dnes je 21.07.2019 a svátek má Vítězslav

Mladá návrhářka Michaela Hriňová vytvořila kolekci pro 100CLASS concept store

Přidat na Seznam.cz
Cesta, která slovenskou návrhářku čekala, aby se propracovala k vysněnému povolání, nebyla snadná. V tomto případě však platí, že trpělivost růže přináší!

Vendula Stoklásková ze 100CLASS concept store začala s Michaelou spolupracovat před dvěma lety, kdy slovo dalo slovo a vzájemné sympatie podpořily nový projekt, který Michaela zpracovávala ještě během studií. „Pamatuji si, že mě tenkrát Míša velice příjemně překvapila svým profesionálním přístupem - i když byla ještě studentkou, měla všechno do puntíku zorganizované a připravené - od visaček až po samotný oděv a balení,” říká Vendula.

Michaela miluje příběhy, které přenáší do svých kolekcí. Ty pak charakterizuje hlavně netradiční výběr materiálů, oversize silueta a pánské střihy. Pořád však mluvíme o nositelné a po mnoho sezón využitelné módě. Limitovaná kolekce přinesla velký úspěch a spolupráce tak pokračuje dál v podobě triček a mikin, které se dají sehnat pouze ve 100CLASS concept store.

Oděvní design chtěla Michaela Hriňová studovat už odmalička. Vedla k tomu ale poměrně dlouhá cesta: jedna vysoká škola a pár roků praxe ve stavební firmě na pozici kontrolor kvality. Až tam si uvědomila, že i když svou práci miluje, není to to, co by ji naplňovalo. Vrátila se tedy ke svému původnímu snu a začala znovu od nuly.

 Pod vlastní značkou AiM přináší různé příběhy a témata, které ovlivňují její život.  V období tvorby vlastnej značky sa mi diali veci, keď som sa cítila ako Alenka v ríši divov, takže nebolo nad čím váhať. Témou celej kolekcie, ale aj vzniku značky, sa stala Alenka, či už odvodením názvu Alice in Wonderland (pretože v mojom logu je A otočené dole hlavou ako aj M nie je M, ale W naopak), nebo logom značky, ktorým sa stal biely zajac z Alenky, predstaviteľ snov, za ktorými bežíme. Značku charakterizuje hlavne oversize silueta, inšpirácia v pánskych strihoch, trošku divnosti, príbehovosť a narúšanie stereotypu v detailoch,” říká návrhářka.

Její cílevědomost ji žene kupředu, a tak se letos mohla již potřetí prezentovat v rámci Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku. “Prvý krát som bola súčasťou súťaže Van Graff Junior Talents, potom ako súčasť prehliadky za náš zlínsky ateliér a túto sezónu som mala svoju samostatnú show. Prípravám som venovala všetok svoj čas, boli to v podstate tři mesiace nepretržitej práce,” hodnotí Michaela.  Po každé přehlídce si vždy říká, že to mohlo být lepší, nikdy není 100 % spokojená, ale svoje kousky nosí ráda. Šatník si nedovede představit bez oversize trička, mikiny s kapucí pencil skirt a trench coau.

 

Přidat na Seznam.cz
MÓDA DÁMSKÁ MÓDA PÁNSKÁ MÓDA DOMÁCÍ TVORBA MICHAELA HRIŇOVÁ AIM BY MICHAELA HRIŇOVÁ 100CLASS CONCEPT STORE

Související články

Polský časopis Fashion Magazine připravil stylový přírodní editorial

Modelka Karina Kurzacz zahalená do klasických krajkových šatů se staženými vlasy působí, jako by vypadla z retro filmu. A přesto vás tento editorial zaujme.

Celý článek

Designové vychytávky na červenec

Červenec je jednoznačně měsícem prázdnin a léta ve všemožném pojetí. Od času stráveného u vody, přes výlety do hor až po odpočinek doma na zahrádce. Vybrali jsme pro vás pár designových vychytávek, které by vám (nejenom) v tomto měsíci, mohly být dobrým společníkem.

Celý článek

Co nesmí chybět ve vaší plážové tašce?

Jednou z nejpopulárnějších chvil roku, na kterou se těší skoro celý svět, je dovolená u moře. Pokud ji máte ještě před sebou, nechte se inspirovat, jak efektivně se připravit k moři.

Celý článek

Letní romantika: Co na sebe, když vás pozve na rande?

Letní večery mají své kouzlo samy o sobě.  Proto, pokud se váš hrdina odhodlá této výjimečné doby využít a pozve vás na večeři, je jedno jak dlouho spolu jste. Připravte se na ni, oblečte se krásně a neodolatelně. Inspirujte se v našem článku.

Celý článek

Nike spustil další kampaň Pro Hijab a cudnější módu

Je to měsíc, co značka Nike spustila další unikátní kampaň Pro Hijab. Navazuje tak na to, co začala již v roce 2017. Značka věří, že poptávka po cudnější módě se bude v budoucnu zvyšovat.

Celý článek

Pánské letní sestřihy

Že vaše vlasy nepotřebují změnu, pánové? Ale houby! Letní sestřihy v hollywoodském stylu. Zkuste se inspirovat dívčími lamači srdcí Ryanem Gosling nebo Davidem Beckham, ti vědi jak na to. 

Celý článek

Svůdná Adriana Lima ve sportovní kampani značky PUMA

Nejnovější kampaň sportovní značky PUMA jednoznačně sází na klasickou sportovní postavu oblíbené modelky Adriany Lima.

Celý článek

Karla Olšáková: Jakýkoliv úspěch je odrazem toho, že to, co děláte, děláte dobře

Česká designérka Karla Olšáková si našla chvíli, aby si s námi popovídala o tom, jaké šperky sama ráda nosí, které materiály jí pro její tvorbu baví, i to, co považuje za své největší úspěchy.

Celý článek