dnes je 16.06.2019 a svátek má Zbyněk

Mladá návrhářka Michaela Hriňová vytvořila kolekci pro 100CLASS concept store

Přidat na Seznam.cz
Cesta, která slovenskou návrhářku čekala, aby se propracovala k vysněnému povolání, nebyla snadná. V tomto případě však platí, že trpělivost růže přináší!

Vendula Stoklásková ze 100CLASS concept store začala s Michaelou spolupracovat před dvěma lety, kdy slovo dalo slovo a vzájemné sympatie podpořily nový projekt, který Michaela zpracovávala ještě během studií. „Pamatuji si, že mě tenkrát Míša velice příjemně překvapila svým profesionálním přístupem - i když byla ještě studentkou, měla všechno do puntíku zorganizované a připravené - od visaček až po samotný oděv a balení,” říká Vendula.

Michaela miluje příběhy, které přenáší do svých kolekcí. Ty pak charakterizuje hlavně netradiční výběr materiálů, oversize silueta a pánské střihy. Pořád však mluvíme o nositelné a po mnoho sezón využitelné módě. Limitovaná kolekce přinesla velký úspěch a spolupráce tak pokračuje dál v podobě triček a mikin, které se dají sehnat pouze ve 100CLASS concept store.

Oděvní design chtěla Michaela Hriňová studovat už odmalička. Vedla k tomu ale poměrně dlouhá cesta: jedna vysoká škola a pár roků praxe ve stavební firmě na pozici kontrolor kvality. Až tam si uvědomila, že i když svou práci miluje, není to to, co by ji naplňovalo. Vrátila se tedy ke svému původnímu snu a začala znovu od nuly.

 Pod vlastní značkou AiM přináší různé příběhy a témata, které ovlivňují její život.  V období tvorby vlastnej značky sa mi diali veci, keď som sa cítila ako Alenka v ríši divov, takže nebolo nad čím váhať. Témou celej kolekcie, ale aj vzniku značky, sa stala Alenka, či už odvodením názvu Alice in Wonderland (pretože v mojom logu je A otočené dole hlavou ako aj M nie je M, ale W naopak), nebo logom značky, ktorým sa stal biely zajac z Alenky, predstaviteľ snov, za ktorými bežíme. Značku charakterizuje hlavne oversize silueta, inšpirácia v pánskych strihoch, trošku divnosti, príbehovosť a narúšanie stereotypu v detailoch,” říká návrhářka.

Její cílevědomost ji žene kupředu, a tak se letos mohla již potřetí prezentovat v rámci Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku. “Prvý krát som bola súčasťou súťaže Van Graff Junior Talents, potom ako súčasť prehliadky za náš zlínsky ateliér a túto sezónu som mala svoju samostatnú show. Prípravám som venovala všetok svoj čas, boli to v podstate tři mesiace nepretržitej práce,” hodnotí Michaela.  Po každé přehlídce si vždy říká, že to mohlo být lepší, nikdy není 100 % spokojená, ale svoje kousky nosí ráda. Šatník si nedovede představit bez oversize trička, mikiny s kapucí pencil skirt a trench coau.

 

Přidat na Seznam.cz
MÓDA DÁMSKÁ MÓDA PÁNSKÁ MÓDA DOMÁCÍ TVORBA MICHAELA HRIŇOVÁ AIM BY MICHAELA HRIŇOVÁ 100CLASS CONCEPT STORE

Související články

Hledáte program na tuto sobotu? Navštivte akci plnou módy, designu i dobrého jídla a pití

15. června pohltí holešovický Vnitroblock klíčová témata recyklace a udržitelnosti v každodenním životě. Akce, která se opakuje již po desáté, vždy však s jiným tématem, přiláká jistě spoustu kreativních duší.

Celý článek

Originální letní střihy z vlastní dílny? Tyhle látky jsou k tomu jako stvořené!

Baví vás šití, tvorba vlastních návrhů a jejich realizace? Jste vlastně taková malá švadlenka sobě samé, nebo jen nejbližší rodině? Pak by vám tyto látky neměly uniknout.

Celý článek

Ukrajinská módní značka KSENIA SCHNAIDER dobývá Evropu

Protichůdné rysy kolekce v myšlence post-sovětské mentality a eklektického plážového oblečení vytvořilo kolekci, kterou sourozenecké duo Ksenia a Anton Schnaider představuje se vší hrdostí.

Celý článek

Letní kolekce značky TEG přináší minimalismus, který si maximálně užijete

Návrhářské duo Alexandra Pavalová a Ivana Šafránková přináší letní kolekci plnou elegance, pohodlí a tlumených barev.

Celý článek

Věhlasná jména jako Giorgio Armani a Kate Moss poprvé na jedné lodi

Opravdu je to poprvé, kdy se italský módní dům rozhodl spolupracovat s TOP modelkou Kate Moss. Podzimní kampaň tak dostane nový nádech.

Celý článek

CATCH ME! je kolekce české značky LEEDA pro ženy, které ožívají v noci!

Patříte-li mezi ženy, které přes den spořádaně sedí v kanceláři, zatímco v noci ožívá jejich skutečné já, pak vás CATCH ME! kolekce osloví dvojnásob.

Celý článek

Letní paprsky v plážovém lookbooku značky Queens

Tým profíku z Queensu si pro nás tentokrát připravil letní novinky, které využijete nejenom na pláži v Chorvatsku. Prohlédněte si aktuální trendy plavek, slunečních brýlí i plážových pantoflí.

Celý článek

Podzimní kampaň značky Burberry v duchu studiových záběrů

Čtyři záběry na jednom snímku, čtyřikrát jedna modelka, čtyři stejné modely oblečení, to jsou snímky, které nafotil Mark Borthwick.

Celý článek