dnes je 26.07.2021 a svátek má Anna

Noemova archa ve stylu Gucci připlula s novou kolekcí

Přidat na Seznam.cz
Slavný biblický příběh se stal ústředním zájmem luxusní značky Gucci pro Resort kolekci 2019.

Rodina Gucci se narodila s novou kampaní

Neobvyklý nápad začal focením zpěváka Harryho Stylese s jehnětem a selátkem pro pánskou kolekci. Gucci se pak posunul se svou myšlenkou zvířat v kampani ještě dál. Celý koncept je založen na myšlence souznění lidí, přírody a předně zvířat. V kampani je k vidění rodina žijící mimo civilizaci v opuštěné krajině. Na pohled odlišní lidé jsou často zachyceni v kontaktu se zvířaty. Mírumilovné souznění, kde se obě strany velmi dobře snáší, je patrné u celé kampaně. Jasný smysl pro lásku ke zvířatům  je poselstvím nové Gucci rodiny. 

Lidé a zvířata

Členové Gucci rodiny vystupují v kampani napůl jako punkoví venkovani a příbuzní Addamsovy rodiny spolu s vlastní exotickou zoo ale i tradičními domácími zvířaty, která žijí v harmonii jak se svými majiteli, tak okolním prostředím. Věrně ztvárnit prostřednictvím reklamy klasický příběh o záchraně všech živočišných druhů se Gucci povedl. Dokonalá představa o tom, jak by vypadalo přežití jen několika vyvolených, kteří jsou ještě k tomu oblečeni v luxusním oblečení z Resort kolekce na jaro 2019, není vůbec tak katastrofická jako příběh sám. Kolekce souzní s originálním příběhem: zvířecí potisky, květinové vzory i flitry, které se v dešti třpytí. 

Konec dobrý, všechno dobré

Dramatický příběh podle biblických pověstí má tedy šťastný konec. V podání Gucci jsou členové rodiny stylově oblečeni a spolu s rozmanitou zoo tvoří skvěle fungující společenství. Mytologické příběhy tak nemusí být jen zapomenutým klišé. V roce 2019 budou dál úspěšně proplouvat a ponesou poselství do budoucnosti

vogue.co.uk

Přidat na Seznam.cz
MÓDNÍ PŘEHLÍDKY A NÁVRHÁŘI ZAHRANIČNÍ TVORBA GUCCI JARO 2019 KOLEKCE KAMPAŇ resort

Související články

Valentino ve své haute couture kolekci vyjádřil lásku

I když bude ještě chvíli trvat, než se vydáme vstříc módním přehlídkám osobně, i online zážitek může být velkým požitkem. Což rozhodně platí o podzimní kolekci značky Valentino.

Celý článek

Naomi Campbell v 51 letech nafotila kampaň odhalující její skvělé tělo

Třetí kolekce s názvem TB Summer Monogram i tentokrát přináší tři barevné varianty, s nimi také supermodelku Naomi Campbell.

Celý článek

Dramatická podzimní kampaň značky Dior vyzařuje pohádkovým tématem

Francouzský módní dům nechal svou kampaň pro nadcházející podzim a zimu plně inspirovat pohádkovými designy.

Celý článek

Návrhář Demna Gvasalia v nové kolekci Balenciaga předvedl provokativní módní show

Hackingový projekt značek Gucci a Balenciaga pokračuje i v aktuální kolekci. Jarní hra plná provokace a zamyšlení, co je skutečné a co ne, vám zamotá hlavu.

Celý článek

Zalando – Láska nikdy nevyjde z módy

Evropská platforma Zalando, která se zaměřuje na módu a životní styl, uvedla nedávno lokální kampaň „Láska nikdy nevyjde z módy“. 

Celý článek

TALABAYA: Čisté linie a elegance pod silným vlivem Orientu představuje návrhářka Mirka Talavašková ve svém novém ateliéru

Česká návrhářka Mirka Talavašková si dává záležet na tom, aby každý model vystihl přednosti své majitelky. V jejím novém ateliéru TABALAYA vynikají zejména osobní přístup, precizní práce i silný vliv jiných kultur.

Celý článek

MBPFW: Metaforická proměna Jakuba Polanky i dobrodružství LAFORMELA sklízí úspěch. Velký potlesk si získal i mladý návrhář Lukáš Krnáč

Mercedes-Benz Prague Fashion week ve své nové digitální podobě proběhl v aktuálních dnech. Podívejme se společně na krátký sestřih těch nejlepších přehlídek.

Celý článek

Gucci škádlí novou kampaní v hlavní roli s Harry Stylesem, Serenou Williams a Awkwafinou

Možná jste tento týden zaslechli heslo #HarryForGucci, který vysílá jasný signál: zaznamenejte si do svého kalendáře datum 22. dubna 2021.

Celý článek