dnes je 05.07.2020

Módní dům Tod's jmenoval nového kreativního ředitele

Přidat na Seznam.cz
Walter Chiapponi přichází od značky Bottega Veneta, kde pracoval pod bývalým tvůrčím ředitelem Tomasem Maierem. Nyní ho čeká lepší pozice u značky Tod's.

Ve čtvrtek jmenovala značka Tod's nového kreativního ředitele pro dámské i pánské kolekce. První kolekci, kterou Walter Chiapponi uvede, bude podzimní pro rok 2020, kterou značka představí o půl roku dříve na jaře.

„Walter Chiapponi je talentovaný italský kreativista, který zná a je schopen spojit italský životní styl značky Tod's s nádechem modernosti, aniž by značka ztratila ze zřetele vysokou kvalitu a řemeslné zpracování, které je DNA značky,“ řekl prezident obchodní skupiny Diego Della Valle.

Chiapponi pracoval několik let pro značku Bottega Veneta po boku bývalého kreativního ředitele značky. Carlo Alberto Beretta, bývalý generální ředitel společnosti Bottega Veneta se v únoru zařadil ke značce Tod's, coby nový generální ředitel a logicky si tak všichni myslí, že byl spojovacím mostem mezi Chiapponim a módním domem Tod's. Ať tak nebo tak, čeká nás jistě nový duch, který značce přinese mnoho dalších úspěchů.

„Být schopen přispět k rozvoji tohoto italského životního stylu je pro mě výzvou a důvodem k hrdosti,“ říká o spolupráci Chiapponi.

tods.com

Přidat na Seznam.cz
NÁVRHÁŘI ZE SPOLEČNOSTI TOD'S WALTER CHIAPPONI KREATIVNÍ ŘEDITEL BOTTEGA VENETA

Související články

Erik Bartoš: Vyrábět poctivě, udržitelně a férově kvalitní produkty, je prostě náročný proces

První kolekce, která je zároveň jeho diplomovou prací, ho nejspíš vystřelila na velkou profesní dráhu. Využili jsme chvilky času, který nám designer Erik Bartoš věnoval a položili mu pár otázek.

Celý článek

Global fashion agenda vydala prohlášení, v němž píše, jak by měl být módní průmysl udržitelnější

Spolek s názvem Global Fashion Agenda se zabývá udržitelností v oblasti módního průmyslu. Každý rok vydává program, který by měl přispět ke zlepšení nejen pracovních podmínek v tomto odvětví ale také více zařadit udržitelnost do módního světa.

Celý článek

Symbolika v módě: politická prohlášení ve světě módy

Black lives matter! Love sees no colour! Girl power! People are People! Toto je jen pár politicky motivovaných prohlášení, které se v minulosti objevily na módních modelech velkých značek. Patří politická prohlášení do módy? A jak přistupovat k módnímu průmyslu jako prostředku symboliky?

Celý článek

Módní návrhářka Zuzana Osako otevírá svůj pop-up shop v Praze na Letné

Aktuální kolekce značky Tradice, která má velký ohlas, je nově k dostání i v showroomu designérky nábytku Heleny Dařbujánové. Šaty inspirované českým folklorem tak seženete pohodlně i na Letné.

Celý článek

Koronavirus stál značku Nike 790 milionů dolarů

Akcie Nike klesly za dobu karantény o 4 %. Po celém světě však vzrostl online prodej a oblíbená sportovní značka tak počítá s rychlým vyrovnáním celkové ztráty.

Celý článek

Módní dům Karl Lagerfeld ohlásil novou spolupráci s nigerijským designérem Kenneth Ize

Značka Karl Lagerfeld ve spolupráci s nigerijskými tkalci pod taktovkou návrháře Kennetha Ize přinese estetiku spojenou s tradičním africkým uměním.

Celý článek

Proč zůstáváme v nefunkčním vztahu?

Nejspíše si každý z vás na vlastní kůži vyzkoušel, jaké je to mít nefungující vztah. Otázkou ale zůstává, proč z takového vztahu nemůžete odejít? Je na vině strach, samota nebo něco jiného?

Celý článek

Revoluční nano nátěry dokážou ochránit exteriér i interiér vašeho domu před viry a bakteriemi

Česká inovační firma FN NANO s.r.o. drží v ruce již dvanáct let recept na vysoce účinné protipandemické opatření -  fotokatalytické nano nátěry, které zaručují ochranu před mikroorganismy všeho typu. V současné době jsou tyto produkty nazývány doslova kladivem na koronavirus, jelikož dokážou váš dům ochránit i před ním.

Celý článek