dnes je 05.12.2022 a svátek má Jitka

EMAwomenswear se zabývá mimo jiné i nadměrnými velikostmi do č. 64

Přidat na Seznam.cz
Alžběta Vlášková je devětadvacetiletá podnikatelka, která se díky své píli a řadě zkušenostem, jako módní návrhářka a oděvní technolog, rozhodla založit módní značku s dámskou konfekcí. A přesto, že ji pandemie na chvíli zpomalila, ve výsledku ji posunula o mnoho dál.  

foto: se svolením značky EMAwomenswear

V roce 2019 odkoupila módní návrhářka Alžběta Vlášková společnost Ema Písek, která se zabývala výrobou dámského oblečení už od roku 1992 a provedla nezbytné inovace, aby dala vzniknout značce EMAwomenswear. Zůstala zde část původní výroby, zejména stálejší modely pro již zaběhlé zákazníky. Pro oslovení nových zákazníků navrhla a stále inovuje nové moderní střihy. Všechno to však začalo už o pár let dřív, kdy mladá Alžběta Vlášková vystudovala střední oděvní průmyslovou školu v Praze a následně dvouleté studium v Plzni v ústavu umění a designu Ladisalva Sutnara, obor. fashion designer. Vysokoškolské studium pak dokončila na technické univerzitě v Liberci na fakultně textilní, obor módní a oděvní návrhářství.

„Při škole jsem pracovala v Jitex Comfort s.r.o. v Písku jako švadlena a vyšívačka. U výrobce spodního prádla MOIRA a.s. jsem působila jako designer /  technolog pletenin a následně mě přemluvila konkurence z PROGRESS sportswear s.r.o., kde jsem působila, jako produktový manager. V té době jsem začala i podnikat a šít na zakázku. Chvíli jsem ještě pracovala jako technolog a návrhář pro Dragonfly s.r.o. a po dlouhém uvažování jsem se kompletně postavila na vlastní nohy," popisuje svou praxi a cestu k osamostatnění se Alžběta Vlášková.

Bohatý výběr nadměrných velikostí

Cílovou skupinou nynější značky EMAwomenswear jsou ženy různého věku, pro které má značka v nabídce také nadměrné velikosti až do č. 64, které jsou velmi oblíbené. Sortiment majitelka a návrhářka neustále rozšiřuje a v rámci oslovení co nejvíce zákazníků využívává i sociální sítě.

foto: se svolením značky EMAwomenswear

Zakázkové i sériové šití

EMAwomenswear nabízí nejen módní kousky pod svojí značkou, ale zároveň i zakázkové a sériové šití pro jiné firmy. Služby zahrnují spolupráci na vývoji výrobku od návrhu přes výrobu střihů až po samotné ušití vzorků a posléze výrobu v menších či středně větších sériích. Těchto služeb využívá již několik zaběhlých značek na českém trhu. Výroba probíhá ve vlastní šicí dílně a postupně s růstem firmy se rozrůstá.  

foto: se svolením značky EMAwomenswear

Po pandemii rozšíření výroby

Rozvoj firmy velmi ovlivnila pandemie Koronaviru Covid-19, která v rámci státních restrikcí téměř přerušil výrobu dámského oblečení pro maloobchodní prodej. Přesto se Alžběta Vlášková nevzdala a vytvořila e-shop Emawomenswear.cz na kterém nadále nabízela své výrobky a zároveň se věnovala šití tolika potřebných roušek zejména v počátcích pandemie. Firma přestála veškeré počáteční obtíže a téměř rok a půl restrikcí a nyní se pomalu ale jistě rozšiřuje, jak co do zaměstnanců, tak do moderních šicích strojů.

foto: se svolením značky EMAwomenswear

Nyní má majitelka značky Alžběta Vlášková vyšší cíle než donedávna – vybudování stabilní a prosperující firmy, kterou jednou bude moci se všemi zkušenostmi předat a pokračovat v letité tradici firmy EMAwomenswear.

„Firma a podnikaní mi dala svobodu uplatnit své nápady a názory. A prakticky hned vždy zjistím, jestli jsou rozhodnutí správná či nikoliv. Líbí se mi i to, že záleží jen na mě, kam se firma posune dál. Nebavilo mě se "schovávat" za jména firem či jména majitelů. Jako zaměstnanec dostáváte každý měsíc určený plat, ano, jistota občas není špatná, ale v podnikání to záleží jen na vás. Nejsme velká firma, ale jsme česká firma a já věřím, že to ocení i naše zákaznice," zakončuje myšlenku majitelka značky.

Přidat na Seznam.cz
MÓDA DÁMSKÁ MÓDNÍ MÓDNÍ NÁVRHÁŘI A PŘEHLÍDKY DOMÁCÍ TVORBA ČESKÁ NÁVRHÁŘKA ČESKÁ ZNAČKA EMAWOMENSWEAR ALŽBĚTA VLÁŠKOVÁ

Související články

Toužíte po nepřehlédnutelné bundě či kabátu? S těmito zazáříte ve městě i na horách

Od svého kabátu či bundy v zimě očekáváme, aby nám bylo dostatečné teplo a cítily jsme se pohodlně. Zároveň se v nich chceme líbit. Sobě, svému partnerovi ale i ostatním. Vybrali jsme šest kousků, které si zamilujete a zároveň v nich zazáříte.

Celý článek

Život na vysoké noze

Párty náladu přináší konec roku v podobě vánočních večírků a oslav. S novou kolekcí značky Jenny Fairy si je užijete na vysoké noze. Buďte královnou všech večírků!

Celý článek

Návrhář Jan Černý představuje svoji desátou kolekci pod názvem „A boy who plays with fire“

Nejnovější ready-to-wear show představená v pražské Staroměstské tržnici ukazuje Janovu vizi menswearu a unisexwearu na rok 2023. Oslavuje deset sezón, v průběhu kterých návrhář představuje svoji tvorbu pravidelně veřejnosti.

Celý článek

Nová kolekce značky LEEDA vznikala ve spolupráci s herečkou Barborou Bočkovou

Svítí na cestu, i když zrovna nejsou vidět. Možná se jen odráží v hladině jezera nebo zapomenutém střepu na ulici. Někde tam jsou, pro vás. Řeč je o šatech z nové kolekce značky LEEDA.

Celý článek
Jitka Klett Couture

JITKA KLETT NABÍZÍ JEDINEČNÝ ZÁŽITEK PRO VŠECHNY MILOVNÍKY MÓDY

Velice oblíbená návrhářka z domácí scény Jitka Klett při příležitosti stěhování jejího módního salonu nabízí jedinečnou možnost nevšedního zážitku pro všechny milovníky módy a její tvorby.

Celý článek

Podzim se značkou Badura. Klasický nebo plný módních trendů?

Ať už se vaše aktuální sezóna ponese v klasickém duchu plném elegance a kvality nebo si dovolíte zaexperimentovat a pustíte do svého šatníku a botníku trochu módních trendů, modely značky Badura mají od každého něco. Tak vybírejte a kombinujte!

Celý článek

Kristen, Vittoria a Paloma ve fantasy kampani značky H&M

Kristen, Vittoria a Paloma se chopily ztvárnění módní fantazie inspirované virtuální realitou. H&M Innovation Story je kampaň, která symbolizuje tři odlišné dimenze módy.

Celý článek
MODIVO Black Friday

MODIVO POVYŠUJE BLACK FRIDAY NA VYŠŠÍ LEVEL A ZAJÍMAVÝMI NABÍDKAMI SE CHLUBÍ CELÝ MĚSÍC

Black Friday je považován za největší “svátek slev", který letos připadá na 25. listopad. Přestože slevové šílenství po celém světě začíná přímo ve zmiňovaný den, v MODIVO mění Black Friday na Black Month. Využijte exkluzivní příležitost a doplňte svůj šatník o nejnovější trendy. 
 

Celý článek