dnes je 18.11.2019 a svátek má Romana

První česká konference o influencer marketingu se blíží

Přidat na Seznam.cz
Marketingové trendy zrychlují stejně jako naše doba, a tak není jednoduché držet krok s dobou. Jasno v nových trendech marketingu by však mohla udělat chystaná konference zaměřená na tzv. influencer marketing. O čem je vlastně řeč se dozvíte v našem článku.

Vlivná společnost

Influencer marketing je složeninou dvou pojmů. Marketingu, který je myšlený spíše z hlediska businessu, pojmu 21. století - influencer. Z definice Word of Mouth Marketing Asociace (nezisková organizace zabývající se propagací Word of Mouth Marketingu) vyplývá, že influencer (ovlivňovatele) je osoba, která má prostřednictvím ústní cesty větší než průměrný vliv nebo dopad na příslušném trhu". Influenceři jsou tak v konečném důsledku většinou celebrity, formální autority, média, experti v určitém oboru a další. Konečně pak z této definice můžeme odvodit, že sousloví influencer marketing označuje obor, ve kterém obchodník identifikuje, vyhledává a získává ovlivňovatele trhu (influencery) na podporu svého podnikatelského cíle.

Ti nejlepší z nejlepších

A právě to, jak správně identifikovat a získat tyto influencery nebo jak se vlastně influencerem stát, je tématem vůbec první konference zabývající se influencer marketingem a influenceringem jako takovým. Celodenní konference se bude konat 16. října v Praze, v novém prostoru coworkingového centra HubHub v Paláci ARA. Na konferenci vystoupí mnoho předních českých influencer marketingových agentur, jako je Getboost, Elite Bloggers, World of Online, The Hive, Fragile Agency, Wedigital či Subscribe. Dále se návštěvníci mohou těšit na zajímavé pohledy a zkušenosti zástupců firem jako Footshop či Heureka. Program nabízí široký okruh témat, například sociolog a ředitel agentury Behavio Jiří Boudal prozradí, jak data o podvědomém rozhodování spotřebitelů při nakupování lze využít při hledání toho správného influencera, Andrea Pavelcová z eLegal rozebere influencering z pohledu práva a také budou představena data z výzkumu Univerzity Karlovy o vnímání reklamy a etice na sociálních sítích. Své názory zde představí také samotní influenceři, z nichž přislíbili účast například Adam Mišík, Gabriela Heclová, Markéta (Makyna) Poláková, Karel Šrámek a Albert Bately (youtuberská dvojice Pims), Lukáš (Lukefry) Fritscher či Agi Archer.

„Cílem konference je zástupcům firem a dalším zájemcům poskytnout co nejvíce informací o tom, jak dělat influencer marketing s měřitelnými výsledky, návratností investice, ale zároveň tak, aby nepoškodil jméno značky a byl výhodný jak pro firmu, tak influencera,“ říká organizátor Jakub Stejskal z marketingové agentury Grapefruit Company.

Kromě slibovaných přednášek se návštěvníci mohou těšit i na praktické workshopy, kde se můžete naučit, jak s influencery reálně pracovat a využít jejich potenciál na maximum, nebo jak si sami můžete vybudovat vaši značku na sociálních sítí. Tyto zkušenosti mohou ocenit lidé nejen z businessu. Ve světě, kterému vládnou sociální sítě, se tyto zkušenosti totiž hodí téměř každému. Více informací najdete zde.

Přidat na Seznam.cz
ZE SPOLEČNOSTI MARKETING INFLUENCER INFLUENCEŘI SOCIÁLNÍ SÍTĚ AGI ARCHER

Související články

Mariana Prachařová se zasnila, co by bylo, kdyby nebyla revoluce

I když dobu před revolucí nezažila, uvědomuje si Mariana Prachařová, jak důležité pro nás toto období bylo, je a stále bude. A proto se společně s make-up artistkou a fotografkou Kateřinou Koki Mlejnkovou zamyslela nad tím, jaké by to bylo, kdyby revoluce neproběhla…

Celý článek

Herec Pavel Liška se stal tváří Jedinečného kalendáře. Kdo z dalších celebrit je jeho součástí?

V příštím životě by chtěl být Pavel Liška, jak jinak než liškou. Jeho herecký kolega Vašek Neužil by zvolil život orangutana, zatímco Erika Stárková by chtěla být ptákem nebo mořskou pannou.

Celý článek

Simona Krainová a Karolína Kurková se potkaly v supermarketu v Miami

Jak se říká, svět je malý. To si potvrdily i dvě TOP modelky Simona Krainová a Karolína Kurková, když se potkaly při nákupu pečiva na dovolené v Miami. Jsou to dva dny, kdy se vrátily, ale zážitky si ponesou celý život.

Celý článek

Britská královna Alžběta II. bojuje za módu bez zvířecí kožešiny

Téma udržitelné módy dorazilo i do Buckinghamského paláce. Královna Alžběta II. se rozhodla zasadit o udržitelnou módu, konkrétně bojuje za konec zvířecím kožešinám. 

Celý článek

Při otevření nového showroomu Zalando nechyběly známé tváře

Aňa Geislerová se sestrou Ester, Taťána Gregor Brzobohatá, Nikol Moravcová, Michaela Štoudková a mnoho dalších tváří českého showbyznysu si nenechaly ujít jedinečnou příležitost slavnostního otevření pražského showroomu Zalando.

Celý článek

Obchodní válka mezi Čínou a USA nutí módní společnosti přesouvat výrobu

Obchodní válka mezi Čínou a USA eskaluje a ačkoli se rétorika ze strany amerického prezidenta Donalda Trumpa mění, panika na trhu zůstává. Některé společnosti přesouvají svou výrobu a nejistota v dalším průběhu stoupá.

Celý článek

Značka Marks&Spencer se ve finančních potížích obává nejhoršího

M&S je jedním z nejznámějších retailerů ve Velké Británii. Své pobočky má po celé Evropě. V druhé polovině letošního roku však společnost zažívá nečekaný propad, její akcie klesly o 36 % a nedaří se ani tržbám, zisk totiž klesl až o 17 %. Blíží se konec M&S?

Celý článek

Kate Middleton pravděpodobně chystá spolupráci na vlastním TV pořadu

Tento týden se Kate Middleton setkala s generálním ředitelem BBC, Tonym Hallem, v Londýně. Obě strany však důvod setkání v tuto chvíli tají.

Celý článek