dnes je 24.01.2021 a svátek má Milena

Nová kampaň na kolekci brýlí Gucci byla zasazena do osmdesátých let

Přidat na Seznam.cz
Kreativní ředitel Alessandro Michele se opět nebál odvázat. Celá kampaň značky Gucci je zasazena do losangeleské prodejny desek Amoeba Music Hollywood, která svým interiérem i exteriérem připomíná skutečné osmdesátky. 

Alessandro Michele dokáže prostřednictvím svých kolekcí vždy něčím překvapit. Už od roku 2015, kdy se stal kreativním ředitelem značky Gucci, vyráží dech svými neotřelými módními kreacemi. Jinak tomu nebylo ani u nejnovější jarní a letní kampaně na sluneční a dioptrické brýle. Michele se drží heslem 'Více je více', což předvádí v každé nové kampani i kolekci. Tentokrát se jeho inspirací stala osmdesátá léta. Jako lokaci si zvolil dobovou prodejnu vinylových desek Amoeba Music Hollywood, která se nachází na známé losangeleské ulici Sunset Boulevard. Vzdal tím hold všem osmdesátkovým filmům, kazetám i vinylům

Co se týče kolekce, tak je velmi nápaditá - zvlášť s obroučkami si Michele vyhrál, aby podpořil ducha individuality. Obroučky jsou vytvořené tak, aby nevypadaly nudně a stereotypně. Některé jsou tenké, další tlusté a mají kočičí tvar a jiné jsou zase zdobeny neonovými pruhy. Sluneční i dioptrické brýle v kombinaci s hravými outfity a barevným prostředím nepůsobí překvapivě vůbec kýčovitě. Ba naopak. 

Přidat na Seznam.cz
GUCCI KAMPAŇ MÓDNÍ KAMPANĚ SPRING SUMMER 2020 ALESSANDRO MICHELE SLUNEČNÍ BRÝLE LOS ANGELES DOPLŇKY A ŠPERKY DESIGN

Související články

Gabriela Dědičová bilancuje aneb jaký dárek nám TIAMI doporučí na Valentýna?

Společnost TIAMI již nemusíme dlouze představovat. Její šperky vynikají jemnou elegancí i úžasnou brilancí, která je spojená s nižší cenou díky laboratorním diamantům i udržitelnému rozvoji. Ten se stal hlavní strategií mladé české startup společnosti. 

Celý článek

Maximalistický luxus s kapkou vášně pro hory. To je spolupráce Gucci a The North Face

Extravagantní outdoorový piknik. Přesně tak si představte novou kolekci, která vznikla ve spolupráci značky Gucci a The North Face. 

Celý článek

Mladá modelka Fien Kloos se opět stala tváří kampaně značky Versace

Zimní kampaň pro sluneční i dioptrické brýle obsadila dvojice modelů Fien Kloos a Davide Lenoci. Nová kolekce brýlí Versace představuje zlaté detaily, nápadité tvary i jemné řetízky.

Celý článek

Eliška Trnka: Dřív bylo šití na míru považováno společností za službu, která je elitářská, to dnes už absolutně neplatí

Malé rodinné krejčovství Tessuto využívá měsíců, kdy se nejenom v České republice hodně věcí mění. Letité zkušenosti paní mistrové v krejčovském řemeslu odrážejí kvalitní práci, plnohodnotný servis i osobitý přístup. Jak rodinné krejčovství vzniklo i na co se zaměřuje, jsme se zeptali zakladatelky Elišky Trnky.

 

Celý článek

Ikonické šperky britské královské rodiny a jejich historie

Luxusní šperky patří ke královské rodině od nepaměti. Dědí se u nich z generace na generaci a mnohé z nich mají přes tisíc let, ale přesto stále věrně slouží. Podívejte se na ikonické šperky, na které britská královská rodina nedá dopustit. 

Celý článek

Módní padělky aneb trh s falešným zbožím

Nejen v České republice se rozmohl takový nešvar. Módní padělky, tzv. fake fashion se rozjíždí především během Vánoc. Proč lidé vůbec kupují a nosí padělky a jaké problémy to přináší módnímu průmyslu?

Celý článek

Maxi šála je stále trendy

Dlouhá šála kolem krku nejen krásně zahřeje, ale taky skvěle vypadá. Správná kombinace vykouzlí z vašeho oblečení krásný look. Jak můžete využít tuhle maxi šálu a jak ji správně uvázat?

Celý článek

Barvou roku 2021 jsou dva odstíny vyjadřující kombinaci štěstí, odvahy a naděje

Není to poprvé, kdy odborníci z Pantone Color Institute zvolili dva odstíny pro jeden rok, není to však úplně tradiční. Rok 2021 budou symbolizovat barvy praktické a pevné, stejně jako hřejivé a optimistické. Věříme, že nám přinesou sílu a pozitivní zprávy.

Celý článek