dnes je 28.05.2018 a svátek má Vilém

Candystud kolekce Valentino a nečekané pop-up obchody

Valentino rozšiřuje svou jarní kolekci Candystud a otevírá pop-up store v Pekingu. Co mohou od pop-up store zákazníci očekávat?

Kolekce Candystud od Valentina pro jaro 2018 je asi všem známá. Jde o kolekci luxusních kožených doplňků zdobených stříbrnými cvočky. Celá kolekce obsahuje kabelky, boty a další doplňky. K propagaci této kolekce se značka rozhodla realizovat tzv. pop-up stores. Jedná se o menší obchody, které se otevírají po různých místech jen po omezenou dobu. Zákazníci zde mají možnost si  zakoupit nejnovější exkluzivní  kousky, které často vznikají přímo pro tyto příležitosti.

Na svých pop-up stores Valentino spolupracuje s Čínským tigrem Alibaba, díky němuž bude Valentino moci otevřít své obchody ve Tmall, kde Luxury Pavilion otevírá pop-up prodejny. Zákazníci mají možnost si zboží objednat do čtvrtka on-line. V pátek se pak otevře samotná prodejna.

Valentino Candystud

Valentino Garavani  speciálně pro tuto příležitost obohatil svou Candystud kolekci o limitovanou edici čtyř nových designů kabelek, čtyř nových design tenisek a řadu dalších drobnějších doplňků. Zákazníci si tak mohou dopřát nejen jedinečný zážitek díky nákupu v bohatě zdobených luxusních obchodech s prvotřídní obsluhou, ale také mají jedinečnou možnost získat kousky limitované edice, které jinde k dostání nebudou.

Současné organizování Candystud Factory pop-up obchodů od Valentina v Pekingu ve spolupráci s Pavilion Tmall je perfektní ukázkou toho, jak mohou značky ovlivnit platformu Alibaba, aby zapojila své zákazníky a aby využili nových maloobchodních příležitostí,” okomentovala událost Jessica Liu, prezidentka pro módu v Tmall.

Valentino CandystudValentino candystud

Alibaba pracuje na nových možnostech propojení on-line a off-line nákupu a jejich vylepšení, díky obrovským zásobám informací, a tak mohou lépe porozumět zákazníkům a dopřát ještě kvalitnější zážitek. Služba Tmall má nyní okolo 580 milionů zákazníků a společnost se nadále snaží rozšířit spolupráci o luxusní západní značky. Nabízí tak možnost využití jejich on-line platformy pro řadu návrhářů. Některé vlivné značky jako Burberry, Hugo Boss, Guerlain a Maserati již těchto služeb využili také.

Valentino Candystud

vogue.com, wwd.com

MÓDNÍ DOMY VALENTINO CANDYSTUD POP-UP STORE

Související články

Felipe Oliveira Baptista, kreativní ředitel značky Lacoste, odstoupil

Zdá se, že změny ve vedení módních domů jsou letos na denním pořádku. Odchod hlásí kreativní ředitel známé francouzské značky.

Celý článek

Prosvětlené nové bydlení Jennifer Lopez v Park Avenue

Oblíbená herečka Jennifer Lopez si se svým partnerem Alexem Rodriguezem pořídili nové bydlení. Je plné čistých linií a světla.

Celý článek

Obchod Dolce&Gabbana v Miami na sebe bere podobu operního domu

Nahlédněte do jednoho z kamenných obchodů návrhářského dua Dolce&Gabbana. Potěší vás neotřelý interiérový design. 

Celý článek

Eva Longoria prodává své hollywoodské sídlo, nakoukněte dovnitř

Jakmile celebrita prodává svůj dům, chytnou se toho média. Svět totiž dostane jedinečnou příležitost, nahlédnout dovnitř. 

Celý článek

Dodejte své zahradě barvy!

Tulipány a narcisy už rozkvetly. Oprašte zahradní nábytek, doplňte ho několika stylovkami a jde se na zahradu!

Celý článek

Asertivní kolekce plná romantismu v podání Valentino obklopí podzim 2018

Kreativní návrhář značky Valentino, Pierpaolo Piccioli, použil téměř univerzální symbol romantiky pro celou kolekci. Obklopil ji velkými květinami.

Celý článek

Bydlení ve stylu FARMHOUSE

Nebaví vás už šedivé zimní dny? Chcete si vylepšit své bydlení podle nových trendů? Zkuste to třeba ve stylu farmhouse. Uvidíte, že se budete cítit báječně.

Celý článek

Bývalý dům Gianniho Versace v Miami dnes luxusním hotelem

Kdybyste měli zájem přespat v bývalém domě Gianniho Versace, není problém. Jeden apartmánový pokoj na noc začíná v přepočtu na 16 tisících korun. 

Celý článek