Nesnesitelná přitažlivost barev v podzimní kolekci české návrhářky Lay Sedlákové

Nesnesitelná přitažlivost barev v podzimní kolekci české návrhářky Lay Sedlákové

 Nová kolekce značky LAY podzim/zima 2018 přichází a máme se opravdu na co těšit. 

 Neobvyklá barevná paleta podzimu

Kolekci, kterou letos představila česká návrhářka Lay Sedláková, se dělí do tří základních kategorií - Outstanding, Superfeminime a Ready to wear. Jeden prvek je však pro všechny kategorie společný a rozdílný zároveň - jedná se o širokou škálů barevných odstínů, jimž dominují barvy jako mentolová nebo bledě růžová. Návrhářka si prostě dokázala elegantně poradit i s tak málo používanou  a neobvyklou barevnou paletou.

Ženy se smyslem pro eleganci

Kolekce si dává za cíl oslovit ženy všeho druhu. V kolekci nezáleží na věkové, váhové či jiné kategorizaci žen. Kolekce spojuje dohromady všechny ženy, kterým záleží na kvalitě a eleganci. „Při tvorbě kolekce pracuji s názory mých zákaznic a jejich potřeby zpracovávám způsobem, který považuji za estetický. Naslouchám jim a jejich přání kombinuji s prvky charakteristickými pro mou tvorbu. Ať už to jsou barvy, střihy či kontrastnost,“ říká módní návrhářka Lay Sedláková.

Mohér = luxus

To, že v kolekci si značka LAY dala záležet především na kvalitě, kterou svým zákazníkům nabízí, dokládá i použitý materiál. V kolekci najdeme především drahé látky z žakáru, vlny a mohéru. Z tak kvalitního a luxusního materiálu jako je mohér, vytvořila návrhářka středobod části kolekce s názvem Outstanding.

 

Smyslnost v detailu

Superfeminime je narozdíl od Outstanding více sofistikovanější a volí tak i měkčí a ladnější materiál s ještě jemnějšími barvami. Naopak kolekce Ready to wear sleduje spíše praktičtější zájem ženské populace. Není to však pouze o jednoduchém střihu. Do kolekce přidala návrhářka také plno pro značku specifických prvků v podobě mašliček, retro vzorů a přitažlivých barevných kombinací. Smyslnost v detailu je posláním této kolekce.

 

Česká móda

Návrhářka Lay Sedláková je zakladatekou značky LAY. Své zkušenosti sbírala například jako návrhářka zavedené módní značky Pietro Filipi a na pracovních stážích v centru světové módy Paříži. Součástí její značky LAY  je také „LAY ATELIER“, kde se věnuje unikátní ruční výšivce. „Chápu roli módy v současné společnosti jako její odraz. Mám velký respekt k řemeslu, bez něhož by neexistovala. Zajímám se o inovaci nezbytnou pro její vývoj," říká návrhářka o světě módy.

laysedlakova.com

Mohlo by vás zajímat
Sledujte náš Instagram