dnes je 27.11.2021 a svátek má Xenie

Nová kampaň na kolekci brýlí Gucci byla zasazena do osmdesátých let

Přidat na Seznam.cz
Kreativní ředitel Alessandro Michele se opět nebál odvázat. Celá kampaň značky Gucci je zasazena do losangeleské prodejny desek Amoeba Music Hollywood, která svým interiérem i exteriérem připomíná skutečné osmdesátky. 

Alessandro Michele dokáže prostřednictvím svých kolekcí vždy něčím překvapit. Už od roku 2015, kdy se stal kreativním ředitelem značky Gucci, vyráží dech svými neotřelými módními kreacemi. Jinak tomu nebylo ani u nejnovější jarní a letní kampaně na sluneční a dioptrické brýle. Michele se drží heslem 'Více je více', což předvádí v každé nové kampani i kolekci. Tentokrát se jeho inspirací stala osmdesátá léta. Jako lokaci si zvolil dobovou prodejnu vinylových desek Amoeba Music Hollywood, která se nachází na známé losangeleské ulici Sunset Boulevard. Vzdal tím hold všem osmdesátkovým filmům, kazetám i vinylům

Co se týče kolekce, tak je velmi nápaditá - zvlášť s obroučkami si Michele vyhrál, aby podpořil ducha individuality. Obroučky jsou vytvořené tak, aby nevypadaly nudně a stereotypně. Některé jsou tenké, další tlusté a mají kočičí tvar a jiné jsou zase zdobeny neonovými pruhy. Sluneční i dioptrické brýle v kombinaci s hravými outfity a barevným prostředím nepůsobí překvapivě vůbec kýčovitě. Ba naopak. 

Přidat na Seznam.cz
GUCCI KAMPAŇ MÓDNÍ KAMPANĚ SPRING SUMMER 2020 ALESSANDRO MICHELE SLUNEČNÍ BRÝLE LOS ANGELES DOPLŇKY A ŠPERKY DESIGN

Související články

Do kin míří Klan Gucci. Znáte temné tajemství módního impéria?

Datum 25. listopadu si zapište do diáře. Premiéru v českých kinech bude totiž mít dlouho očekávaný a hvězdně obsazený film Klan Gucci.

Celý článek

Jeden mladík si od nás objednává LED kolečka, která si upevňuje na paddleboard a dělá zážitkové večerní plavby po Vltavě, říká podnikatelka s dětskými světly Petra Žbánková

Světýlka pro děti přišla jako nápad z nebes, kterého se Petra Žbánková na mateřské chytila. Začít podnikat nebylo snadné. Dnes díky tomu ale dělá radost spoustě dětem i jejich rodičům s netoxickými lampičkami a světýlky.

Celý článek

Trendy v obývacím pokoji 2021/2022 podle NATUZZI EDITIONS

Interiérový design má velký vliv na psychickou pohodu a po období, kdy jsme na delší dobu uvízli ve svých domovech, si to uvědomujeme mnohem intenzivněji. Pokud nás pandemie něco naučila, je to hlubší poznání toho, že náš domov je náš hrad a oáza.

Celý článek

Oslavte sváteční chvíle s novinkami od značek Moët a Hennessy

Šampaňský dům Moët&Chandon a značka prémiového koňaku Hennessy si pro nadcházející oslavy vánočních svátků a nového roku přichystaly hned několik novinek, díky kterým budou letošní Vánoce o něco kouzelnější!

Celý článek

Apartmán Carrie Bradshaw ze Sexu ve městě si nyní můžete pronajmout za 23 dolarů na noc

První díly ikonického seriálu Sex ve městě byly k vidění před 23 lety. Nyní si můžete na noc pronajmout byt Carrie Bradshaw za symbolickou cenu 23 dolarů na noc.

Celý článek

3 tipy, jak zazářit na halloweenské party

Chystáte se na halloweenskou party a marně si lámete hlavu se svým lookem? Přinášíme inspiraci, díky které budete během tohoto strašidelného svátku nepřehlédnutelná, a to od hlavy až k patě.

Celý článek

K podzimním trendům jednoznačně patří tyto klobouky a čepice

Klobouky jsou jedním z nejjednodušších způsobů, jak do šatníku na podzim dostat rozměr a barvu. I přesto, že ve většině zemí jsou tyto pokrývky hlavy součástí běžného šatníku, u nás jsou klobouky z velké části opomíjené. Sladit je však není nic extra náročného.

Celý článek

Kvalita, důraz na detail a odlišnost. To je značka Venduly Šulanové VS

Detail je vše. To je heslo, jímž se řídí oděvní značka VS, která byla před 4 lety založena módní designérkou Vendulou Šulanovou.

Celý článek