
Walter Chiaponni povede dámskou i pánskou divizi italské značky Tod's. Jeho životopis je velmi působivý a nové role se jistě zhostí skvěle. Dříve pracoval na kreativních postech u značek, jako jsou Bottega Veneta, Gucci nebo Miu Miu. Chápe, jaké to je pracovat pod luxusní značkou s nejlepšími lidmi v tomto oboru.
„Rád bych vrátil zpět dobrý italský vkus, který představuje jistý uvolněný, ale sofistikovaný životní styl. A smyslnost - je to jako velký vykřičník v celé kolekci,” nechal se slyšet Chiapponi. Nastolil i další změny. Přehlídka se místo ve výstavním a obchodním centru Padiglione d´Arte Moderna, což byla obvyklá lokace, konala ve skladištních prostorách značky Tod's.
Podzimní a zimní kolekce se nesla ve velmi uvolněném ale sofistikovaném duchu. Kožené i bavlněné dlouhé kabáty s vysokou klopou připomínající sedmdesátá léta střídaly volné parky a 'shearling' bundy s kožešinovým límcem. Chiapponi si zamiloval široké kalhoty, roláky a volná saka, které značily komfort. Kromě toho se zaměřil i na krátké sukně a šaty s loafers a vysokými kozačkami. Kožené oděvy byly klíčové, protože Tod's je společnost založená na nadčasovém koženém materiálu, který tuto značku proslavil.