dnes je 17.07.2019 a svátek má Martina

Calvin Klein se chystá výhradně do digitálního prostoru a neplánuje žádné přehlídky

Přidat na Seznam.cz
Americký návrhář s fenomenálním úspěchem po celé generace se rozhodl ustoupit od klasických přehlídek. Calvin Klein plánuje masovou produkci a pouze digitální prezentaci. 

Nohama na zemi

Gigantická americká značka Calvin Klein se rozhodla být více ve spojení s realitou než být luxusním snem. A to tak, že jde s dobou a ustupuje od klasických přehlídek. Podle kreativního týmu je potřeba posunout se dál. Značka si bude vybírat vlivné influencery a ty dávat do svých reklam a prezentací kolekcí. Tento vzorec se ukázal být velmi efektivním zejména v 90. letech, kdy se v reklamě objevovaly celosvětově oblíbené hvězdy. Poslední roky se úspěch opakoval, ale reklamy byly jen nárazové.

O krok vpřed

Zářným příkladem a pravděpodobně i testovacím projektem pro značku byla minulý rok spolupráce se setrami Kardashianovými. Ty přinesly značce v digitální i tištěné reklamě obrovskou klientelu. Převážně mladá generace znovu objevila kouzlo tradiční americké značky. Díky vhodnému výběru populárních influencerů se podařilo uspět. Calvin Klein byl vždy napřed ve svých vizích a způsobu reklamy. Nyní jde s dobou a myslí hlavně na to, že lidé jsou nepřetržitě přítomní na sociálních sítích.

Stará i nová identita značky

Calvin Klein oznámil, že ustupuje od luxusní konfekce a soustředí se jen na masovou produkci. Na tu se poslední dekádu zapomínalo. Chce se vrátit o krok zpátky do období své největší slávy v 90. letech, vytvořit novou CK ikonu s vlastní silnou identitou a tu představit světu. Půjde i o dva kroky vpřed, protože jde v první řadě o digitální kampaň. Nový módní koncept, kde jde především o neformální oděv na skutečných lidech, a ne o luxusní nedosažitelné modely na dokonalých modelkách, je možná právě to, co svět módy nyní potřebuje. 

Zdroj; vogue.com, pinterest.com

Přidat na Seznam.cz
MÓDNÍ NÁVRHÁŘI ZAHRANIČNÍ TVORBA CALVIN KLEIN BEZ PŘEHLÍDKY DIGITÁLNÍ NOVINKA

Související články

Pařížský týden módy haute couture

Julien Fournié fascinoval Paříž svou mystickou kolekcí

Od medicíny po módní elitu haute couture. Francouzský návrhář, Julien Fournié, který studoval medicínu, našel nakonec vášeň ve vysokém krejčovství, se kterým sklízí ovace na pařížských týdnech módy.

Celý článek

Tip na výlet: Záhřeb a návštěva obchodu DeLight

Do Chorvatska na pobřeží se podíval snad každý Čech. Ale i hlavní město Záhřeb toho může nabídnout mnohem víc než jen skvělou zmrzlinu a krásnou katedrálu. V uličce kousek od náměstí se pyšní nádhernými modely obchod s dámskou kolekcí nové chorvatské značky Delight.

Celý článek

Revoluční novinka v kráse? 3D make-up tiskárna Mink bouří vody v kosmetickém průmyslu!

Představte si tiskárnu, na které si můžete vytisknout vlastní make-up. Nebo jakoukoliv z téměř 17 milionů barev. Přesně taková je Mink 3D tiskárna. Šikovná technologie, která se vám vejde do kabelky a můžete tak tisknout oblíbené obrázky kdekoliv a zkoušet si barvy, které chcete aplikovat jako make-up.

Celý článek

Virgil Abloh vytvořil moderní a nespoutanou pánskou kolekci pro Louis Vuitton

Nová pánská kolekce módního domu Louis Vuitton prezentovaná v rámci pařížského týdne módy nabídla sportovní i elegantní oděvy. Kreativní ředitel Virgil Abloh zkrátka ví, jakým směrem se chce ubírat a rozhodně se nejedná o nudnou záležitost. 

Celý článek
Natali Ruden

V butiku nenajdete jediný model jen tak pro krásu, říká módní návrhářka Natali Ruden

Natali Ruden, módní návrhářka se specifickým rukopisem. Co nám chtěla sdělit novou kolekcí Eden a jaké má plány do budoucna?

Celý článek

Moderní oděvy podzimní kampaně Emporio Armani kontrastovaly s historickým prostředím Milána

Italský módní dům Armani představil novou kolekci své sesterské značky Emporio Armani. Sbírka na podzim a zimu 2019 byla focena v ulicích Milána. 

Celý článek

Zákulisí pánských přehlídek v Londýně pro jaro 2020 bylo plné překvapení

Pozadí přehlídek na týdnech módy bývá často lepším vodítkem do duše návrháře, než je samotná módní show. Londýnský týden toho nejlepšího z pánské módy kypěl nápady, nepřestával překvapovat a získal si veřejnost svou promyšleností.

Celý článek

Jeremy Scott vytvořil hororovou kolekci pro módní dům Moschino

Hororové téma si vybral sám návrhář Jeremy Scott, na pomoc si přizval známého fotografa Huntera Abrams, který zvěčnil momenty ze zákulisí pánské a resort přehlídky. Modelky a modelové si vzali příklad z ikonických hororů. Nejdivočejší momenty si prohlédněte v tomto článku.

Celý článek