dnes je 18.01.2021 a svátek má Vladislav

Co nás zaujalo na Fashion Marketu v Holešovicích

Přidat na Seznam.cz
Rovnou tři haly Holešovické tržnice zaplnila česká autorská tvorba. Kromě zakoupení originální módy a doplňků mohli návštěvníci zhlédnout bohatý doprovodný program. 

Třídenní trh nesl podtitul Stand out - neboli Vystup z řady a představil několik novinek. Jednou z nich bylo rozšíření do další haly s názvem Newcomer´s Hall, ve které se představili noví vystavující.

Čtvrtá hala patřila chill-out zóně s barem, posezením, občerstvením s domácími dobrotami. Také zde probíhal doprovodný program zasvěcený módním přehlídkám, hudebním a tanečním vystoupením.

Holešovice Fashion Market myslel i na nejmenší návštěvníky, když děti přestaly nákupy bavit, pomohl rodičům hlídaný dětský koutek od Pana Design
Mezi více než stovkou prodávajících se mohli návštěvníci obléci od hlavy až k patě, včetně šperků, bižuterie a doplňků. 

Nás na marketu nejvíce zaujaly tyto značky:

Yana Thal tvoří oděvy určené všem, jejichž šatník je výrazem jejich osobnosti. Na marketu prezentovala kolekci šatů Yinothay, jež doprovází knihu Slečny Barbory Baronové a Dity Pepe. Variabilní šaty vznikly v přímé návaznosti na osm příběhů, které kniha vypráví a byly představeny na Designbloku.

Za módní značkou Barbora stojí absolventka Ateliéru módní tvorby na Vysoké škole uměleckoprůmyslové v Praze Barbora Fialová. Od roku 2007 navrhuje pod značkou "Barbora" oděvy, šperky a jiné doplňky s cílem vytvořit ucelený outfit.
Důraz klade především na ženskost a eleganci.

Yaxi Taxi je již spousty design markety prověřená oblíbená značka s typickým rukopisem barevného prošívání a použití krejčovských metrů přímo v oděvu.
V poslední kolekci se ale více přiklání k střídmějšímu a elgantnějšímu oděvnímu řešení a více se zabývá konstrukcí.

K vidění a koupi zde byla i velmi ženská tvorba návrhářky a pedagožky Zuzany Veselé.

Z doplňků bychom vyzdvihli především známou značku hravé a originální obuvy Novesta

Veselé a také barevné kabelky nabídla Dara bags či Mum-ray.

A na závěr je třeba zmínit něco pro pány. Velký zájem v nás totiž vyvolala designová značka Be wooden svými dřevěnými motýlky. 

Prodejními stánky se na marketu prezentovaly také celé obchody s autorskou tvorbou jako Julius Fashion Shop nebo Kuráž, které zastupují více návrhářů.

Mezi velkým množstvím nabízeného zboží nesourodé designové kvality si však na Holešovice Fashion Market i náročný módní fajnšmekr mohl najít své favority.

Zdroj obrázků: facebook.com/holesovicefashionmarket, kurator.cz, designmagazin.cz, generace21.cz

 

Přidat na Seznam.cz
HOLEŠOVICE FASHION MARKET DOMÁCÍ TVORBA MÓDNÍ PŘEHLÍDKY YANA THAL BARBORA ZUZANA VESELA YAXI TAXI NOVESTA DARA BAGS BE WOODEN MUM-RAY

Související články

Variace možností ukazuje česká značka Petiteé v kolekci pro rok 2021

Kolekce, která tentokrát není zaměřena pouze na svatební šaty, zahrnuje i luxusní kousky na slavnostní příležitosti. Návrhářka Petra Pitelková se ohlíží i na životní prostředí, například metodou upcyclingu.

Celý článek

Petra a Pavel Koutní: Do výroby zařazujeme recyklované přírodně barvené materiály a zaměřujeme se na pohodlí zákazníka

Petra a Pavel Koutní přebrali tradici prostějovského oděvnictví. Jejich rodinná značka Koutný je známá nejen u nás, ale i v zahraniční. Mezi jejich tradiční zákazníky patří České dráhy, Policie ČR i dobrovolní hasiči. Jak se firma pere s krizí a jaký rozvoj plánuje do budoucna - zeptali jsme se v exkluzivním rozhovoru.

Celý článek

Módní návrhář Miroslav Bárta: Doba covidová mi dala možnost poznat své hranice, své plány a cíle

I přes složitou situaci využívá český návrhář Miroslav Bárta aktuální chvíle k nové tvorbě. Jedním z hlavních projektů je spolupráce s Unicef a kostýmy pro baletní umělce. Hlavně se však nevzdává, bojuje za svůj obor a těší se, až budeme všichni plně zpět na scéně.

Celý článek

Modrotisk dodává lnu zcela novou podobu, říká Kateřina Černá, zakladatelka značky K.BANA

Značka K.BANA zaměřující se na lněné oblečení s úctou k tradici přináší i v této nejisté době novou mini kolekci, která je zahalena do modrotisku. Ten vznikl ve spolupráci se strážnickou rodinnou firmou a na první pohled získá velký ohlas.

Celý článek

MÓDNÍ NÁVRHÁŘKA JITKA KLETT SI VYBRALA JAKO TVÁŘ KAMPANĚ KAROLÍNU BOSÁKOVOU

Ne náhodou si známá módní návrhářka Jitka Klett vybrala pro představení své nové kolekce významný den 17. listopadu. V kolekci tak mimo jiné najdete propojení symbolů české i slovenské vlajky, stejně jako to, co nás spojuje v těchto časech.

Celý článek

Návrhářka Bára Sklenářová: Život v cizí zemi, bez rodiny, peněz a hezkého počasí vás prostě zocelí

První velkou kolekci má za sebou, studium v česku i Anglii jí dalo dobrý start, jen pandemie ji na chvíli zpomalila. Mladá návrhářka Bára Sklenářová se však nevzdává a po večerech připravuje nové střihy, které nám snad brzy představí.

Celý článek

Jsme rádi, že jsme Češi, říkají tvůrci Bohémy manželé Neubergerovi

Bohéma - trička s originálními motivy, které se navracejí k českým osobnostem a skvostům. I tak by se dal charakterizovat unikátní koncept, který mají na svědomí manželé Eliška a Oldřich Neubergerovi, kteří navrhují trička s velkými Čechy i českými uměleckými díly. Jak vznikla jejich značka Bohéma a co pro ně znamená být Čechy, jsme se zeptali v exkluzivním rozhovoru.

Celý článek

Martin Kohout vychází ze svého osobního stylu bez opory a základů módní školy

Nabírané rukávy, důraz na ženské boky a celkově detaily mladého návrháře Martina Kohouta baví. Ačkoliv nemá jasnou představu o tom, kde bude za deset let, rozhodně ví, co chce tvořit teď a tady.

Celý článek