dnes je 23.07.2019 a svátek má Libor

Převratná kampaň Louis Vuitton mění pohled na módu

Přidat na Seznam.cz
Kreativní ředitel Virgil Abloh představil svou první kampaň pro pánskou kolekci ve své funkci. Dojemná, promyšlená a převratná kampaň hýbe světem.

8 měsíců po svém debutu s pánskou přehlídkou nikdo nečekal ještě lepší kampaň. První kreativní návrhář pro legendární značku Louis Vuitton je tmavé pleti a svou etnickou skupinu zařadil i do nové kampaně. Reklama má svůj příběh dnešního muže. Rozdílem je, že poprvé se objevují modelové tmavé pleti u Louis Vuitton v pánské kolekci.

Od raného dětství

Abloh o tom, co chce veřejnosti sdělit, přemýšlel dlouhou dobu. Rozhodl se rozdělit kampaň do tří částí. První část je věnována dětství, dospívání a oděvu, který nás formuje v tomto procesu. V reklamě je k vidění roztomilé černošské dítě, které znázorňuje čistotu dětské duše a perspektivu, kterou v dětech máme. O něco starší chlapec už zobrazuje touhy dneška a faktory, které nás ovlivňují. Sny naší generace nad 12 let jsou spojovány s oblečením, kde jsou jasné motivy světa čaroděje ze Země Oz. K vidění bude od března.

 

Pracovní studio

Druhou částí je pracovní studio, kde jsou přítomné i děti. Jde o poselství různorodosti, inkluzivity a svornosti. Samotný návrhář Virgil je uprostřed zachycen při práci. Muži jsou oblečeni v nejvýraznějších kouscích z kolekce: na míru šité bílé obleky a květinové vzory na street fashion oděvech. Silný dojem z fotografie je vytvořen na základě olejové malby z roku 1855 od malíře Gustave Courbet. Malba měla název „Malířovo studio“. K vidění je od února.

 

Studentská léta

Finální zakončení kampaně je prostřednictvím studentů. Abloh zachytil atmosféru studentské koleje či univerzity, kde studenti oblékli barevná trička darovaná návrhářem. Návrhář měl poprvé nápad obléknout studenty do jeho triček během jarní pánské přehlídky pro rok 2019. Pozval 1500 studentů. Z toho se zrodilo finále kampaně. Abloh podporuje důležitost vzdělání. Celá kampaň vyvolala pozitivní emoce u černošské komunity. Konečně se cítí být součástí jedné z nejluxusnějších značek všech dob.

 

Podobnost s historickými kampaněmi

Barevná škála a ostré odstíny jsou v kampani podobné reklamám, které v 80. a 90. letech používala značka United Colors Of Benetton. Ta často zaujala právě duhovými barvami. V případě Louis Vuitton se jedná o hlubší myšlenku sounáležitosti, soudržnosti a rozmanitosti od narození. Vliv okolí na náš život je v kampani klíčový. Jak moc důležité je být respektován a akceptován.

 

Zdroj; teenvogue.com, thesource.com

 

 

 

Přidat na Seznam.cz
MÓDA PÁNSKÁ MÓDA ZE SPOLEČNOSTI LV KAMPAŇ LOUIS VUITTON REKLAMA VIRGIL ABLOH

Související články

Džínové sukně - kamarádky žen všech národností i generací

Každá z nás má v šatníku nějakou tu stálici, něco, na co se můžeme vždy spolehnout, i když nemáme tu správnou náladu, něco co se spolehlivě hodí ke všemu. Jedním z těchto kousků, které má každá z nás v šatníku, je jistě i džínová sukně.

Celý článek

Seriál Gossip girl (Super drbna) se vrací zpět!

Pro všechny milovnice módních seriálů, a především pro sledovatelky Super drbny, Gossip girl hlásí comeback! XOXO

Celý článek

Polský časopis Fashion Magazine připravil stylový přírodní editorial

Modelka Karina Kurzacz zahalená do klasických krajkových šatů se staženými vlasy působí, jako by vypadla z retro filmu. A přesto vás tento editorial zaujme.

Celý článek

Designové vychytávky na červenec

Červenec je jednoznačně měsícem prázdnin a léta ve všemožném pojetí. Od času stráveného u vody, přes výlety do hor až po odpočinek doma na zahrádce. Vybrali jsme pro vás pár designových vychytávek, které by vám (nejenom) v tomto měsíci, mohly být dobrým společníkem.

Celý článek

Elsa Hosk vytvořila ve spolupráci s J. Brand udržitelnou capsule kolekci

Švédská modelka a Victoria's Secret andílek Elsa Hosk se spojila se značkou J. Brands a společně vytvořili denimovou kolekci s použitím udržitelných zdrojů. A určitě vás nadchne tak, jako nás.

Celý článek

Kolik vydělávají členky známého klanu Kardashian-Jenner?

Není žádným tajemstvím, že si rodina Kardashian - Jenner vydělává veliké sumy peněz. Kromě účinkování v reality show Keeping Up With The Kardashians má každý i svůj vlastní byznys. Jaké částky vydělávají členky tohoto klanu? 

Celý článek

Co nesmí chybět ve vaší plážové tašce?

Jednou z nejpopulárnějších chvil roku, na kterou se těší skoro celý svět, je dovolená u moře. Pokud ji máte ještě před sebou, nechte se inspirovat, jak efektivně se připravit k moři.

Celý článek

Herečka Margot Robbie vyměnila na filmové focení Chanel za amerického návrháře

Margot Robie je od května ambasadorkou značky Chanel. Na focení svého nového filmu si sjednala amerického návrháře. Focení však bylo přerušeno díky jiné hollywoodské hvězdě - Bradu Pittovi.

Celý článek