dnes je 05.12.2020 a svátek má Jitka

Monochromatická kolekce značky Fendi vycházela z myšlenek na rodinu a tradice

Přidat na Seznam.cz
Silvia Venturini Fendi se důstojně rozloučila poslední kolekcí, kterou coby kreativní ředitelka dámské divize značky Fendi navrhovala. Její sbírka vycházela z myšlenek na rodinu a tradice a jednalo se o nejkomplexnější kolekci, jakou kdy vytvořila. 

Zdroj: Vogue.com

Vnučka italských zakladatelů módního domu Fendi naštěstí nekončí úplně. Bude se dále věnovat pánským kolekcím, ovšem dámská divize již bude patřit pouze britskému návrháři Kimu Jonesovi. Ten kromě nové pozice zastává i funkci kreativního ředitele pánské linie značky Dior. Bude velmi zajímavé sledovat, jak Jones naváže na tento úspěch se svými dámskými kolekcemi. Už nyní jsou ale někteří módní kritici trochu skeptičtí. 

Siluety a estetika nejnovější kolekce silně připomínala 20., 30. a 40. léta s nádechem moderna. Silvia Venturini Fendi se opět distancovala od streetwearu, který je posledních pár sezon u módních domů velmi populární, a spíše se zaměřila na elegantní módu. Povětšinou monochromatické barvy a oversized linie byly občas narušeny barevnými romantickými šaty s výšivkami, krajkou a kladly důraz na pas. Bylo zde od každého něco a nechyběly ani pánské oděvy. U mužů dominovaly převážně volná saka a košile s krátkým rukávem se stejně barevnými kalhotami či kraťasy. Dlouhé kabáty zase byly spárované s barevnými vysokými ponožkami, což celému looku dodalo na extravagantnosti.  


Zdroj: Vogue.com


Zdroj: Vogue.com


Zdroj: Vogue.com


Zdroj: Vogue.com


Zdroj: Vogue.com


Zdroj: Vogue.com


Zdroj: Vogue.com

Přidat na Seznam.cz
ZAHRANIČNÍ TVORBA MÓDNÍ PŘEHLÍDKY A NÁVRHÁŘI FENDI silvia venturini fendi KIM JONES

Související články

Kolaborace Fendi X Chaos přinesla technologickou kolekci s retro nádechem

Spolupráce módního domu Fendi a značky Chaos přinesla technologickou kolekci. Ta je luxusnější alternativou k běžným doplňkům, protože sem spadají například pozlacené kryty na mobil, pouzdra na chytré hodinky nebo různé přívěsky. 

Celý článek

Zimní vrstvení a retro elegance v podání francouzské značky Celine

Druhá část zimní kampaně značky Celine v kolaboraci s modelkou Fran Summers byla odhalena. A znovu se jedná o něco, co bude chtít mít v šatníku každá žena. 

Celý článek

Martin Kohout vychází ze svého osobního stylu bez opory a základů módní školy

Nabírané rukávy, důraz na ženské boky a celkově detaily mladého návrháře Martina Kohouta baví. Ačkoliv nemá jasnou představu o tom, kde bude za deset let, rozhodně ví, co chce tvořit teď a tady.

Celý článek

Svatební kolekce Vivienne Westwood byla plná avantgardního krejčovství a luxusních látek

Vivienne Westwood se v nové svatební couture kolekci zaměřila na kvalitní řemeslné zpracování. Zároveň se inspirovala archivními střihy a přenesla je do nové, modernější a avantgardnější verze.  

Celý článek

Hana Frisonsova: Nemám jasnou cílovku, spíše řeším, aby střihy slušely různým postavám a byly variabilní

HANA FRISONSOVA se vyznačuje nositelným oděvem, v nové kolekci pracuje s celoplošným potiskem a inspiruje se organickými tvary mimozemské krajiny. Na koho se soustředí a jaké má plány do budoucna, nám prozradila v dnešním rozhovoru.

Celý článek

Česká návrhářka Gábina Páralová poprvé vyměnila společenské oděvy za sportovnější styl a sklízí úspěch

Nová módní kolekce s názvem KEEP DRY české módní návrhářky Gábiny Páralové úplně poprvé zahrnuje volnočasový oděv, který je určitou odpovědí na dobu strávenou v „domácí izolaci“ během jarní koronavirové krize. Oceňované společenské modely, které na míru šije například Táně Dykové, nyní návrhářka vyměnila za pohodlnější verzi.

Celý článek

Balenciaga na pařížském týdnu módy: Pařba v Paříži v jarní kolekci 2021

Pařba v Paříži, i tak by se dala nazvat nová letní a jarní kolekce 2021 značky Balenciaga. Tu představil módní návrhář Demna Gvasalia pomocí unikátního filmu, který se opravdu odehrává v noční Paříži. Sluneční brýle a ďábelský podtext jsou už pouhou třešňičkou na francouzském dortu.

Celý článek

Giorgio Armani nechal přehlídku své nové kolekce vysílat v italské národní televizi v hlavním vysílacím čase

V časech pandemie to nemá módní průmysl lehké. Z milánského Fashion Weeku se odhlásila většina učinkujících, a i sami organizátoři se velmi obávali toho, jak to v Miláně bude nebo nebude probíhat. Giorgio Armani, italský národní poklad, se ale rozhodl přiblížit svým lidem.

Celý článek