Moschino pro jarní kampaň vsadilo na dopravní značení

Moschino pro jarní kampaň vsadilo na dopravní značení

Krásné dívky a dopravní značení představuje Moschino pro svou jarní kampaň „Carwash Couture“ Ready-to-wear.

Milujeme kolekce Moschino. Tato značka totiž pojímá módu jako hru, jako zábavu, která má vzbuzovat úsměv na tváři. To se podařilo i v rámci jarní přehlídky, na které byla doslova dopravní zácpa. Modelky pochodovaly uprostřed módního mola, po jehož bocích byly k vidění ulice a dopravní signály.

Proto i oblečení zůstává věrné tématu dopravního značení, v druhé půlce přehlídky následovaly automobilové motivy. Podobně se kolekce odrazila i v jarní kampani.

I když tato kolekce opět působí trošičku šíleně, přinesla spoustu legrace. Kreativní návrhář Jeremy Scott obsadil modelky Joan Smalls, Fei Fei Sun, Lexi Boling a Maartje Verhoef v zářivých odstínech žluté a oranžové, v reflexních pruzích, které lemují mnoho šatů a sukní. Vše v rámci decentnosti a elegance vlastní právě této značce.

V kolekci najdete i méně výrazné kousky, letní šaty a spoustu malých kabelek. Jednu z hlavních rolí opět hrají lesklé materiály, které sem bezprostředně patří. V kampani, kterou natočil Steven Meisel a stylizovala Carlyne Cerf de Dudzeele, jsou barvy podtrženy dvojnásob i pozadím, na kterém je foceno, tedy obrovské barevné kartáče z myčky aut. Retro se tu nedá popřít, dámy kolekci představují opravdu vážně a za nás musíme říct, že by byla velká škoda, pokud by kolekce skončila mezi dopravním značením nebo domácími čistícími prostředky, rozhodně si totiž zaslouží větší pozornost.

Mohlo by vás zajímat
Sledujte náš Instagram