dnes je 19.08.2022 a svátek má Ludvík

Přitažlivost Ferrari využívá společnost k vybudování své módní značky

Přidat na Seznam.cz
Luxusní životní styl značky Ferrari udává jasný směr i cíl. V předvečer milánského týdne mužské módy představila značka svou aktuální kolekci.

foto: Dominique Maitre / s laskavým svolením značky Ferrari

Od vývoje elektromobilů až po hledání vodíkového paliva a dosažení uhlíkové neutrality do roku 2030, přichází Ferrari s budováním luxusního životního stylu i v rámci módy.

„Ferrari je ve svém jádru luxusní společností a nejvýraznější a nejinovativnější luxusní značkou a vidíme, že před námi leží obrovské příležitosti v dalším rozvoji životního stylu,“ řekl v rozhovoru pro magazín WWD John Elkann, předseda představenstva Ferrari. „Nikdy neděláme kompromisy, chceme být bezkonkurenčním výrazem pro italskou dokonalost.“

Výkonný ředitel Ferrari, Benedetto Vigna zdůraznil, že do roku 2026 chce Ferrari zdvojnásobit své tržby v divizi životního stylu prostřednictvím luxusního zboží, zážitkových parků a muzeí či sběratelských předmětů, a to vůči tržbám z roku 2019. Poznamenal také, že Ferrari je plně oddáno tomu, čemu věří a snaží se touto cestou oslovit širší publikum. Během proslovu jmenoval Vigna novou posilou kreativní návrhářku Carle Liuni, která dříve pracovala pro Pandoru.

Ferrari zaznamenalo v letech 2018 až 2022 omlazení své věrné zákaznické základny a 60% nárůst nových sběratelů s 25% nárůstem průměrného počtu vozů. To je považováno za potenciální nový okruh zákazníků pro luxusní módu značky, stejně jako nové klíčové regiony, jako je Asie.

„Ženy mají také stále větší zájem o naše zboží, stávají se našimi ambasadorkami a pomáhají ovlivňovat nákupy,“ řekl Benedetto Vigna a dodal, že globální apetit po luxusu roste, ale trval na tom, že Ferrari vyrábí „jedinečná auta a jedinečné produkty“ a přizpůsobuje motto zakladatele Enza Ferrariho dodávat „o jedno auto méně, než požaduje trh“ i v divizi životního stylu, aby udržela exkluzivitu. Ferrari mění pozici své módní značky, zefektivňuje její distribuci, otevírá dva obchody v USA a omezuje své licence. Dále klade důraz na své tematické parky, jako je Ferrari World v Abu Dhabi a svou proslulou a nedávno zrekonstruovanou restauraci Il Cavallino, pojmenovanou po symbolu vzpínajícího se koně značky.

 

Přidat na Seznam.cz
MÓDA DÁMSKÁ MÓDA PÁNSKÁ MÓDA FERRARI MÓDA FERRARI

Související články

Jane Fonda a JaQuel Knight vyzívají s novou sportovní značkou H&M MOVE celý svět k pohybu!

Společnost H&M si dala nový cíl, rozhýbat celý svět. Proto dnes celosvětově uvádí na trh svou novou značku H&M MOVE. Po jejím boku stojí i dvě americké hvězdy Jane Fonda a JaQuel Knight.

Celý článek
LV tenisky

LOUIS VUITON PŘEDSTAVUJE NOVOU VERZI IKONICKÝCH TENISEK

Louis Vuitton představuje novou verzi ikonických tenisek LV Trainer, které posouvají koncept udržitelnosti na zcela novou úroveň. 

Celý článek

Vše, co byste měli vědět o zvonáčích

Existují módní kousky, které si budeme vždy spojovat s určitou dobou. Ne jinak je tomu u širokých nohavic neboli zvonáčů. Kde se tento styl vlastně vzal a proč?

Celý článek

Basic trička jsou must-have každého udržitelného šatníku

Patří mezi nepostradatelné a univerzální kousky, nejlépe v černé nebo bílé barvě a bez potisku. Hodí se k džínům, sukním nebo šortkám. Podívejte se na inspiraci, jak je nosit.

Celý článek

Svět fantazie a drzý humor spojuje Mimoně se značkou Levi’s

Chaotická skupinka malých žlutých mimoňů se v kinech právě teď pyšní svým novým filmem, který je zasazený do 70. let. Značka Levi’s se rozhodla tuto premiéru oslavit po mimoňovsku.

Celý článek
Vans obuv

VANS A PRETTY GUARDIAN SAILOR MOON VZDÁVÁ HOLD POPULÁRNÍMU ANIME

Vans a populární anime Pretty Guardian Sailor Moon představují společnou čtyřdílnou kolekci oslavující lásku a přátelství. 

Celý článek

Pánský oblek vypráví příběh, proto pozoruji harmonii obou snoubenců, říká Bětka Sutorý, stylistka a majitelka salónu Ceremoni

Bětka Sutorý je pánská stylistka. Její salón s pánskou módou můžete najít v Brně. Zavítaly sem i přední české celebrity jako Ladislav Špaček. Exkluzivní rozhovor o svatební sezóně najdete zde.

Celý článek

Columbia přináší pohodovou kolekci oblečení na cesty a dobrodružný život ve vanu nebo kempu

Akční léto plné cest, dobrodružství a objevování krás pobytu v přírodě s přáteli či rodinou je rok od roku populárnější. Značka Columbia proto přináší ucelenou kolekci Camplife, díky které si užijete každý moment navzdory náladám počasí.  

Celý článek