dnes je 27.11.2020 a svátek má Xenie

Dvorní vizážista značky Gucci vydává zajímavou knihu o make-upu

Přidat na Seznam.cz
Podle Thomase de Kluyer je krása v nedokonalosti. Drobné vady na kráse rád mění na výjimečné přednosti. Thomas se proslavil co by make-up artista u značky Gucci. Nová kniha je zpovědí o tvořivosti, důmyslném líčení a abstraktní kráse. 

Obdiv i láska k make-upu

Thomas de Kluyver se zajímal o make-up od svého dětství. Jako teenager líčil své přátele na večírky, ale nikdy ani nevěděl, že by muži mohli být vizážisty. Jeho život se změnil, když začal pracovat pro MAC kosmetiku v rodné Austrálii v obchodním domě. Viděl tam totiž mužského uměleckého maskéra a zjistil, že i on by tam mohl pracovat. Po nějaké době vycestoval do Londýna a pracoval ve večerním klubu, kde pouštěl dovnitř hosty. Netrvalo dlouho a někdo si všiml, že sám nosí atypické líčení. První focení na sebe nenechalo dlouho čekat.

Originální nápady

Kreativita a přístup ke kráse je to, co Thomase odlišuje od ostatních vizážistů. Jeho cesta k úspěchu nebyla vždy jednoduchá a na skvělé příležitosti si musel dlouho počkat. Stal se postupně dvorním vizážistou u přehlídek a focení značky Gucci. Legendární celo třpytivý make-up u modelek na jedné z přehlídek Gucci posunul Thomase mezi špičku uměleckých maskérů. Mladý Australan má neobvyklou vizi krásy a poukazuje na nedokonalosti tváře i těla. Z těch pak udělá prostřednictvím líčení přednost.

Osobitá kniha

Se svými přáteli fotografy se Thomas de Kluyver rozhodl vytvořit neobvyklou knihu plnou neobyčejné krásy, kterou našel v obyčejném životě. Drobné nedostatky mění na unikátní krásu. Abstraktní kniha s názvem All I want to be - vše, co chci být, bude k mání u nakladatelství IDEA a bude obsahovat několik příběhů ve fotografiích, kde Thomas poukazuje na kulturu, politiku, sexualitu, dospívání a začlenění se v společnosti skrz make-up. 144 stran plných radikálního sebevyjádření je skvělým kouskem do knihovny nejen pro milovníky líčení. 

Zdroj; pinterest.com, vogue.com

Přidat na Seznam.cz
KRÁSA ZE SPOLEČNOSTI KNIHA LÍČENÍ MAKE-UP THOMAS DE KLUYER GUCCI VIZÁŽISTA UMĚLEC MAKE UP ARTIST NEDOKONALOSTI ABSTRAKTNÍ

Související články

Markéta Folberová: Mým cílem bylo vytvořit kabelku, kterou budu sama ráda nosit každý den

Z malé myšlenky vznikla značka, která s úspěchem dobývá český módní trh. FOLBEUR kabelky jsou kvalitní, krásné a praktické. A přesto, že začátky nebyly snadné, ušla jejich autorka Markéta Folberová již velký kus cesty. S obdivem smekáme a přinášíme rozhovor nejenom o tom, jak vznikla první "FOLBEURKA".

Celý článek

V šatníku budoucí viceprezidentky Spojených států Kamaly Harrisové

V USA je již dávno dobojováno. Prezidentské volby mají svého vítěze a tento výsledek podle expertů nic již nezmění. Americká média vyhlásila vítězem prezidentských voleb Joa Bidena, viceprezidentkou pak byla zvolena Kamala Harrisová. Seznamte se s námi s šatníkem první ženy viceprezidentky Spojených států amerických.

Celý článek

Nejžhavější knižní novinky

K podzimním a zimním dlouhým večerům patří kromě svařáku a krbu hlavně knihy. V naší redakci jsme daly hlavy dohromady a vybraly jsme pro vás to nejlepší, co bylo během letošního podzimu vydáno. Pojďte se s námi nechat inspirovat buď tipem na vánoční dárek nebo udělejte radost sobě a obstarejte si zábavu na klidné a pohodové večery.

Celý článek

Historie časopisu Elle

Jeden z nejoblíbenějších módních magazínů, jehož původ začínal ve Francii. Název Elle znamená z francouzštiny „ona“. Dnes už časopis vychází v několik jazycích a je známý po celém světě.

Celý článek

Každý během života mění své názory, ale i módní trendy, proč tomu tak je?

Móda i názory se během života mění. Člověk se vyvíjí, a tak i jeho vkus a priority s ním. Móda se střídá v našem životě možná více než si uvědomujeme. Začíná to v dětství a končí stářím.

Celý článek

Jak na podzimní líčení? Široká paleta barev, přirozené obočí a karamelová rtěnka jako třešnička na dortu

Dnešní doba dovoluje podstatně více, než tomu bylo zvykem. Podzimní líčení už se dávno netočí jenom kolem barev spadaného listí. Radovat se budou čisté romantické duše stejně jako ženy s vyzývajícím stylem.

Celý článek

Marketing módních značek jako nejlepší přítel klasického umění

Moderní reklama se stále častěji prolíná s uměleckým světem. Zvláště marketéři, pracující pro velké francouzské či italské módní domy, se s oblibou nechávají inspirovat díly francouzských či italských renesančních umělců. Ponořte se s námi do příběhů nejúspěšnějších marketingových kampaní módních domů. Uhádnete, jakým uměleckým dílem jsou inspirované?

Celý článek

Jsme rádi, že jsme Češi, říkají tvůrci Bohémy manželé Neubergerovi

Bohéma - trička s originálními motivy, které se navracejí k českým osobnostem a skvostům. I tak by se dal charakterizovat unikátní koncept, který mají na svědomí manželé Eliška a Oldřich Neubergerovi, kteří navrhují trička s velkými Čechy i českými uměleckými díly. Jak vznikla jejich značka Bohéma a co pro ně znamená být Čechy, jsme se zeptali v exkluzivním rozhovoru.

Celý článek