dnes je 24.11.2020 a svátek má Emílie

Benefiční aukce pro dlouhodobě nezaměstnatelné je odstartována

Přidat na Seznam.cz
Podpořte znevýhodněné na trhu práce tím, že si koupíte designový kousek od známých osobností…

Benefiční akce „Ušij tašku, zaměstnej člověka“ jde v letošním roce do svého finále. Už tedy není prostor pro šití vlastních návrhů, nicméně si můžete jednu super designovou tašku koupit na aukci těch nejlepších výrobků, které věnovali například Lucie Erin Černohorská, Monika Drápalová, Darina Ermisová, Liběna Rochová či Lukáš Macháček. Koupí takové tašky navíc podpoříte ty, kteří jsou dlouhodobě nezaměstnatelní.

Možná kolem sebe máte někoho blízkého, kdo by rád pracoval, ale v rámci daných bariér, předsudků ze strany zaměstnavatelů či obtížného sladění práce a rodiny nemají mnoho příležitostí. Kampaň Centra Kašpar se zabývá solidaritou a vzájemnou pomocí. Nikdy totiž nevíte, kdy pomoc budete potřebovat vy sami.

Aukce TOP designových kousků byla odstartována a vy máte možnost až do 24. 11. 2016 přispět lidem k tomu, aby si snáze našli pracovní místo. V loňském roce přinesla benefice 259 originálních tašek od lidí z České republiky a Slovenska. Další velké množství lidí zakoupilo tašky v benefici a vybralo se krásných 29.722 Kč. Získané peníze pak byly použity pro 40 lidí na aktivity vedoucí k jejich zaměstnání. Dnes má 15 z nich novou práci. A proto to celé dává smysl…

Přidat na Seznam.cz
ZE SPOLEČNOSTI BENEFICE AUKCE LIBĚNA ROCHOVÁ MONIKA DRÁPALOVÁ TOP TAŠKY

Související články

V šatníku budoucí viceprezidentky Spojených států Kamaly Harrisové

V USA je již dávno dobojováno. Prezidentské volby mají svého vítěze a tento výsledek podle expertů nic již nezmění. Americká média vyhlásila vítězem prezidentských voleb Joa Bidena, viceprezidentkou pak byla zvolena Kamala Harrisová. Seznamte se s námi s šatníkem první ženy viceprezidentky Spojených států amerických.

Celý článek

Nejžhavější knižní novinky

K podzimním a zimním dlouhým večerům patří kromě svařáku a krbu hlavně knihy. V naší redakci jsme daly hlavy dohromady a vybraly jsme pro vás to nejlepší, co bylo během letošního podzimu vydáno. Pojďte se s námi nechat inspirovat buď tipem na vánoční dárek nebo udělejte radost sobě a obstarejte si zábavu na klidné a pohodové večery.

Celý článek

Historie časopisu Elle

Jeden z nejoblíbenějších módních magazínů, jehož původ začínal ve Francii. Název Elle znamená z francouzštiny „ona“. Dnes už časopis vychází v několik jazycích a je známý po celém světě.

Celý článek

Každý během života mění své názory, ale i módní trendy, proč tomu tak je?

Móda i názory se během života mění. Člověk se vyvíjí, a tak i jeho vkus a priority s ním. Móda se střídá v našem životě možná více než si uvědomujeme. Začíná to v dětství a končí stářím.

Celý článek

Marketing módních značek jako nejlepší přítel klasického umění

Moderní reklama se stále častěji prolíná s uměleckým světem. Zvláště marketéři, pracující pro velké francouzské či italské módní domy, se s oblibou nechávají inspirovat díly francouzských či italských renesančních umělců. Ponořte se s námi do příběhů nejúspěšnějších marketingových kampaní módních domů. Uhádnete, jakým uměleckým dílem jsou inspirované?

Celý článek

Jsme rádi, že jsme Češi, říkají tvůrci Bohémy manželé Neubergerovi

Bohéma - trička s originálními motivy, které se navracejí k českým osobnostem a skvostům. I tak by se dal charakterizovat unikátní koncept, který mají na svědomí manželé Eliška a Oldřich Neubergerovi, kteří navrhují trička s velkými Čechy i českými uměleckými díly. Jak vznikla jejich značka Bohéma a co pro ně znamená být Čechy, jsme se zeptali v exkluzivním rozhovoru.

Celý článek

Lucie Vondráčková nafotila kalendář s vlky

Pes křížený s vlkem po boku dvanácti českých a slovenských osobností je hlavním tématem dobročinného kalendáře. Letos se do něj zapojili například Vladimír Polívka, Petra Hřebíčková, Bára Mottlová, Milan Peroutka, Monika Absolonová, Pepa Kůrka nebo také herci Jiří Dvořák a Igor Orozovič.

Celý článek

Plus size modelové jako hvězdy módních kampaní

Trend vyhublých modelek pomalu ale jistě ustupuje. Nahrazují je lidé s realistickými proporcemi, kteří mají blíž k běžnému zákazníkovi. Sami modelové se teprve probírají z šoku, že i oni, kteří nikdy nevěřili, že by se ve světě modelingu mohli prosadit, jsou nyní hvězdami. 

Celý článek