dnes je 27.10.2020 a svátek má Šarlota/Zoe

Převratná kampaň Louis Vuitton mění pohled na módu

Přidat na Seznam.cz
Kreativní ředitel Virgil Abloh představil svou první kampaň pro pánskou kolekci ve své funkci. Dojemná, promyšlená a převratná kampaň hýbe světem.

8 měsíců po svém debutu s pánskou přehlídkou nikdo nečekal ještě lepší kampaň. První kreativní návrhář pro legendární značku Louis Vuitton je tmavé pleti a svou etnickou skupinu zařadil i do nové kampaně. Reklama má svůj příběh dnešního muže. Rozdílem je, že poprvé se objevují modelové tmavé pleti u Louis Vuitton v pánské kolekci.

Od raného dětství

Abloh o tom, co chce veřejnosti sdělit, přemýšlel dlouhou dobu. Rozhodl se rozdělit kampaň do tří částí. První část je věnována dětství, dospívání a oděvu, který nás formuje v tomto procesu. V reklamě je k vidění roztomilé černošské dítě, které znázorňuje čistotu dětské duše a perspektivu, kterou v dětech máme. O něco starší chlapec už zobrazuje touhy dneška a faktory, které nás ovlivňují. Sny naší generace nad 12 let jsou spojovány s oblečením, kde jsou jasné motivy světa čaroděje ze Země Oz. K vidění bude od března.

 

Pracovní studio

Druhou částí je pracovní studio, kde jsou přítomné i děti. Jde o poselství různorodosti, inkluzivity a svornosti. Samotný návrhář Virgil je uprostřed zachycen při práci. Muži jsou oblečeni v nejvýraznějších kouscích z kolekce: na míru šité bílé obleky a květinové vzory na street fashion oděvech. Silný dojem z fotografie je vytvořen na základě olejové malby z roku 1855 od malíře Gustave Courbet. Malba měla název „Malířovo studio“. K vidění je od února.

 

Studentská léta

Finální zakončení kampaně je prostřednictvím studentů. Abloh zachytil atmosféru studentské koleje či univerzity, kde studenti oblékli barevná trička darovaná návrhářem. Návrhář měl poprvé nápad obléknout studenty do jeho triček během jarní pánské přehlídky pro rok 2019. Pozval 1500 studentů. Z toho se zrodilo finále kampaně. Abloh podporuje důležitost vzdělání. Celá kampaň vyvolala pozitivní emoce u černošské komunity. Konečně se cítí být součástí jedné z nejluxusnějších značek všech dob.

 

Podobnost s historickými kampaněmi

Barevná škála a ostré odstíny jsou v kampani podobné reklamám, které v 80. a 90. letech používala značka United Colors Of Benetton. Ta často zaujala právě duhovými barvami. V případě Louis Vuitton se jedná o hlubší myšlenku sounáležitosti, soudržnosti a rozmanitosti od narození. Vliv okolí na náš život je v kampani klíčový. Jak moc důležité je být respektován a akceptován.

 

Zdroj; teenvogue.com, thesource.com

 

 

 

Přidat na Seznam.cz
MÓDA PÁNSKÁ MÓDA ZE SPOLEČNOSTI LV KAMPAŇ LOUIS VUITTON REKLAMA VIRGIL ABLOH

Související články

Lucie Vondráčková nafotila kalendář s vlky

Pes křížený s vlkem po boku dvanácti českých a slovenských osobností je hlavním tématem dobročinného kalendáře. Letos se do něj zapojili například Vladimír Polívka, Petra Hřebíčková, Bára Mottlová, Milan Peroutka, Monika Absolonová, Pepa Kůrka nebo také herci Jiří Dvořák a Igor Orozovič.

Celý článek

Jak chce značka H&M změnit fast fashion?

Fast fashion a pracovní podmínky zaměstnanců v textilních fabrikách - to jsou žhavá témata posledních měsíců, které jsou problémem především velkých globálních řetězců, jako je H&M. Značka v čele s novou výkonnou ředitelkou představuje ambiciózní plány, jak změnit celý fast fashion průmysl udržitelným směrem. 

Celý článek

Jak váš šatník odhalí vaši osobnost?

Možnosti, jak odhalit osobnost a vlastnosti člověka existuje mnoho, ale podle oblečení to jde jedna báseň. Možná nemáte ani tušení, co vše o sobě prozrazujete.

Celý článek

Plus size modelové jako hvězdy módních kampaní

Trend vyhublých modelek pomalu ale jistě ustupuje. Nahrazují je lidé s realistickými proporcemi, kteří mají blíž k běžnému zákazníkovi. Sami modelové se teprve probírají z šoku, že i oni, kteří nikdy nevěřili, že by se ve světě modelingu mohli prosadit, jsou nyní hvězdami. 

Celý článek

Nejfotogeničtější módní trendy

Instagramové trendy dokážou být velkou vášní, a tak se nám ženám občas stává, že si koupíme nějaký kousek jen proto, že bude vypadat skvěle na fotkách. 

Celý článek

Jak zasáhl feminismus do módy

Feminismus a móda jsou spojené možná víc, než si myslíte. Naštěstí už nežijeme ve světě, kdy se ženy musejí oblékat podle určitých pravidel a dusit se například v korzetu.

Celý článek

Outfity na pracovní pohovor: první dojem je nejdůležitější

První dojem je bezesporu velmi důležitý. Zvláště pak pokud se jedná o potenciální budoucí práci. Poradíme, jak zaujmout svým outfitem na pracovním pohovoru. Na módních trendech může záviset i váš dojem!

Celý článek

PUMA PODPORUJE NADĚJNÉ UMĚLCE. JAK VYPADÁ NOVÁ KOLABORACE S JANEM BICANEM?

My děti ze stanice 2020 TJBC X PUMA. Tak se jmenuje nová kolekce mikin sportovní značky PUMA, která vznikla ve spolupráci s českým umělcem a kreativcem Janem Bicanem.

Celý článek