dnes je 25.09.2022 a svátek má Zlata

EMAwomenswear se zabývá mimo jiné i nadměrnými velikostmi do č. 64

Přidat na Seznam.cz
Alžběta Vlášková je devětadvacetiletá podnikatelka, která se díky své píli a řadě zkušenostem, jako módní návrhářka a oděvní technolog, rozhodla založit módní značku s dámskou konfekcí. A přesto, že ji pandemie na chvíli zpomalila, ve výsledku ji posunula o mnoho dál.  

foto: se svolením značky EMAwomenswear

V roce 2019 odkoupila módní návrhářka Alžběta Vlášková společnost Ema Písek, která se zabývala výrobou dámského oblečení už od roku 1992 a provedla nezbytné inovace, aby dala vzniknout značce EMAwomenswear. Zůstala zde část původní výroby, zejména stálejší modely pro již zaběhlé zákazníky. Pro oslovení nových zákazníků navrhla a stále inovuje nové moderní střihy. Všechno to však začalo už o pár let dřív, kdy mladá Alžběta Vlášková vystudovala střední oděvní průmyslovou školu v Praze a následně dvouleté studium v Plzni v ústavu umění a designu Ladisalva Sutnara, obor. fashion designer. Vysokoškolské studium pak dokončila na technické univerzitě v Liberci na fakultně textilní, obor módní a oděvní návrhářství.

„Při škole jsem pracovala v Jitex Comfort s.r.o. v Písku jako švadlena a vyšívačka. U výrobce spodního prádla MOIRA a.s. jsem působila jako designer /  technolog pletenin a následně mě přemluvila konkurence z PROGRESS sportswear s.r.o., kde jsem působila, jako produktový manager. V té době jsem začala i podnikat a šít na zakázku. Chvíli jsem ještě pracovala jako technolog a návrhář pro Dragonfly s.r.o. a po dlouhém uvažování jsem se kompletně postavila na vlastní nohy," popisuje svou praxi a cestu k osamostatnění se Alžběta Vlášková.

Bohatý výběr nadměrných velikostí

Cílovou skupinou nynější značky EMAwomenswear jsou ženy různého věku, pro které má značka v nabídce také nadměrné velikosti až do č. 64, které jsou velmi oblíbené. Sortiment majitelka a návrhářka neustále rozšiřuje a v rámci oslovení co nejvíce zákazníků využívává i sociální sítě.

foto: se svolením značky EMAwomenswear

Zakázkové i sériové šití

EMAwomenswear nabízí nejen módní kousky pod svojí značkou, ale zároveň i zakázkové a sériové šití pro jiné firmy. Služby zahrnují spolupráci na vývoji výrobku od návrhu přes výrobu střihů až po samotné ušití vzorků a posléze výrobu v menších či středně větších sériích. Těchto služeb využívá již několik zaběhlých značek na českém trhu. Výroba probíhá ve vlastní šicí dílně a postupně s růstem firmy se rozrůstá.  

foto: se svolením značky EMAwomenswear

Po pandemii rozšíření výroby

Rozvoj firmy velmi ovlivnila pandemie Koronaviru Covid-19, která v rámci státních restrikcí téměř přerušil výrobu dámského oblečení pro maloobchodní prodej. Přesto se Alžběta Vlášková nevzdala a vytvořila e-shop Emawomenswear.cz na kterém nadále nabízela své výrobky a zároveň se věnovala šití tolika potřebných roušek zejména v počátcích pandemie. Firma přestála veškeré počáteční obtíže a téměř rok a půl restrikcí a nyní se pomalu ale jistě rozšiřuje, jak co do zaměstnanců, tak do moderních šicích strojů.

foto: se svolením značky EMAwomenswear

Nyní má majitelka značky Alžběta Vlášková vyšší cíle než donedávna – vybudování stabilní a prosperující firmy, kterou jednou bude moci se všemi zkušenostmi předat a pokračovat v letité tradici firmy EMAwomenswear.

„Firma a podnikaní mi dala svobodu uplatnit své nápady a názory. A prakticky hned vždy zjistím, jestli jsou rozhodnutí správná či nikoliv. Líbí se mi i to, že záleží jen na mě, kam se firma posune dál. Nebavilo mě se "schovávat" za jména firem či jména majitelů. Jako zaměstnanec dostáváte každý měsíc určený plat, ano, jistota občas není špatná, ale v podnikání to záleží jen na vás. Nejsme velká firma, ale jsme česká firma a já věřím, že to ocení i naše zákaznice," zakončuje myšlenku majitelka značky.

Přidat na Seznam.cz
MÓDA DÁMSKÁ MÓDNÍ MÓDNÍ NÁVRHÁŘI A PŘEHLÍDKY DOMÁCÍ TVORBA ČESKÁ NÁVRHÁŘKA ČESKÁ ZNAČKA EMAWOMENSWEAR ALŽBĚTA VLÁŠKOVÁ

Související články

Zalando kolekce nové generace

NEJNOVĚJŠÍ KAMPAŇ ZALANDO „PORTRÉTY NOVÉ GENERACE“

Exkluzivně pro Zalando vytvořil pařížský stylista Edem Dossou a jeho kreativní přátelé Justin French, Laurence Kleinknecht, Dourane a Melissa Bon nejnovější designérské trendy.

Celý článek
Cestovní zavazadla

PODZIM V NEW YORKU NEBO V ŘÍMĚ? VYBERTE S NÁMI CESTOVNÍ ZAVAZADLO

Podzim je velice příjemným obdobím pro cestování. V září také začíná obchodní rok a tím začíná ve velkém i cestování pracovní. Připravili jsme pro vás se Zalandem tipy na krásná, praktická a ikonická cestovní zavazadla.

Celý článek

Hodnoty, které sdíleli Cara Delevingne a Karl Lagerfeld, odráží kolekce CARA LOVES KARL

Pouto mezi zesnulým návrhářem Karlem Lagerfeldem a modelkou Carou Delevingne je ztělesněno v řadě kolekcí. I tentokrát se Cara dívá do budoucnosti v kampani, která vznikla k udržitelné a bezpohlavní kolekci.

Celý článek
Pánská kolekce LV

NOVÁ PÁNSKÁ KOLEKCE LOUIS VUITTON TVOŘENA VIRGILEM ABLOHEM

Hudba je múzou a metaforou módy. Prostupuje kompletním odkazem tvorby Virgila Abloha pro značku Louis Vuitton. V této virtuózní nové pánské kolekci se snoubí hudba s módou novým, svěžím způsobem.

Celý článek
Zalando kampaň

OBJEVTE SÍLU OKAMŽIKU V NOVÉ ZALANDO KOLEKCI

Paloma Elsesser je hvězdou nové ZALANDO kampaně ,,Objevte sílu okamžiku''. Kampaň oslavuje osobní módní momenty, které nám přináší radost v každodenním životě.

Celý článek

Jak královna Alžběta II. definovala svůj vlastní módní odkaz

70 let královny Alžběty II. na trůnu nebylo charakterizováno pouze její působivou vládou a významnou diplomacií. Móda Její Výsosti v průběhu let důsledně upřednostňovala královskou eleganci před módními výstřelky, díky čemuž je nyní nejvíce ikonickým odkazem královské rodiny na světě.

Celý článek

Kolekce od 4F a Anny Lewandowské podtrhuje sílu ženskosti

Značka 4F představuje další spolupráci s Annou Lewandowskou - kolekci, která je výrazná jak formou, tak i použitím barev. Její univerzální charakter, který kombinuje sportovní komfort s módním nádechem, umožňuje tvořit neomezené množství outfitů.

Celý článek
Kolekce Puma a Vogue

PUMA A VOGUE SPOLEČNĚ VYTVOŘILI IKONICKOU KOLEKCI

Společnosti PUMA a VOGUE oznámily zahájení nové spolupráce, která spojuje svět sportu a módy do jedinečné kolekce.

Celý článek