Rozhovor s ředitelkou Swarovski o plánech na rok 2017

Rozhovor s ředitelkou Swarovski o plánech na rok 2017

Pro společnost Swarovski bude rok 2017 ve znamení investic do technologie a udržitelného inovátorství. 

"Módní scéna se velmi rychle mění a my jí musíme stačit. Potřebujeme se pohotově přizpůsobovat a nabízet zákazníkům, co chtějí," začíná své povídání Nadja Swarovski, která už je pátou v pořadí z rodiny, starající se o chod rodinné značky. Zároveň věří, že nejdůležitějším krokem v roce 2017 bude aktualizování technologií. A to v každém směru - při výrobě, marketingu i komunikaci. 

Ředitelka značky si je moc dobře vědoma všech benefitů, které její společnost vlastní: "Základní faktory, které jsou typické pro naši značku, jsou vysoké technické dovednosti v opracovávání krystalů. S tím se ale nemůžeme spokojit, chceme najít novou cestu, jak dosahovat nadprůměrných výsledků a jak posunout hranice naší tvorby. Proto také investujeme do rozvoje marketingu a distribuce výrobků jak v kamenných prodejnách, tak online." Právě moderní technologie jsou pro prodej velmi důležité, byť se to nemusí zdát: "Proto jsme si také založili náš účet na Snapchatu a mimo jiné ho společně s Instagramem využíváme k tomu, aby naši zákazníci mohli nakupovat trochu zajímavěji."

Zároveň se Swarovski hodlá zaměřit na udržitelný vývoj: "Rok 2017 možná bude o vytváření průmyslu s přidanou hodnotou. Rozumíme, jak důležité je vytvářet pozitivní dopad v dnešním nejistém světě jak na lidi, tak na planetu. Zavázali jsme se, že to budeme dělat!"

businessoffashion.com

Mohlo by vás zajímat
Sledujte náš Instagram