14. ročník módního večera Fashion Stars Night nás upřímně oslovil

14. ročník módního večera Fashion Stars Night nás upřímně oslovil

Pražská křižovatka kostel sv. Anny opět ožil módními přehlídkami. Přijali jsme pozvání a šli kouknout na nové kolekce čtyř designérů z Česka a Slovenska.  

Fascinující hudební doprovod byl vlastně třešničkou na dortu, a přesto nám nedá zmínit jej jako první. Projekt, za kterým stojí autorka Janina Šlemínová, existuje již od roku 2003. Za tu dobu nám představil kolem padesáti kolekcí jednotlivých návrhářů. Pojďme si představit ty letošní.

Největší úspěch u nás sklidil návrhář Richard Rozbora, který je se svou značkou ROZBORA COUTURE již mezinárodně uznávaným profesionálem v oboru módy. Krásné materiály, precizně provedené střihy a nadčasová móda nám braly dech. Jeho hlavní myšlenku pro aktuální kolekci zaměřil na to, aby si každá žena vybrala svůj model, který ji učiní krásnou, žensky přitažlivou a elegantní zároveň. Na co však návrhář nezapomněl je špetka provokativních detailů, které činí kolekci nejenom originální, ale také sexy.

 

Lenka Mulabegovič se svou značkou Mi Fashion Label upoutala pozornost již před několika dny, kdy se svou značkou nafotila kampaň, do které obsadila známou herečkou Veroniku Arichtevu.

Kolekce Neo Pop vypadá skutečně velice zářivě, a to si léto přeci žádá. Povedená práce, oboustranné materiály v kontrastních barvách a důraz na ekologii, etiku a recyklaci jsou jasným podpisem Lenky Mulabegovič. I její kolekce nám dlouho zůstane v paměti.

Slovenská návrhářka Katarína Filan Halásová tvoří své kolekce v ateliéru v Bratislavě pod svou značkou MUSA. Vše zpracovává ve velmi omezených sériích s důrazem na ruční práci, rafinované střihy a smysl pro detail. Nadčasovost už je vlastně takovým bonusem navíc. Na Fashion Stars Night 2019 jsme mohli vidět prezentaci průřezem její tvorby i kolekci na blížící se sezónu Jaro / Léto 2019. Naznačovala volnou mysl a vystoupení z davu, což je dnes paradoxně těžší, než kdy dříve.

Pod originálním jménem JSEM najdeme značku, kterou založila Lenka Štěpánková v roce 2012. Módní střihy plné jednoduchosti, kterou máme rádi, nám byly sympatické. Právě v tomto tajemství se skrývá síla módního trhu. Značka JSEM se snaží vyzdvihnout ženskou podstatu, respektuje ji, ale nemění.

fashionstarsnight.com

 

 

 

Mohlo by vás zajímat
Sledujte náš Instagram