dnes je 06.06.2020 a svátek má Norbert

Nadčasové kabelky ze spolupráce Balmain a topmodelky Cary Delevingne jsou trendem i novodobou klasikou!

Přidat na Seznam.cz
Anglická topmodelka vytvořila spolu s francouzským domem Balmain kabelky vhodné pro moderní ženu. Tři verze kabelek jsou pro rozmanité příležitosti, ale všechny v sobě nesou typické znaky módního domu Balmain, ale i osobnost Cary Delevingne. 

Topmodelka a herečka Cara Delevingne navrhla pro Balmain 3 kabelky, které mají vše, co značka Balmain tradičně vykazuje. Mezi známé rysy patří černá barva, mnoho zlatých detailů a proslulé hroty vedle zlatých cvoků v detailech. Cara v minulosti již úspěšně spolupracovala s luxusním anglickým domem Mulberry. Tentokrát ji oslovil sám dvorní designér Balmain Olivier Rousteing. Cara nechala průchod fantazii a své dobrodružné povaze s myšlenkou na hlavní poselství módního domu. 

Svět kabelek se většinou dělí na dva tábory: ty klasické a ty trendové. Topmodelka si chytře vybrala to nejlepší z obou světů a vytvořila sofistikovaný hybrid. Nové kabelky nesou jméno BBag, Romeo a Twist. Jednotlivé designy mají vždy logo B, ale liší se tvarem či popruhem. Cara myslela na ženy v kanceláři i na módní rebelky. Je to znát na rozmanitých modelech tašek. Luxusní kůže byla zpracovaná pokaždé jinak a detailní zlaté zdobení také. 

Mediální kampaň byla zveřejněna značkou Balmain, ale kabelky se dají prozatím jen předobjednat. Módní dům chce vytvořit napětí a vzrušení kolem nových designů. Cara Delevingne bude sama kabelky propagovat v médiích a celý módní svět se těší, s čím je bude nosit, jak namixuje styling a která bude její nejoblíbenější. Cena začíná na 1 750 dolarech.

 pinterest.com, instyle.com

Přidat na Seznam.cz
KABELKY NÁVRHÁŘI TAHRANIČNÍ TVORBA MÓDNÍ DOMY BALMAIN CARA DELEVINGNE OLIVIER ROUSTEING SPOLUPRÁCE BBBAG ROMEO BAG TWIST BAG

Související články

Nová kampaň Vivier miluje Paříž vás přesvědčí, že si zamilujete nejen hlavní město Francie, ale i kolekci

Francouzská značka Roger Vivier představila novou jarní kolekci s názvem Vivier miluje Paříž. Z kolekce přímo sálají francouzské vibrace, čemuž dopomáhá i do puntíku sladěný vintage interiér. 

Celý článek

Rozhovor s návrhářkou Darinou Ermisovou: co připravuje a jak zvládá nynější situaci?

Kabelka je součástí každodenního života většiny žen, bez ní si to ani neumíme představit! Každá kabelka je originální, praktická a krásná. Úspěšná návrhářka a dvojnásobná maminka Darina Ermisová nám představí svoji firmu a plány do budoucna.

Celý článek

Nová kolekce hedvábných šátků Silky Gang provází pohádky O Malence a O Zlaté rybce

Hedvábné šátky české značky Silky Gang již delší dobu odráží několik pohádkových motivů. Mezi nimi i dva nové, zcela elegantní a jemné motivy, které podtrhnou duši žen i mužů.  

Celý článek

Návrhářka Tereza Vu připravuje novou kolekci spodního prádla inspirovanou Hnutím Libertinů

Inspiraci k naší tvorbě můžeme hledat všude kolem nás. Česká návrhářka Tereza Vu se v nové kolekci zaměřuje na politické změny i náboženství.

Celý článek

Jarní kolekce české návrhářky Zuzany Osako vám přinese pocit klidu

Práci módní návrhářky Zuzany Osako jsme poměrně nedávno bedlivě sledovali, a to i díky tomu, že se stala autorkou slavnostních oděvů českému týmu na olympiádu v Tokiu. Tentokrát jsme se nadchli pro její jarní kolekci Louka.

Celý článek

Udržitelná móda: značky o kterých musíte vědět

Šatník bez viny díky zdánlivě malým detailům, které jsou ovšem velkými kroky pro svět. Udržitelnost již není pro spoustu značek cizím slovem. Vybrali jsme jich několik, pro které je toto téma zásadní. 

Celý článek

Jak koronavirus mění módní průmysl

Ještě před několika týdny bylo otevřené zákulisí několika módních přehlídek. Dnes, o pouhý měsíc později, nepředstavitelná věc. Koronavirus COVID-19 zastavil život téměř celého světa. Jaký dopad to má nyní na módní průmysl?

Celý článek

Objevte v sobě zvíře s jarní a letní kolekcí Burberry

Burberry jarní a letní kolekce 2020 doprovází velká marketingová kampaň ve spolupráci s největším módním magazínem Vogue. Průvodcem celé kolekce i této kampaně jsou zvířata a to, jak být animálně trendy. 

Celý článek