
Cílem projektu je ukázat, že za změnami vždy stojí tým, a ne jednotlivec. Původně basketbalové boty ze 70. let se slavnou gumovou špičkou, jednoduchým svrškem a pohodlnou podšívkou se staly opravdovou legendou populární mezi umělci, kreativci a ikonami streetové kultury po celém světě.
Tenisky Superstar
Podobný příběh měly v minulosti i tenisky značky Superstar a stejně jako adidas Originals dodávají svým majitelům odvahu se projevit. Patří pro lidi, kteří věří, že jedině společně lze něco změnit k lepšímu.
Nádherné instalace
V rámci tohoto projektu se v ulicích Prahy objevují unikátní streetartové instalace, které přenášejí myšlenky kampaně přímo mezi obyvatele města a jedinečným způsobem komunikují důležitost týmové práce pro změny a další rozvoj společnosti. Instalace vytvořil slovenský fotograf a umělec Lousy Auber na několika jedinečných místech v hlavním městě.
Kde je najdete
Celý projekt odstartovala instalace obrazovek ve Footshopu v ulici Na Příkopech, kde se promítala archivní videa z historie značky. Ve Vnitrobloku je nainstalován speciální neonový rám, zatímco na budově na pražském Andělu vzniklo impozantní streetartové dílo komunikující hlavní myšlenky projektu. V Praze se také 28. února na Stalinu objevil unikátní video mapping, vytvořený jako součást celé kampaně.
Lousy Auber svým pojetím posouvá kampaň za hranice tradičního marketingu a šikovně ji dostává do ulic dnešního velkoměsta. V rámci projektu vznikla také osobitá autorská instalace LED objektu, která je umístěný před obchodním Centrem Stromovka a bude tam k vidění až do konce března.
Originální pojetí
Jako vždy značka adidas tímto projektem ukazuje své osobité marketingové pojetí a pracuje s úzce definovanou cílovou skupinou. Značka spolupracuje s mladými umělci, kteří pomáhají udávat nový směr.