Novou tváří značky Reebok se stal osmdesátiletý herec Wang Deshun

Novou tváří značky Reebok se stal osmdesátiletý herec Wang Deshun

Reebok má novou tvář. Je jí muž pocházející z Číny. Je mu 81 let. A je v lepší kondici než většina z nás.

Sportovní značka Reebok plánuje v roce 2017 otevřít maloobchodní centra v Číně. Proto si pro svou spolupráci vybrala Wang Deshuna, který se stal nejnovějším velvyslancem značky. Stříbrné vlasy prozrazují, že tento muž již něco zažil, zato sportovní postava mluví přesně naopak.

Wang Deshun je také hercem, kterého jste mohli postřehnout v pár snímcích natočených za posledních asi třináct let. V Číně je velmi známý a oblíbený. Nová kampaň značky Reebok s názvem „Be More Human“ se nevyznačuje tím, jak být perfektní. Její myšlenkou je to, jak se sám pro sebe rozvíjet.

Kromě Deshuna jsou na videu zachyceni herci Yuan Shansah a Wu Lei. „Wang by mohl být příkladem jak změnit čínský názor na stárnutí a navíc ukazuje, že nejste nikdy příliš staří na to, abyste dosáhli svých cílů,“ řekla v prohlášení značka Reebok.

Hlavním cílem značky je stát se nejlepší fitness značkou Číny. Společně s tímto plánem rozjíždí maloobchodní koncept s názvem FitHubs, v rámci kterého integrují prodejny, fitness a další aktivity pro zákazníky do jednoho. Do roku 2020 má být otevřeno celkem 500 FitHubs. Padesát z nich je v plánu otevřít již letos.

Se spuštěním projektu zažíváme nebývalý nárůst popularity v Číně, což je pro Reebok v roce 2017 klíčovým cílem, protože využíváme patentovanou nejmodernější technologii, jako je například FloatRide, která pomáhá běžcům,“ píše se v prohlášení.