Jarní kampaň Tommy Jeans hlásá devadesátky a vzpurného ducha

Jarní kampaň Tommy Jeans hlásá devadesátky a vzpurného ducha

Sofia Richie se vrací ve vlastních stopách. Dnes je k vidění v jarní kampani značky Tommy Jeans. Ta nese název 90's.

Denimová kampaň módního návrháře Tommy Hilfigera pro letošní jaro přinesla nejenom dceru zpěváka a skladatele Lionela Richie. Vedle ní se na snímky i video postavili modelové Anwar Hadid a Lucky Blue Smith.

Trio bylo fotografováno v Los Angeles fotografem Bryant Eslavou. Kolekce obsahuje inspiraci v devadesátých létech, od basketbalových hřišť až po denim plný různých průstřihů, nástřihů nebo volně vlajících nitek. V kolekci je k vidění i tolik oblíbená pastelová barva, kterou si pro letošek zvolil nejeden módní návrhář. A my víme proč! Je prostě sladká!

„Tommy Jeans kolekce je o tom, jak smíchat dědictví devadesátých let společně s ikonickými kousky z našeho archivu a s novými vlivy z dnešní popové scény,“ řekl Tommy Hilfiger o své práci. „Lucky Blue Smith, Anwar Hadid a Sofie Richie představují mladého a vzpurného ducha kampaně a obnovují dotek denimu.“