dnes je 21.08.2018 a svátek má Johana

H&M opět překvapuje novým konceptem péče o zákazníka

H&M se rozhodlo zatlačit svou strategickou koncepci v péči o zákazníky. Většinu těchto opatření aplikuje právě ve své vlajkové lodi - pařížské pobočce na Lafayettově ulici v Paříži.

Francouzská vlajková loď H&M - odraz módní budoucnosti

Stále oblíbenější jsou v poslední době prázdniny na roadtripu po Evropě. Zastávka v Paříži rozhodně nesmí chybět. Pokud se tedy do Paříže vypravíte, rozhodně nevynechejte návštěvu Laffayettovy galerie moderního umění a to, co stojí naproti ní. Je to totiž světový unikát - místo, kde najdete všechno tak, čím kdy H&M = světový módní retailer, chtěl být. Na pěti patrech obchodu najdete prodejnu, která se řídí přesně podle koncepcí a strategií, se kterými kdy přišel top management firmy.

Oblečení, kterého se nebudete muset vzdát

Od letošního července se zde mimo dalších aplikuje i takzvaná strategie v péči o zákazníka se službou Take care - provokativní a riskantní koncept, který se však stává velmi inspirativní i pro ostatní pobočky H&M a také další módní retailery. V Paříži H&M vytvořilo tzv. Take Care koutek, kde ukazuje svým zákazníkům, jak se nejlépe starat o své oblečení, boty a doplňky. A samozřejmě zde nabízí služby, které zajistí opravu a renovaci vašeho oblečení, že vypadá tak, jako byste jej právě koupili a nikdy nenosili.

Pařížská exkluzivita - Bonjour Paris

Dále obchod nabízí produkty v rámci strategie Take Care jako například opravné sady na cesty, vlhčené utěrky na tenisky, prací prostředky a odstraňovače skvrn. V obchodě také můžete exkluzivně jako v jediné pobočce H&M na světě objevit speciální kolekci Bonjour Paris a H&M Home Collection.

Take Care koncepce pro celý svět

Podobná koncepce Take Care byla již na začátku tohoto roku testována ve vybraných pobočkách H&M v Německu a mluvčí H&M předpokládá, že pokud se tato služba setká s úspěchem u pařížských zákazníků, můžeme počítat s globálním rozšířením celého konceptu. A jak přiznala kreativní ředitelka H&M Pernilla Wolfahrt: "Tento zároveň ekologický krok je přesně to, co od nás mladší generace očekávají, přestože to možná ještě sami nevědí." Zdá se, že H&M je připraveno čelit zákazníkům a ekologickým výzvám budoucnosti.

FASHION Magazine; Insider; H&M

ZE SPOLEČNOSTI H&M INOVACE EKOLOGICKÁ MÓDA PAŘÍŽ NOVÁ STRATEGIE PÉČE

Související články

Značka Balenciaga čelí obvinění z porušení autorských práv

Není to poprvé, kdy někdo podezřívá tuto značku z nekalé inspirace. Tentokrát to však může skončit vážným poškozením jména značky a vysokou penalizací.

Celý článek

Virgil Abloh spolupracuje na kolekci pro Serenu Williams

Slavná tenistka Serena Williams se na US Open vrací v nové kolekci, která vznikla ve spolupráci s Nike a Virgilem Ablohem. 

Celý článek

Katy Perry jako žena mnoha tváří pro australský Vogue

Byť jsme na časté změny vizáže u zpěvačky Katy Perry zvyklí, v australském Vogue ji transformovali hned několikrát a často k nepoznání.

Celý článek

Bývalý dům Tommyho Hilfigera k prodeji za $6,75 milionů

Bývalý dům módního návrháře Tomyho Hilfigera je momentálně k prodeji za $6,75 milionu. Podívejte se, jak si bydlela jedna z nejslavnějších osobností světa módy. 

Celý článek

Přirozeně krásná Beyoncé na obálce americké Vogue

Historicky významné vydání časopisu s přirozeně nalíčenou Beyonce poukazuje na krásu žen tmavé pleti.

 

Celý článek

Instagramová hvězda Hodan Yousuf podrobila módní průmysl kritice kvůli hidjabu

Některé země jej omezily, některé zakázaly jeho nošení ve veřejných prostorech. Řeč je o hijabu, který je součástí oděvu ženy dle islámu.

Celý článek

Transgender modeling mění svět módy

Transgender modeling je možná první vlnou nové podoby módního průmyslu. Úspěchy těchto modelek obsahují jména největších světových značek.

Celý článek

Kolik stojí šaty pro moderátorku finále soutěže Muž roku 2018?

Celostátní finále soutěže mužské krásy Muž roku 2018 je už doslova za rohem a nervozita stoupá nejen mezi dvanáctkou finalistů.
 

Celý článek