dnes je 20.09.2018 a svátek má Oleg

E-shop H&M již tři týdny nedoručuje zásilky, zákazníci se bouří

Co se děje, že jeden z největších módních gigantů s oblečením už tři týdny nedoručuje zaplacené objednávky?

Zhruba okolo 20. června začal mít e-shop H&M pro Českou republiku problém s dodáváním zaplacených objednávek. Zpočátku sliboval na svých webových stránkách doručení zboží od 2 do 4 dní, což snad v žádném případě nesplnil. Pozorný zákazník si jistě všimne, že centrální sklad, který se stará o odesílání objednávek do ČR, se nachází v Polsku a je tedy zřejmé, že jen těžko by se mu povedlo dodat zboží za tři dny. Možná kdyby měl na starost tisícinu objednávek, než ve skutečnosti má. Doba dodání se tedy reálně pohybovala okolo 7 dnů. Jenže před několika měsíci nedokázala distribuce dodávat ani do této doby, přesto, že na svých stránkách slibovala stále 2-4 dny. Zřejmě přes nesčetná upozornění tuto dobu správa e-shopu změnila na 2-6 dní. A byť se e-shop tváří stále v naprostém pořádku, bez jakéhokoli upozornění, že by mohlo docházet ke zpoždění objednávek, je přes dva týdny nedodává. Během tohoto problému se navíc nebál poskytnout zákazníkům ještě víkend s dopravou zdarma!

Lidé se vzbouřili. Na Facebooku H&M odstartovalo přidávání stížností s informacemi o tom, že zaplacené objednávky v posledním červnovém týdnu ještě sklad ani nepředal dopravci. Respektive, zákazníkům přišel e-mail s číslem zásilky, přepravní společnost DPD ho však vůbec nemá zaregistrovaný v systému. V žádném případě se však nemůže jednat o chybu dopravní společnosti, jelikož ta veškeré přijaté zásilky eviduje, jakmile dorazí do depa. Zásilky od společnosti H&M potvrzené 24. 6. však stále v systému nejsou, tudíž ani neopustily prostory polského skladu. 

Reakcí na nespočet telefonátů, e-mailů a příspěvků na Facebooku byl e-mail, který H&M rozeslalo všem, kteří nezvykle dlouho čekají na svou objednávku. E-maily chodily zákazníkům postupně s unikátním kódem na 15% slevu a dopravu zdarma, které platí dva měsíce. Na zákaznické lince nespokojeným klientům tvrdí, že problém už byl vyřešen, jenže uběhlo několik dní a zásilky stále v systému registrovány nejsou. Za redakci Móda.cz jsme požádali společnost o vyjádření k celé situaci, žádného se nám však nedostalo. Operátoři zákaznické linky mlží a ani po třech týdnech nejsou schopni zákazníkům sdělit, kdy jejich objednávky konečně dorazí. 

O dalším průběhu celé kauzy vás budeme bez odkladu informovat. 

FB H&M

ZE SPOLEČNOSTI H&M E-SHOP #moda

Související články

TOP 10 odvážných outfitů červeného koberce

Kdy je nejvhodnější doba pro popuštění fantazie, pro odhalení téměř všeho a zároveň ničeho? Červený koberec. Událost, na které chce být každá žena nepřehlédnutelná.

 

Celý článek

Česká modelka Hana Soukupová v časopise How To Spend It

Česká modelka Hana Soukupová zahalená do zlatých odstínů v dunách písku vládne v zářijovém americkém časopise.

Celý článek

Jak je na tom český módní průmysl - jaké značky opravdu vyrábí v ČR?

Velké, známé firmy s prodejnami po celém světě zná každý. Jak to ale vypadá s módním průmyslem u nás?

Celý článek

V říjnu se otevře muzeum moderního módního průmyslu v Amsterdamu

Od října budou moci návštěvníci Amsterdamu navštívit mimo jiné i nové muzeum inovace a udržitelné módy. 

Celý článek

Talentované blogerky z Česka a Slovenska, které si zaslouží pozornost

Jsou jich tisíce, ale my vybrali jen ty nejzajímavější a nejtalentovanější, které si zaslouží vaší pozornost.

Celý článek

Street Style ze Stockholmu na podzim 2018

Co se nosí ve Skandinávii před očekávanými přehlídkami sezóny?

Celý článek

Záplava šatů s peřím na červeném koberci

Extravagantní materiál se dostává do popředí v outfitech na červeném koberci.

Celý článek

Selena Gomez představuje svůj nový Pop-up store

Popová zpěvačka Selena Gomez se již 5. září 2018 setká se svými fanoušky, aby jim představila svou druhou kolekci navrženou ve spolupráci se značkou The Coach.

Celý článek