dnes je 18.10.2018 a svátek má Lukáš

H&M opět překvapuje novým konceptem péče o zákazníka

H&M se rozhodlo zatlačit svou strategickou koncepci v péči o zákazníky. Většinu těchto opatření aplikuje právě ve své vlajkové lodi - pařížské pobočce na Lafayettově ulici v Paříži.

Francouzská vlajková loď H&M - odraz módní budoucnosti

Stále oblíbenější jsou v poslední době prázdniny na roadtripu po Evropě. Zastávka v Paříži rozhodně nesmí chybět. Pokud se tedy do Paříže vypravíte, rozhodně nevynechejte návštěvu Laffayettovy galerie moderního umění a to, co stojí naproti ní. Je to totiž světový unikát - místo, kde najdete všechno tak, čím kdy H&M = světový módní retailer, chtěl být. Na pěti patrech obchodu najdete prodejnu, která se řídí přesně podle koncepcí a strategií, se kterými kdy přišel top management firmy.

Oblečení, kterého se nebudete muset vzdát

Od letošního července se zde mimo dalších aplikuje i takzvaná strategie v péči o zákazníka se službou Take care - provokativní a riskantní koncept, který se však stává velmi inspirativní i pro ostatní pobočky H&M a také další módní retailery. V Paříži H&M vytvořilo tzv. Take Care koutek, kde ukazuje svým zákazníkům, jak se nejlépe starat o své oblečení, boty a doplňky. A samozřejmě zde nabízí služby, které zajistí opravu a renovaci vašeho oblečení, že vypadá tak, jako byste jej právě koupili a nikdy nenosili.

Pařížská exkluzivita - Bonjour Paris

Dále obchod nabízí produkty v rámci strategie Take Care jako například opravné sady na cesty, vlhčené utěrky na tenisky, prací prostředky a odstraňovače skvrn. V obchodě také můžete exkluzivně jako v jediné pobočce H&M na světě objevit speciální kolekci Bonjour Paris a H&M Home Collection.

Take Care koncepce pro celý svět

Podobná koncepce Take Care byla již na začátku tohoto roku testována ve vybraných pobočkách H&M v Německu a mluvčí H&M předpokládá, že pokud se tato služba setká s úspěchem u pařížských zákazníků, můžeme počítat s globálním rozšířením celého konceptu. A jak přiznala kreativní ředitelka H&M Pernilla Wolfahrt: "Tento zároveň ekologický krok je přesně to, co od nás mladší generace očekávají, přestože to možná ještě sami nevědí." Zdá se, že H&M je připraveno čelit zákazníkům a ekologickým výzvám budoucnosti.

FASHION Magazine; Insider; H&M

ZE SPOLEČNOSTI H&M INOVACE EKOLOGICKÁ MÓDA PAŘÍŽ NOVÁ STRATEGIE PÉČE

Související články

V Cruise kampani Louis Vuitton z Korsiky zářila Alicia Vikander

Drobná Alicia Vikander nás naláká na prosluněné pobřeží Korsiky a také Cruise kolekci Louis Vuitton. 

Celý článek

Nová módní adresa v Praze

V Týnské uličce v centru Prahy nově otevřel obchod a ateliér F.designers: Store & Atelier, který nabídne oblečení od českých a slovenských návrhářů. 

Celý článek

Pohádková romantika princezny Eugenie

Princezna Eugenie se v pátek 12. října 2018 vdala v šatech od anglického návrháře Petera Pilotto. 

Celý článek

Topmodelka Doutzen Kroes v módním editoriálu pro TELVA magazín

Půvab Holanďanky Doutzen Kroes využil magazín TELLVA pro módní editoriál do říjnového vydání. Topmodelka obsadila také titulní stranu.  

Celý článek

Křehká kolekce Nadotek pomáhá lidem s nemocí motýlích křídel

Oděvní designérka Liběna Rochová a výtvarník Musa společně vytvořili kolekci, aby pomohli lidem trpícím nemocí motýlích křídel. 

Celý článek

5 prvků, které se objevují u všech eco-friendly značek

Módní značky se snaží držet krok s dobou a když zákazník slyší na slovo sustainable, eco, natural či ethical, je jen otázkou času, kdy se naučí trendy aplikovat jako svůj hlavní marketingový tah.

Celý článek

Penélope Cruz se dočkala - stala se novou tváří kampaně Chanel

Módní velikán Chanel uvedl svou Resort kampaň 2019, do které si namísto modelky vybral úspěšnou herečku Penélope Cruz. 

Celý článek

Britská královna vs. deštivé počasí

Už jste si toho všimli také? Pojďte se s námi podívat na úžasný cit anglické královny pro barevné kombinace jejích outfitů.

Celý článek