dnes je 30.07.2016 a svátek má Bořivoj

Topshop Unique unesla khaki barva!

Suki Waterhouse, její sestra Immy i Lottie Moss, sestra Kate zaujaly svá místa na módní přehlídce Topshop Unique. A že bylo o co stát!

Topshop sází na efektivní kampaně, především na jejich tváře. Po Kate Moss a Cara Delevingne zvolila značka oblíbenou Gigi Hadid a nejnověji pak Karlie Kloss, která se postavila vedle svých kolegů z řad modelek.

Značka si právoplatně zaslouží pozornost světové veřejnosti. Britská inspirace, scény ze zimních pohádek, khaki mámení, kůže, malé sametové, večerní šaty s flitry i historické motivy okouzlily publikum na londýnském týdnu módy.

Topshop ve své podzimní kolekci vlastně myslel na všechno. Na historické motivy, na overaly, dlouhé rukávy na šatech z černého šifonu, na stuhy. Vlastně možná šlo o to, vytvořit dojem univerzální chladné dívky s leopardím potiskem na kabátku, s botami Chelsea a s mnohým dalším.

Značka Topshop Unique je známá tím, že vychází vstříc svým klientům a na aktuální trendy dokáže reagovat rychlostí blesku. To je nakonec rozhodující pro finální nákup většiny klientek…

vogue.com/fashion-shows

TOPSHOP UNIQUE CARA DELEVINGNE KARLIE KLOSS GIGI HADID KATE MOSS PODZIM 2016

Související články

Chanel se na podzim 2016 představuje netradičně formou koláží

Elegance a střídmost, které pro módní dům Chanel považujeme za tolik ikonické, sice zůstaly, hlavní slovo ovšem přebralo moderní umění a celou kampaň zabalilo do koláží.  

Celý článek

Lancaster využívá v podzimní kampani 2016 kouzla sedmdesátek

Pařížská značka Lancaster vsadila na trend 70. let, na němž postavila svou kampaň na podzim 2016. 

Celý článek