dnes je 28.07.2016 a svátek má Viktor

Zoot a jeho Originál kolekce plná vtipných a trefných nápisů

Znáte to přísloví o beránkovi, které se traduje k Velikonocům, že? Pak neváhejte... Zoot se opět vytáhl a jeho nová kolekce je vážně vtipná! 

Zoot nás svou novou kolekcí s všeříkajícím názvem GULITY PLEASURE podporuje v činnostech, za které bychom se čas od času mohli (a měli?!) stydět. Třeba to, že se opijete a pak nemůžete a nemůžete přestat zpívat, nebo že máte prostě a jen kocovinu. Stejně jako to, že ulítáváte na sladkostech nebo nákupech. Tohle všechno totiž jedno spojuje - dělají to všichni. Každý máme něco, s čím se úplně nechlubíme, ale v daný moment si to na 100% (120?) užíváme. 

  
Triko se sladkostmi 449 Kč ; Triko s opileckým zpíváním 399 Kč ; Triko R.I.P. 399 Kč

V kolekci najdete snad všechny potenciální hříchy, včetně toho, že se sprchujete nahá a rozhodla jste se to teď vyhlásat celému světu. Však kdo by se rozhodl jinak, když je konečně prostor pro stylové vyznání s originálním trikem. Jednoduché, nepřeplácané designy jsou u Zootu klasikou a v jejich stylu se nese i Guilty Pleasure kolekce. 

  
Triko GUILTY 429 Kč ; Jarní triko 429 Kč ; Triko Sprchuji se nahá 449 Kč

Speciální část kolekce je pak věnovaná těm, které ulítávají na nakupování. Věřte, že kdo jiný než my, by chápal, že ty boty jste tam opravdu nechat nemohla a další triko s potiskem se ve vašem šatníku rozhodně neztratí. Je to tak, my s vámi souhlasíme. Protože další triko určitě potřebujete. Vůbec pokud je skvělé a vtipné, jako ty od Zootu!

  
Růžové triko 429 Kč ; Triko SHOEADDICT 429 Kč ; Korálově červené triko 449 Kč

zoot.cz

DÁMSKÉ OBLEČENÍ MÓDA ZOOT.CZ ORIGINAL TRIČKA DÁMSKÁ TRIKA TRIKA S NÁPISY VTIPNÁ TRIKA

Související články

Léto chce barvy (nejen) na kabelkách

Uznáváme, léto je už v polovině, a tak si možná říkáte, že pořizovat si ryze letní kabelku na pár týdnů, je nesmysl. My vás ale přesvědčíme, že se mýlíte.

Celý článek

Aktuálně ze světa módy: KENZO a H&M vypustily první snímky společné spolupráce

Nadchnout, překvapit, blýsknout se a předložit obyčejným lidem domněnku luxusu. O tom jsou spolupráce dostupných řetězců s designéry. H&M pustilo do světa první snímky ze své kolaborace s KENZO. 

Celý článek