dnes je 18.05.2022 a svátek má Nataša

Platforma Slow Femme spojující módu a zodpovědnost spouští HitHit kampaň

Přidat na Seznam.cz
Platforma Slow Femme rozhodně stojí za poznání. Propojuje totiž lásku k módě se zodpovědností, která souvisí s životním prostředím a škodami, které mu způsobuje právě módní průmysl.

Zdroj: Slow Femme

Nyní Slow Femme spouští HitHit kampaň k vydání ročenky, kde čtenář najde investigativní články, praktické rady a tipy, úvahy a rozhovory na téma udržitelnost v módním průmyslu i v běžném životě.

Snahou Slow Femme je ukázat ženám, že oblékat se zodpovědně, znamená vybírat kvalitní a dobře padnoucí kousky, byť i z vintage shopu. Znamená to vážit si hodnoty práce a života každého, kdo se na výrobě oblečení podílí. Slow Femme věří v hodnoty jako udržitelnost, transparentnost, lokálnost a etičnost a zároveň povzbuzuje ženy k žití a oblékání se podle svého stylu, autentičnosti a přirozenosti. 


Zdroj: Slow Femme

Slow Femme letos vstupuje už do třetí sezóny. Za dva roky platforma přinesla přes 200 inspirativních online článků, autorských textů a fotografií. HitHit kampaň trvající od 5. října do 5. listopadu 2021 si klade za cíl, vybrat minimálně 170 000 Kč. Vydání ročenky je naplánováno na druhou polovinu listopadu, aby ji čtenáři dostali do rukou ještě před Vánoci. Více než 150 stran nabídne 31 autorských textů a fotografií, část z nich tvoří nejlepší články ze Slow Femme doplněné o osm zcela nových článků. Výsledkem je magazín s trvanlivou hodnotou o formátu knihy, jež se vejde do každé knihovny.


Zdroj: Slow Femme

Slow Femme nese ještě jednu důležitou myšlenku. Kromě ekologie dává důraz také na nezávislost a sílu žen. V roce 2018 Slow Femme společně založily Karolína Břinková a Veronika Ohrádková jako nezávislou platformu bez mediálního domu či investora, stojící na dobrovolné práci všech členek redakce.  


Zdroj: Slow Femme

“Skrze Slow Femme platformu učíme ženy, jak zodpovědně přistupovat k výběru a péči o oblečení. Tuto misi jsme promítly i do Slow Femme Ročenky, která je doplněna mindfulness a úvahovými texty. Slow Fashion totiž není jen o změně nákupních návyků, ale o celkové změně vnímání oblečení jako spotřebního zboží. Protože se snažíme o publikaci nadčasových témat, rozhodly jsme se pro tisk Ročenky. Nechceme totiž, aby se naše texty ztratily v hlubinách internetu,” říká Karolína Břinková, spoluzakladatelka Slow Femme.

 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Příspěvek sdílený slowfemme (@slowfemme)

Na webových stránkách platformy lze mimo jiné najít 10 témat, jimiž se ročenka zabývá. Je mezi nimi například problematika plýtvání vody, znečištění řek, oceánů a pitné vody, nebo zbytečná míra nakupování. Všechna témata ukazují dopady módního průmyslu na člověka a životní prostředí.

 

 

Přidat na Seznam.cz
NÁKUPY A OBCHOD HITHIT SLOW FASHION KNIHA UDRŽITELNOST

Související články

Sebevědomá jako Christina Aguilera

Vždy byla svá a přesně věděla, co chce. Christina Aguilera nahrála ve čtrnácti letech svůj první singl, v devatenácti vydala první, veleúspěšné album a v sedmadvaceti uvedla na trh svůj první parfém. 

Celý článek

Nakupujte lokální potraviny od českých farmářů. Nikdy to nebylo tak snadné jako dnes

Ekonomické i ekologické dopady při nákupu lokálních potravin od českých farmářů jsou v porovnání nákupů běžných potravin nesrovnatelné. Rohlík.cz navíc dokazuje, že nemusí jít vždy o výrazně dražší potraviny. Nyní je čas zamyslet se nad tím, co svému tělu dopřáváte a za jakou cenu.

Celý článek

LÉK NA JARNÍ ÚNAVU? ROZHODNĚ DOBRÁ KÁVA!

Jaro má spoustu krás, kterými nás láká po dlouhé zimě ven, rozehrává paletu barev a vůní, ze kterých čerpáme novou dávku čerstvé energie. K jaru ale také neodmyslitelně patří únava – poradíme vám, jak nad ní letos vyzrát.

Celý článek

Univerzální módní doplněk: Dioptrické brýle na všechny výjimečné události

Brýle jsou objekty dvojího vnímání. Jednak jsou spojeny s těmi, kteří je musí nosit, protože mají jasné problémy s rozostřeným viděním, jednak jsou efektním a úhledným doplňkem oblečení. Využijte dioptrické brýle jako univerzální módní doplněk.

Celý článek

Rohlík představuje vlastní značku kávy s kompostovatelnými kávovými kapslemi

Vůbec první kompostovatelné kávové kapsle, které jsou šetrné k životnímu prostředí, již nejsou sci-fi. Přichází s nimi Rohlik.cz díky své privátní značce kávy UBOMI.

Celý článek

Kolekce C&A jaro/ léto 2022

Dámskou kolekcí na jaro/léto nám C&A umožňuje snít o jarním probuzení, o prvních slunečních paprscích, vzdušných materiálech a teplých letních večerech.

Celý článek

Pandora věří v hrdiny a představuje první Marvelovskou kolekci Marvel x Pandora 

Milujete všechny Avengery a nesmí vám uniknout ani jedna Marvelovka? Pak je nová a originální kolekce Marvel x Pandora přesně pro vás – nastal čas ztvárnit vaše hrdiny do podoby šperků.

Celý článek

Trendy v interiérech v roce 2022

Trendem roku 2022 bude útulnost, pocit bezpečí a vděčnost. Tyto pocity se budou prolínat do barev, vzorů i materiálů. Neopomenutelným prvkem také budou přírodní materiály a udržitelnost.

Celý článek