dnes je 23.04.2019 a svátek má Vojtěch

Převratná kampaň Louis Vuitton mění pohled na módu

Přidat na Seznam.cz
Kreativní ředitel Virgil Abloh představil svou první kampaň pro pánskou kolekci ve své funkci. Dojemná, promyšlená a převratná kampaň hýbe světem.

8 měsíců po svém debutu s pánskou přehlídkou nikdo nečekal ještě lepší kampaň. První kreativní návrhář pro legendární značku Louis Vuitton je tmavé pleti a svou etnickou skupinu zařadil i do nové kampaně. Reklama má svůj příběh dnešního muže. Rozdílem je, že poprvé se objevují modelové tmavé pleti u Louis Vuitton v pánské kolekci.

Od raného dětství

Abloh o tom, co chce veřejnosti sdělit, přemýšlel dlouhou dobu. Rozhodl se rozdělit kampaň do tří částí. První část je věnována dětství, dospívání a oděvu, který nás formuje v tomto procesu. V reklamě je k vidění roztomilé černošské dítě, které znázorňuje čistotu dětské duše a perspektivu, kterou v dětech máme. O něco starší chlapec už zobrazuje touhy dneška a faktory, které nás ovlivňují. Sny naší generace nad 12 let jsou spojovány s oblečením, kde jsou jasné motivy světa čaroděje ze Země Oz. K vidění bude od března.

 

Pracovní studio

Druhou částí je pracovní studio, kde jsou přítomné i děti. Jde o poselství různorodosti, inkluzivity a svornosti. Samotný návrhář Virgil je uprostřed zachycen při práci. Muži jsou oblečeni v nejvýraznějších kouscích z kolekce: na míru šité bílé obleky a květinové vzory na street fashion oděvech. Silný dojem z fotografie je vytvořen na základě olejové malby z roku 1855 od malíře Gustave Courbet. Malba měla název „Malířovo studio“. K vidění je od února.

 

Studentská léta

Finální zakončení kampaně je prostřednictvím studentů. Abloh zachytil atmosféru studentské koleje či univerzity, kde studenti oblékli barevná trička darovaná návrhářem. Návrhář měl poprvé nápad obléknout studenty do jeho triček během jarní pánské přehlídky pro rok 2019. Pozval 1500 studentů. Z toho se zrodilo finále kampaně. Abloh podporuje důležitost vzdělání. Celá kampaň vyvolala pozitivní emoce u černošské komunity. Konečně se cítí být součástí jedné z nejluxusnějších značek všech dob.

 

Podobnost s historickými kampaněmi

Barevná škála a ostré odstíny jsou v kampani podobné reklamám, které v 80. a 90. letech používala značka United Colors Of Benetton. Ta často zaujala právě duhovými barvami. V případě Louis Vuitton se jedná o hlubší myšlenku sounáležitosti, soudržnosti a rozmanitosti od narození. Vliv okolí na náš život je v kampani klíčový. Jak moc důležité je být respektován a akceptován.

 

Zdroj; teenvogue.com, thesource.com

 

 

 

Přidat na Seznam.cz
MÓDA PÁNSKÁ MÓDA ZE SPOLEČNOSTI LV KAMPAŇ LOUIS VUITTON REKLAMA VIRGIL ABLOH

Související články

Jak se nosí vesta, aby byla šik

Vesta se stává jedním z nejoblíbenějších kousků v šatníku pro jaro a léto 2019. Díky tomu se řadí mezi chic módní outfity. Jak se správně nosí, aby nevypadala stroze nebo jako součást uniformy? 

Celý článek

Vše, co potřebujete vědět o blížící se Met Gala 2019

Jedna z největších módních událostí roku se blíží. Dne 6. května 2019 se uskuteční Met Gala, a proto jsme si pro vás připravili článek o všem, co potřebujete o blížící se události vědět. 

Celý článek

Objevte dánskou značku Rains

Skandidávský minimalismus, nadčasovost a zároveň funkčnost definuje oblečení a doplňky, které nám nabízí dánská značka Rains. Pokud rádi chodíte deštěm, a i přesto chcete zůstat v suchu a teple nebo často jezdíte na kole, věnujte Rains zvýšenou pozornost.

Celý článek

Jak se neobléknout na festival aneb co se nepovedlo na Coachelle

Jeden z nejznámějších festivalů světa ročně přiláká přes sto tisíc lidí. Prestižní Coachella festival v Kalifornii je proslulý nejen hudbou, ale i módou, která diktuje trendy pro letní festivalovou sezónu. Co bylo to nejbizarnější?

Celý článek

Soutěž Souboj nevěst připravuje nevěsty na to, jak se stát skvělou manželkou

Již osmý ročník Souboje nevěst přinesl devět finalistek, které soutěžily o svatební věno v hodnotě čtvrt milionu korun. Vítězkou se stala první houslistka Národního divadla Táňa Vejvodová.

Celý článek

Pánská móda: které kousky jsou v nadcházející sezóně IN?

Slunečných dní je čím dál více a to znamená jediné. Je čas na jarní kolekce! Především definitivně obměnit zimní šatník za nový. Co je letos pro pány IN?

Celý článek

Většina lidí v České republice zná pojem „slow fashion“ a zajímá se o udržitelnost módy

Výsledky, které vychází z dlouhodobého průzkumu Fashion (Re)search ukazují, že česká populace užívající internet napříč věkem vnímá důležitost původu oblečení i jeho dopad na naši planetu.

Celý článek

Modelka Grace Elizabeth je novým andílkem Victoria's Secret

Americká modelka Grace Elizabeth se stala oficiálním andílkem značky spodního prádla Victoria's Secret. Na instagramu to potvrdila nejen ona, ale i americká značka. Připojila se tak ke třem novým andílkům Alexině Graham, Barbaře Palvin a Leomie Anderson. 

Celý článek