IKEA se chystá na trh s ohromující kolekcí ve spolupráci se Zandrou Rhodes

IKEA se chystá na trh s ohromující kolekcí ve spolupráci se Zandrou Rhodes

IKEA v září představí unikátní kolekci KARISMATISK. Podílela se na ní i návrhářka Zandra Rhodes, která spolupracovala například s Freddiem Mercury nebo princeznou Dianou. Zrůžoví i známá IKEA taška.

foto se svolením IKEA

Sympatická spolupráce

IKEA se pomalu vrací do starých kolejí. Nechala se dokonce inspirovat samotnou pandemií. Právě tak vznikla kolekce s názvem KARISMATISK, na které se podílela i britská ikona módního návrhářství a designu Zandra Rhodes.

Hvězdná minulost

Její jméno možná budete znát ve spojení se slavnými osobnostmi. Zandra Rhodes totiž v minulosti spolupracovala například s rockovými hvězdami Marcem Bolanem nebo Freddiem Mercury. Zasáhla dokonce i do šatníku princezny Diany.

foto se svolením IKEA

Barev a vzorů není nikdy dost!

Teď spolu se švédským gigantem připravila kolekci 26 designérských unikátů. Kolekce se řídí heslem "loud and proud" - a opravdu je doslova nabyta neobvyklou paletou barev a vzorů. Díky této kreativitě jde jinak strohý design švédské nábytkářské špičky dopředu v neotřelosti.

foto se svolením IKEA

Neotřelost a zvláštní inspirace

Kolekce KARISMATISK vznikala více než 2 roky a designérka Zandra Rhodes se inspirovala především časy Covidu -19, nucené karantény a celkovou potřebou domácího zázemí. Domov bezesporu pro nás jako společnost hraje mnohem větší roli než před pandemií. Spolupráce s IKEA je navíc podle designérky úžasnou příležitostí, jak dostat své výtvory k široké veřejnosti, a navíc za zvýhodněnou cenu.

"Lockdown nás přiměl uvědomit si, jak důležité jsou naše domovy. Trávili jsme v nich svůj čas, navzájem se poznávali, namísto spěchu do práce," řekla Zandra Rhodes deníku The Guardian.

foto se svolením IKEA

Kolekci najdete v obchodních domech IKEA už 1. září, stejně tak bude kolekce k dostání i on-line. Kolekce je podle odborníků unikátním důkazem spojení módy a moderních trendů s domácím designem interiérů. Spolupráce se odráží i v ekonomice - spotřebitelé totiž stále častěji nakupují domácí designerské produkty pro zvelebení svého interiéru. Takto nastavená spolupráce je tedy rozhodně slibným krokem i do budoucna.