dnes je 29.11.2020 a svátek má Zina

Pánská kolekce Louis Vuitton v Tokiu v říši divů

Přidat na Seznam.cz
Virgil Abloh je již několik let kreativním ředitelem značky Louis Vuitton pro pánské oblečení. Jako celý módní svět, i značka Louis Vuitton byla zasažena celosvětovou pandemií. Virgil Abloh však svou tvorbu nezastavil, a tak můžeme vidět jeho unikátní jarní kolekci 2021.

Přehlídka pánské kolekce jaro 2021 Louis Vuitton se konala v Tokiu. Nebyla to však její premiéra. Se stejnou kolekcí vyrazil na začátku srpna Virgil Abloh i do Shanghaie. Celý proces provázelo mnoho neznámých. Japonsko a Tokio jsou zvláště zasažená pandemií coronaviru. Do poslední chvíle tak pořadatelé nevěděli, zda bude možné přehlídku uspořádat. Nakonec se to však povedlo, a dokonce se podařilo najít i vhodný prostor, kde pořadatelé minimalizovali riziko nákazy - pod širým nebem. Přesto však musel být omezen i počet účastníků a na přehlídku nedorazil ani samotný tvůrce kolekce Virgil Abloh. Ten si však nenechal utéct příležitost pozdravit své japonské příznivce, a tak přítomné pozdravil alespoň z virtuálního prostoru.

Zdroj: Vogue

"Vím, jaké to je, když se člověk nemůže zúčastnit vlastní přehlídky. Mí přátelé například jezdili na přehlídky do Paříže a já jsem nemohl, jelikož jsem neměl peníze na letenku. V tomto případě jsem tedy zůstal doma a díval se skrze sociální média," řekl před přehlídkou Virgil Abloh, který celou přehlídku sledoval z pohodlí svého domova v Chicago.

Pánská kolekce byla temná, stejně jako celá stage, kterou osvětlovaliy pouze nasvícené obří balóny ve tvaru známých dětských japonských postaviček. Ačkoli se zdála místy více napjatá a přeplácaná, díky skvělé instruktáži modelů se zdála celá kolekce naopak uvolněná a vzdušná. Místo klasické přehlídkové striktnosti se modelové volně procházeli ve volném prostoru bez jakéhokoli řádu či pravidelnosti. Někteří tancovali, jiní krátce pózovali a další se dokonce bavili a chichotali mezi sebou.

Zdroj: Vogue

Z přehlídky byl také vytvořen unikátní film k propagaci celé kolekce, který tvůrci doplnili střihy z filmů japonských animátorů Takashiho Miike and Caleba Femi. Více než film však celý stream vypadal jako avantgardní divadelní představení. To možná bylo i zájmem Virgila Abloha, který svými výtvory míří především na mladou generaci mužů, kteří procházejí právě ve společenstvích, jako je Japonsko, zvláštní transformací. Tento vývoj ztvárnil Abloh kreací barev, světelných kombinací i plyšových zvířátek.

Přidat na Seznam.cz
PÁNSKÁ MÓDA MENSWEAR MÓDNÍ DOMY LOUIS VUITTON JAPONSKO VIRGIL ABLOH MÓDÍ PŘEHLÍDKY A NÁVRHÁŘI ZAHRANIČNÍ TVORBA

Související články

ROZHOVOR SE SLÁVKOU BARNOVOU o nové kolekci Conscious Exclusive, která přináší do módy nové udržitelné materiály

Zimní kolekce značky H&M přináší více než jen další krok k udržitelné módě. Férové platové podmínky, zodpovědnost v rámci recyklace materiálů i pánská část kolekce jsou tím, na co jsme se v upřímném rozhovoru se Slávkou Barnovou Head of PR H&M ČR zeptali.

Celý článek

ZALANDO VE SVÉ SVÁTEČNÍ KAMPANI „BRZY SE ZNOVU OBEJMEME“ HLÁSÁ OPTIMISMUS A POZITIVNÍ BUDOUCNOST

Zalando, přední evropská módní platforma, se letos o svátcích zaměřuje na projev lidské pospolitosti a solidarity: objetí. Na sklonku roku plného nejistoty a odloučení se lidská pouta zdají být důležitější než kdy dřív a nová sváteční kampaň „Brzy se znovu obejmeme“ se snaží napříč Evropou probudit pocit optimismu a naděje.

Celý článek

Kolaborace Fendi X Chaos přinesla technologickou kolekci s retro nádechem

Spolupráce módního domu Fendi a značky Chaos přinesla technologickou kolekci. Ta je luxusnější alternativou k běžným doplňkům, protože sem spadají například pozlacené kryty na mobil, pouzdra na chytré hodinky nebo různé přívěsky. 

Celý článek

AXA Primátorky ve stylu Le Premier, takový byl 107. ročník známého závodu

Když se řeknou AXA Primátorky, každý si představí Vltavu, pražskou náplavku, veslaře, ale také noblesní oblečení a významnou společenskou událost. Tak tomu bylo i letos v září.

Celý článek

Marketing módních značek jako nejlepší přítel klasického umění

Moderní reklama se stále častěji prolíná s uměleckým světem. Zvláště marketéři, pracující pro velké francouzské či italské módní domy, se s oblibou nechávají inspirovat díly francouzských či italských renesančních umělců. Ponořte se s námi do příběhů nejúspěšnějších marketingových kampaní módních domů. Uhádnete, jakým uměleckým dílem jsou inspirované?

Celý článek

Svatební kolekce Vivienne Westwood byla plná avantgardního krejčovství a luxusních látek

Vivienne Westwood se v nové svatební couture kolekci zaměřila na kvalitní řemeslné zpracování. Zároveň se inspirovala archivními střihy a přenesla je do nové, modernější a avantgardnější verze.  

Celý článek

STAY NEGATIVE v tričku z limitované kolekce značky Bohempia

Nadhled a humor jsou tím, co bychom si v těchto dnech rozhodně měli udržovat. Stejně přemýšlí i česká značka Bohempia, která přináší limitovanou kolekci triček, která říkají, že „zůstat negativní“ je novým „zůstat pozitivní“.

Celý článek

Nejlepší móda hipsterů

Každý jedinec má rád různé jídlo, má jiný vkus na hudbu a také odlišný styl oblékání. Pokud neznáte módu hipsterů, tak zaostřete na dnešní článek. Nejde už o žádný alternativní styl, jde spíše o volbu života a šetrné zacházení k přírodě.

Celý článek