dnes je 28.05.2022 a svátek má Vilém

Dobré a Špatné potraviny pro Váš kvalitní sex

Přidat na Seznam.cz
Zde vám přinášíme potraviny, které správně podráždí vaše libido

Pár svíček a písničky Marvina Gaye někdy nestačí k tomu, aby jste se cítila uvolněná a sexy a tak Vám přináším ty dobré, ale i ty špatné potraviny, které mají vliv na Vaši náladu a sexuální apetit.
Spojení mezi jídlem a sexuálním drivem už totiž dávno není pouze našim zbožným přáním. Výsledky mnoha studií prokazují, že níže uvedené potraviny hrají obrovskou roli ve Vašem sexuálním životě a věřte, že ty dobré z nich správně podráždí Váše libido.

 

 

 

 

 

Jahody. Ty jsou sami o sobě sexy. Nemyslíte? A my víme proč. Jahody totiž mají vysoký obsah antioxidantů důležitých pro Vaše srdce a cévy a správný průtok krve je pro Váš sexuální život nejdůležitější. Vysoký obsah vitamínu C spolu s antitoxiny má také podíl na kvalitě a množství aktivních spermií u mužů. Zkuste jahody namáčet v hořké čokoládě. Ta totiž obsahuje methylxantiny, které aktivují Vaše libido.

 

 

 

 

 

Alkohol. Špatně! Sklenka vína samozřejmě nevadí. Budete se na schůzce cítit uvolněně a budete upovídaná. Bývá to většinou alkohol, co zlomí zábrany a cizí lidé spolu vzájemně komunikují a seznamují se. Po pravdě je ale alkohol to nejhorší pro Váš sexuální požitek.  Jeho přemíra tlumí Vaše sexuální touhy, Vaše vzrušení a snižuje citlivost. Navíc snižuje zábrany, což vede k nebezpečným rozhodnutím.

Avokádo je superpotravina s vysokým obsahem vitamínu E, který má antioxidační vlastnosti. Draslík a vitamín B6 mohou zabránit nebo alespoň snížit pravděpodobnost onemocnění srdce, což je důležité obzvláště pro muže. U nich může onemocnění srdce a cév vést k erektivní disfunkci.

 

 

 

 

Mandle obsahují zinek, selen a vitamín E, které jsou pro Vaše sexuální a reprodukční zdraví obzvláště důležité. Selen může pomoci při problémech s neplodností, vitamín E pomáhá udržet zdravé Vaše srdce. Zinek je minerál, který podporuje tvorbu mužských pohlavních hormonů a zvyšuje chuť na sex. Vysoký obsah omega-3 mastných kyselin je také důležitý pro správnou funkci pohlavních orgánů.

 

 

 

 

 

 

Steaky. I když je maso velkým zdrojem bílkovin a zinku,také vysoký obsah nasycených tuků a cholesterolu. Častá konzumace masa je spojena s vyšším rizikem cukrovky, vysokým krevním tlakem, a poruchami srdeční funkce, které mohou mít vliv na funkci pohlavních orgánů.  Navíc studie z roku 2006 odhalila, že přemíra konzumace masa má vliv na Váš tělesný pach, který se stává pro okolí méně atraktivní.

 

 

 

 

 

Batáty. Tyto sladké brambory jsou bohaté na draslík, který je považován za velkého bojovníka s vysokým krevním tlakem a zároveň tak i s rizikem onemocnění srdce a cév, které vedou k erektivní disfunkci. Jsou také bohaté na beta-karoten a vitamín A.

 

 

 

 

 

Sezam obsahuje velké množství zinku, kteý může podporovat tvorbu testosteronu a zvyšovat množství spermatu. Největší zásobárnou zinku jsou samozřejmě ústřice, ale řekněte,  jak často doma manželovi servírujete tyto povzbuzovače? Přisypejte hrstku semínek do salátu nebo posypejte domácí chléb.

 

 

 

 

 

Vodní meloun má málo kalorií,  ale vysoký obsah potenciálních "libido-posilujících" fytonutrientů. Lykopen, Citrulin a Beta-karoten mohou pomoci uvolnit krevní cévy a jsou přírodními afrodisiaky.

 

 

 

 

 

 

Tučná jídla a fast food jsou plná transtuků, které mohou negativně ovlivnit funkci Vašeho srdce důsledkem ukládání tuku v tepnách. Klíčový je v tomto případě výběr vhodného tuku při vaření a smažení. Vždy preferujte tuk rostlinný před živočišným, pokud si chcete zachovat zdraví sexuální život.

 

Zdroj: health.com
Autor: Adéla Daher

Přidat na Seznam.cz
VÝŽIVA A ZDRAVÍ SEX JAHODY VITAMÍNY POTRAVINY OVOCE ZELENINA APETIT

Související články

Detoxikace organismu: Kdy se do ní pustit a jak dlouhodobě udržet tělo bez škodlivých látek

Poradíme, jak zbavit organismus škodlivých látek, které se v něm usazují například vlivem užívání léků. Také vysvětlíme, kdy detox dává smysl, kdy se ho naopak vyvarovat, a navíc přidáme návod, jak dlouhodobě udržet tělo bez toxinů.

Celý článek

Jak vybrat vhodnou kosmetiku proti padání vlasů

Nadměrné a nežádoucí padání vlasů je podmíněno mnohými faktory. Prořídlé vlasy trápí i ženy a pokud k nim patříte i Vy, určitě hledáte způsoby, jak nechtěnému padání vlasů předcházet a jak řešit tento nepříjemný problém.

Celý článek

Pestrý jídelníček ve stylu babího léta

Tyčinky FIT – chutná svačina vždy, když nemáte po ruce čerstvé ovoce.

Celý článek

Jak vybrat perfektní krém na obličej bez kosmetičky

Jednoduchý, užitečný a nezbytný kosmetický přípravek, který by neměl chybět v žádné kosmetické taštičce, to je pleťový krém. Na výběr je takřka z nekonečného množství druhů, v široké nabídce je někdy takřka nemožné se zorientovat.

Celý článek

Zadržování vody v těle - úhlavní nepřítel hubnutí i zdravého životního stylu

Zadržování vody je velkým strašákem především těch z nás, které se neúspěšně snaží hubnout. Zadržování vody v těle je přirozený obranný mechanismus našeho metabolismu, se kterým se musíme naučit pracovat. V tomto článku se podíváme na příčiny tohoto jevu a účinnou obranu.

Celý článek
Zdravé recepty

Už nevíte, co vařit? Inspirujte se rychlými, lahodnými a fit recepty na celý den!

Izolace lidí v současné situaci přináší i svá pozitiva. Vaříme si domácí jídla, která prospívají našemu zažívání. Někdy jsme však už bezradní a tápeme nad tím, co připravit k jídlu a neustále tak opakujeme stejné pokrmy. Inspirujte se našimi fit recepty!

Celý článek

Češi nevěří, že cesta ke zdravému tělu může být vydlážděná i bílou moukou a cukry, říká výživová poradkyně

Přinášíme vám exkluzivní rozhovor s výživovou poradkyní a influencerkou Hedvikou Hejdukovou. Jak zachovat zdravé tělo i mysl v době karantény? Jde vůbec jíst zdravě, rychle a levně zároveň? A co Češi dělají ve výživě špatně? Prozradíme v článku.

Celý článek

Jak začít s KETO dietou aneb 5 užitečných kroků, které byste měli mít na paměti

Rozhodli jste se, že chcete zkusit ketogenní dietu, ale tak nějak přesně nevíte jak začít? Připravili jsme si pro vás článek, který vás jednoduše provede prvními kroky a pomůže předejít nepříjemným začátečnickým stavům jako je „sacharidová“ chřipka nebo zažívací obtíže.

Celý článek