dnes je 16.12.2017 a svátek má Albína

Které modelky a módní značky vládly Instagramu v roce 2017?

Minulou středu vydala společnost Instagram zprávu a zhodnocení roku 2017, kde uvedla nejoblíbenější trendy a účty tohoto roku.

Pro zajímavost bylo nejvíce používaným hashtagem slovo #love, což nám dává velkou naději, že přeci jen láska nakonec vítězí. Téměř stejně používaným slovem je #puppy, tedy štěně. Údaje shromážděné od 1. ledna 2017 do 17. listopadu 2017 udaly jasné statistiky, které jsou vlastně docela působivé. Pojďme se na ně podívat.

 

První statistika Instagramu sledovala designéry a módní označení, kteří získali nejvíce sledujících v roce 2017:

    Chanel (@chanelofficial): získal 9,6 milionu sledujících.
    Gucci (@gucci): získal 8,1 milionu sledujících.
    Louis Vuitton (@louisvuitton): Získal 7 milionů sledujících.
    Dior (@dior): získalo 5,9 milionu sledujících.

    Victoria Beckham (@victoriabeckham): získala 5,7 milionu sledujících.
    Supreme (@supremeny): ZískaL 4,8 milionu sledujících.
    Dolce & Gabbana (@dolcegabbana): získal 4,5 milionu sledujících.
    Prada (@prada): získala 4,3 milionu sledujících.
    Calvin Klein (@calvinklein): Získal 3,9 milionu sledujících.
    Versace (@versace_official) Získal 3,5 milionu sledujících.

Není také žádným tajemstvím, že rok 2017 byl pro značku Gucci velmi dobrým rokem a je zajímavé sledovat, jak může spolupráce mezi Louisem Vuittonem a Supreme mít za následek nárůst sledujících na Instagramu. Obě značky se dostaly do první desítky tohoto seznamu.

I modelky z Instagramu měly dobrý rok. Následující desítka získala nejvíce sledujících na Instagramu v roce 2017:

    Kendall Jenner (@kendalljenner): Získala 12 milionů sledujících.
    Gigi Hadid (@gigihadid): Získala 8 milionů sledujících.


    Bella Hadid (@bellahadid): Získala 6 milionů sledujících.
    Chrissy Teigen (@chrissyteigen): Získala 5 milionů sledujících.
    Emily Ratajkowski (@emrata): Získala 5 milionů sledujících.
    Cara Delevingne (@caradelevingne): získala 4 miliony sledujících.
    Taylor Hill (@taylor_hill): získala 2 miliony sledujících.
    Ashley Graham (@theashleygraham): Získala 2 miliony sledujících.
    Gisele Bündchen (@gisele): Získala 2 miliony sledujících.
    Hailey Baldwin (@haileybaldwin): Získala 1,9 milionu sledujících

Modelky, které mají silná sociální média, jsou často právě díky tomu vybírány na módní přehlídky a kampaně módních domů. To je tedy důvodem, proč Kendall Jenner dosáhla v roce 2017 epického přírůstku 12 milionů sledujících.

Instagram však sledoval ještě jednu rovinu ve světě modelek. Zajímalo ho nejvyšší procento interakcí u příspěvků krásných dam a jednoho krásného muže. Tedy počet lajků a komentářů a tady je první desítka:

    Julia Ratner (@dear.ratner)
    Mayowa Nicholas (@mayowanicholas)
    Paulina Frankowska (@paulinafrankowska)

    Léa Julian (@lea_jul)
    Presley Gerber (@presleygerber)
    Kaia Gerber (@kaiagerber)
    Yasmin Wijnaldum (@yasminwijnaldum)
    Vittoria Ceretti (@vittoceretti)
    Lauren de Graaf (@laurenjdg)
    Selena Forrestová (@selenaforrest)

Klíčovým faktorem pro výběr modelek jak od módních, tak i kosmetických značek může být i tato statistika. Můžeme tedy počítat s tím, že těchto devět modelek a jeden model značně ovlivní přicházející rok 2018.
 

ZE SPOLEČNOSTI MODELKY INSTAGRAM MÓDNÍ ZNAČKY CHANEL GUCCI LOUISVUITTON DIOR VICTORIA BECKHAM KENDALL JENNER GIGI HADID BELLA HADID CARA DELEVINGNE

Související články

Přelom roku přináší uzavírání téměř dvou tisíce maloobchodních prodejen

J. Crew, Ralph Lauren, J. C. Penney a další značky na konci roku zavřou některé své prodejny. Nebyl to pro ně dobrý rok.

Celý článek

Grace Elizabeth ledovou královnou pro Vogue Mexico

V dubnu se objevila na své první obálce Vogue Rusko, nyní dosáhla jako ledová královna Vogue Mexiko.

Celý článek

Meghan Markle novou módní ikonou - jak porušila královskou etiketu?

Jakmile byly oznámeny zásnuby americké herečky Meghan Markle a prince Harryho, Meghan se automaticky stala další módní ikonou královské rodiny. 

Celý článek

ProTibet pod stromečkem. A v Himálaji sněží radost

Nová kampaň nazvaná ProTibet ukazuje, že nákupem vánočního dárku uděláte radost nejen v Česku pod stromečkem, ale také v Himálaji tibetským dětem, seniorům nebo nomádům.

Celý článek

Nový pop-up store Chanel zahalen do zlaté

Značka Chanel v rámci obchodu Nordstrom otevřela vlastní pop-up store. Inspirovala ho svou kolekcí Cruise 2017-2018. 

Celý článek

První charitativní kalendář CR Fashion Book přináší spoustu hvězdných modelek

V překladu módní kniha CR se pro rok 2018 rozhodla nafotit kalendář oslavující oslňující sílu. Špičkové modelky včetně Gigi Hadid u toho rozhodně nechybí.

Celý článek

Fotograf Oliviero Toscani v kampani, která hovoří o integraci druhých

Oliviero Toscani a United Color of Benetton se vracejí ke spolupráci v impozantní kampani. Tato dvojice v minulosti určovala historii módy.

Celý článek

Černobílá, ostrá kampaň Dior Homme 2018 přináší formální pánskou módu

Francouzský návrhář Kris Van Assche se u jarní kolekce 2018 pro značku Dior Homme zaměřil na formální pánské oblečení.

Celý článek