dnes je 25.09.2018 a svátek má Zlata

Nové kolekci Jana Černého vládne červená a zelená

Jan Černý se svou podzimní kolekcí 2018/2019 ovládl celý Clam-Gallasův palác. V jeho oděvech převládala červená a zelená!

Jan Černý už dávno není módní nováčkem. Svou tvorbou a propracovaností kolekcí předčí i návrháře, kteří vládnou módnímu světu již několik let. Dokázal to i ve své nejnovější kolekci 24 pánských modelů, kterou prezentoval v rámci Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku v Clam-Gallasově paláci v plném názvu Jan Černý supported by Esquire. Představení kolekce začalo zeleně podsvícenou místností a výrazným blikáním "Jan" na obrazovkách, tam se pak náhle objevil záběr na místnosti a začali přicházet modelové. Už toto mohlo lidem v místnostech napovědět, že půjde o něco netradičního!

Na mole se objevilo 24 sportovně laděných outfitů, mezi kterými nechyběly šusťákové soupravy, mikinové sety v neutrálních i pastelových barvách ale také dlouhé pogumované kabáty a pláště. Jako tradičně vycházel Jan Černý často z košilí, ty tentokrát modifikoval a na mole se tak objevily v provedení s reflexními proužky ale i s dírou na hrudi, která se stahuje pomocí šňůrek. Velmi výrazné byly také nohavice, ty byly buď dole stažené tříčtvrteční gumou nebo kapsáče. 

Nejvýraznějším prvkem celé kolekce byla červená a zelená barva, která ovšem nebyla obyčejná. Šlo o takzvanou screen green a screen red, které se používají ve filmových studiích (nejčastěji při televizních novinách). Díky televizorům tak diváci mohli naživo vidět, jak se místo červených a zelených ploch objevují nejrůznější animace a projekce.

Jan Černý nově představil také obuv, která vznikla ve spolupráci se značkou Prestige. Nespojil se však jen s jednou značkou, součástí byly také cestovní tašky, batohy a ledvinky, na kterých se podílela značka Naut. V této spolupráci bylo na mole k vidění také screen green tričko.

mbpfw.com

PÁNSKÁ MÓDA MÓDNÍ PŘEHLÍDKY A NÁVRHÁŘI DOMÁCÍ TVORBA JAN ČERNÝ KOLEKCE MBPFW PODZIM/ZIMA 2018-2019

Související články

Jaro v podání Josepa Fonta značky Delpozo je plné umění

Návrhář Josep Font se tak soustředil na jaro, že se nechal inspirovat sklářským umělcem Fulvio Bianconim, který vytvořil dílo Fifties Murano plné květin.

Celý článek

Harry Styles, Gucci a zvěř v hlavní roli - přichází nejnovější kampaň Cruise 2019

Krmí, usmívá se, překypuje roztomilostí a elegancí. To je Harry Styles a jeho představení nové pánské kolekce pro jednu z nejznámějších módních značek této doby.

Celý článek

Versus Versace s grafickými potisky a recyklovatelnými materiály

Recyklace textilií, grafické popisky, nejednotná kolekce a známé jméno stojí za jarní kolekcí 2019.

Celý článek

Pohádková Marchesa vytvořila pro Jaro 2019 jemné víly

Přeneste se do světa víl, zasněte se a nechte se unášet nedotčenou přírodou a krásou těchto šatů…

Celý článek

Kolekci Marca Jacobse si nejspíš nekoupíte, zato vás rozhodně pobaví

Některá média nazvala tuto kolekci jako magickou. My si k tomu přidáme větší dávku fantazie a kromě cukrové vaty a velkých bonbónů v těchto šatech možná uvidíme i kousek módy.

Celý článek

Bella Hadid a téma pláže na přehlídce Michael Kors Collection

Michael Kors o sobě prozradil, že je člověk, který umí zvednout náladu. Což se v dnešním světě plném zármutku hodí. Proto svou kolekci zahalil do veselých barev a prostředí pláže.

Celý článek

Tradiční klobouky v moderním pojetí od značky TONAK pro podzim 2018

Elegance, styl, tradice a ruční práce se snoubí v nové kolekci pokrývek hlavy od ryze české řemeslné značky TONAK.

Celý článek

Nicky Zimmermann přinesla do jarní kolekce sexy a smyslné modely

Návrhářka Nicky Zimmermann se nechala pro jarní kolekci roku 2019 ovlivnit australským hitem „Number 96“ ze sedmdesátých let.

Celý článek