Jak se nakupuje móda pro Česko

Jak se nakupuje móda pro Česko

Jak se nakupuje móda pro Česko, jsme si byli poslechnout Markétu Wilson, která více jak tři roky pracuje jako Segmant Manager pro Fashion na MALL.CZ

Jak bylo slyšet, Markéta Wilson pro módu žije tělem i duší. Nejen, že jí to velice slušelo, ale také nám prozradila, jaké novinky nás čekají v MALL.CZ.

Oddělení Fashion začínalo s několika značkami, postupně se nabídka rozšířila o nové značky. V tuto chvíli je to víc než 70 světových značek jako jsou GANT, CHAPS, DIESEL, LACOSTE, DESIGUAL a spoustu dalších. Na podzim přibude značka NAUTICA a BARBOUR. 

 

MALL.CZ se snaží zákazníkům ukázat, že nákup na internetu je lehký, a že se ho nemusí nikdo bát. Pomáhají v tom například zkušební kabinky ve všech 17 kamenných prodejnách. Nákup se tak stává jednoduchý. Zákazník si obuv nebo oblečení objedná pohodlně přes internet s vyzvednutím na některé z prodejen. Tam si zboží vyzkouší, a není-li spokojen, může ho na místě hned vrátit. Co říkáte, není to super.

Další novinka, která se nám velice zamlouvala je Fashion poradna. Na tomto emailu Fashion.poradna…mal.cz se mohou zákazníci obracet na Fashion specialisty se svými dotazy, než se zboží rozhodnou zakoupit. A aby toho nebylo málo tak MALL.CZ otevírá novou prodejnu v pražských Holešovicích v budově Gen, kde se kladlo za cíl vytvořit kultivované a klidné prostředí pro osobní kontakt se zákazníky. Nedílnou součástí konceptu je i přilehlý sklad, který je proti běžným zvyklostem prosklený. Je tak možné do skladu volně vidět z ulice a naopak.

MALL.CZ uzavřel řadu partnerství s mimořádnými projekty. Stal se partnerem akcí Czechoslovak Top Model a Muž roku 2015.