokou nabídku střihů, typů i designu.

„V trendech podprsenek se toho v současné době děje spousta zajímavého. Setkáváme se zde se zcela zřejmým směřováním k přirozenější siluetě. Mám za to, že fenoménem letošního jara se stanou podprsenky bez vycpávek a také podprsenky bez kostic,“ říká Inger Lundqvist, manažerka Oddělení designu a nákupu spodního prádla Lindex.

Přirozenost se odráží i v barevné tónině jarní kolekce. Neutrální odstíny a základní jemné tóny jsou dnes stále žádanější.

„U jarní kolekce podprsenek se také setkáme s velkým množstvím nových detailů. Vyšší potřeba mít podprsenku, která má například pružná ramínka nebo která se vyznačuje nádhernými detaily zádového dílu, je do značné míry dána úžasnými styly a střihy šatů a topů,“ pokračuje Inger Lundqvist.


O účast na letošní kampani natáčené v Londýně byl mezi zaměstnankyněmi společnosti Lindex velký zájem. Jednou z tváří kampaně se stala i Barbora z pardubické prodejny.

„Ve Spring Studios London se sešel skvělý tým vlasových stylistů, vizážistů, stylistů, skvělý kreativní ředitel a neskutečně talentovaný fotograf, díky nimž – a samozřejmě také všem lidem ze společnosti Lindex – jsme měly pocit, že jsme ty nejdůležitější na světě,“ říká Maria Sundqvistová, manažerka prodejny Lindex ze švédského Luleå.

Zdroj: Lindex

Přidat na Seznam.cz
DÁMSKÉ OBLEČENÍ LINDEX KAMPAŇ DÁMSKÉ SPODNÍ PRÁDLO PODPRSENKY JARO 2015

Související články

Váš chytrý šatník: podzimní kolekce Lindex

Otevřít skříň, vybrat ty pravé kousky a do pár minut odejít. Sen každé ženy! Ovšem nyní se může stát skutečností. Oděvní značka Lindex vám s tím totiž hravě pomůže.

Celý článek

Černobílá podzimní kampaň Celine vzdala hold zakladatelce Céline Vipiany

Kreativní ředitel Hedi Slimane představil nejnovější podzimní a zimní kolekci módního domu Celine. Veškeré snímky jsou laděny do černobílé barvy, což vůbec není na škodu. Ba naopak.

Celý článek

Modelka Cara Taylor v kampani Richard Allan x H&M inspirované šedesátými lety

Módní řetězec H&M se spojil s britskou značkou Richard Allan a vznikla kampaň silně inspirovaná šedesátými lety v hlavní roli s modelkou Carou Taylor. Snímky nafocené v ulicích Londýna působí hravým a bezstarostným dojmem. 

Celý článek

Jaké spodní prádlo je teď trendy?

Prádlo je bez diskuse naprosto právoplatnou součástí outfitu, i když ve spoustě případů není na první pohled vidět. Člověk ale nikdy neví, co ho ten den potká, takže je dobré být připraven. A naprosto klíčové je také pohodlí - hlavně, ať to nikde neřeže a nedělá faldíky.

Celý článek

Selena Gomez v nové kampani na tenisky Cari Bold od značky Puma

Šestadvacetiletá zpěvačka Selena Gomez představila, jakožto ambasadorka značky Puma, nové sportovní tenisky s názvem Cari Bold. Ke kampani vzniklo i krátké video.

Celý článek

Moderní oděvy podzimní kampaně Emporio Armani kontrastovaly s historickým prostředím Milána

Italský módní dům Armani představil novou kolekci své sesterské značky Emporio Armani. Sbírka na podzim a zimu 2019 byla focena v ulicích Milána. 

Celý článek

Česká modelka Hana Jiříčková je hvězdou americké kampaně pro značku Nautica

Tuzemská krása slaví v Americe další úspěch, a to hned pro obrovský konfekční dům Nautica. Původem česká modelka Hana Jiříčková byla vybrána do letní kampaně, a je tak dokonalým ztvárněním námořnického života ve velkém stylu.

Celý článek

CATCH ME! je kolekce české značky LEEDA pro ženy, které ožívají v noci!

Patříte-li mezi ženy, které přes den spořádaně sedí v kanceláři, zatímco v noci ožívá jejich skutečné já, pak vás CATCH ME! kolekce osloví dvojnásob.

Celý článek