dnes je 20.10.2017 a svátek má Vendelín

E-shop H&M již tři týdny nedoručuje zásilky, zákazníci se bouří

Co se děje, že jeden z největších módních gigantů s oblečením už tři týdny nedoručuje zaplacené objednávky?

Zhruba okolo 20. června začal mít e-shop H&M pro Českou republiku problém s dodáváním zaplacených objednávek. Zpočátku sliboval na svých webových stránkách doručení zboží od 2 do 4 dní, což snad v žádném případě nesplnil. Pozorný zákazník si jistě všimne, že centrální sklad, který se stará o odesílání objednávek do ČR, se nachází v Polsku a je tedy zřejmé, že jen těžko by se mu povedlo dodat zboží za tři dny. Možná kdyby měl na starost tisícinu objednávek, než ve skutečnosti má. Doba dodání se tedy reálně pohybovala okolo 7 dnů. Jenže před několika měsíci nedokázala distribuce dodávat ani do této doby, přesto, že na svých stránkách slibovala stále 2-4 dny. Zřejmě přes nesčetná upozornění tuto dobu správa e-shopu změnila na 2-6 dní. A byť se e-shop tváří stále v naprostém pořádku, bez jakéhokoli upozornění, že by mohlo docházet ke zpoždění objednávek, je přes dva týdny nedodává. Během tohoto problému se navíc nebál poskytnout zákazníkům ještě víkend s dopravou zdarma!

Lidé se vzbouřili. Na Facebooku H&M odstartovalo přidávání stížností s informacemi o tom, že zaplacené objednávky v posledním červnovém týdnu ještě sklad ani nepředal dopravci. Respektive, zákazníkům přišel e-mail s číslem zásilky, přepravní společnost DPD ho však vůbec nemá zaregistrovaný v systému. V žádném případě se však nemůže jednat o chybu dopravní společnosti, jelikož ta veškeré přijaté zásilky eviduje, jakmile dorazí do depa. Zásilky od společnosti H&M potvrzené 24. 6. však stále v systému nejsou, tudíž ani neopustily prostory polského skladu. 

Reakcí na nespočet telefonátů, e-mailů a příspěvků na Facebooku byl e-mail, který H&M rozeslalo všem, kteří nezvykle dlouho čekají na svou objednávku. E-maily chodily zákazníkům postupně s unikátním kódem na 15% slevu a dopravu zdarma, které platí dva měsíce. Na zákaznické lince nespokojeným klientům tvrdí, že problém už byl vyřešen, jenže uběhlo několik dní a zásilky stále v systému registrovány nejsou. Za redakci Móda.cz jsme požádali společnost o vyjádření k celé situaci, žádného se nám však nedostalo. Operátoři zákaznické linky mlží a ani po třech týdnech nejsou schopni zákazníkům sdělit, kdy jejich objednávky konečně dorazí. 

O dalším průběhu celé kauzy vás budeme bez odkladu informovat. 

FB H&M

ZE SPOLEČNOSTI H&M E-SHOP #moda

Související články

Gucci oznámil, že nebude používat pravou kožešinu!

Značka Gucci se rozhodla následovat své kolegy a v říjnu roku 2017 oznámila, že přestává vyrábět své kolekce z pravé kožešiny. 

Celý článek

Značka Coach se mění na Tapestry

Neobvyklý krok se rozhodlo podniknout vedení značky Coach. Již brzo se bude hovořit o Tapestry.

Celý článek