dnes je 04.10.2022 a svátek má František

První česká konference o influencer marketingu se blíží

Přidat na Seznam.cz
Marketingové trendy zrychlují stejně jako naše doba, a tak není jednoduché držet krok s dobou. Jasno v nových trendech marketingu by však mohla udělat chystaná konference zaměřená na tzv. influencer marketing. O čem je vlastně řeč se dozvíte v našem článku.

Vlivná společnost

Influencer marketing je složeninou dvou pojmů. Marketingu, který je myšlený spíše z hlediska businessu, pojmu 21. století - influencer. Z definice Word of Mouth Marketing Asociace (nezisková organizace zabývající se propagací Word of Mouth Marketingu) vyplývá, že influencer (ovlivňovatele) je osoba, která má prostřednictvím ústní cesty větší než průměrný vliv nebo dopad na příslušném trhu". Influenceři jsou tak v konečném důsledku většinou celebrity, formální autority, média, experti v určitém oboru a další. Konečně pak z této definice můžeme odvodit, že sousloví influencer marketing označuje obor, ve kterém obchodník identifikuje, vyhledává a získává ovlivňovatele trhu (influencery) na podporu svého podnikatelského cíle.

Ti nejlepší z nejlepších

A právě to, jak správně identifikovat a získat tyto influencery nebo jak se vlastně influencerem stát, je tématem vůbec první konference zabývající se influencer marketingem a influenceringem jako takovým. Celodenní konference se bude konat 16. října v Praze, v novém prostoru coworkingového centra HubHub v Paláci ARA. Na konferenci vystoupí mnoho předních českých influencer marketingových agentur, jako je Getboost, Elite Bloggers, World of Online, The Hive, Fragile Agency, Wedigital či Subscribe. Dále se návštěvníci mohou těšit na zajímavé pohledy a zkušenosti zástupců firem jako Footshop či Heureka. Program nabízí široký okruh témat, například sociolog a ředitel agentury Behavio Jiří Boudal prozradí, jak data o podvědomém rozhodování spotřebitelů při nakupování lze využít při hledání toho správného influencera, Andrea Pavelcová z eLegal rozebere influencering z pohledu práva a také budou představena data z výzkumu Univerzity Karlovy o vnímání reklamy a etice na sociálních sítích. Své názory zde představí také samotní influenceři, z nichž přislíbili účast například Adam Mišík, Gabriela Heclová, Markéta (Makyna) Poláková, Karel Šrámek a Albert Bately (youtuberská dvojice Pims), Lukáš (Lukefry) Fritscher či Agi Archer.

„Cílem konference je zástupcům firem a dalším zájemcům poskytnout co nejvíce informací o tom, jak dělat influencer marketing s měřitelnými výsledky, návratností investice, ale zároveň tak, aby nepoškodil jméno značky a byl výhodný jak pro firmu, tak influencera,“ říká organizátor Jakub Stejskal z marketingové agentury Grapefruit Company.

Kromě slibovaných přednášek se návštěvníci mohou těšit i na praktické workshopy, kde se můžete naučit, jak s influencery reálně pracovat a využít jejich potenciál na maximum, nebo jak si sami můžete vybudovat vaši značku na sociálních sítí. Tyto zkušenosti mohou ocenit lidé nejen z businessu. Ve světě, kterému vládnou sociální sítě, se tyto zkušenosti totiž hodí téměř každému. Více informací najdete zde.

Přidat na Seznam.cz
ZE SPOLEČNOSTI MARKETING INFLUENCER INFLUENCEŘI SOCIÁLNÍ SÍTĚ AGI ARCHER

Související články

Daniel Lee nahradí v Burberry aktuálního kreativního ředitele Riccarda Tisci. Značka si od toho slibuje výrazný nárůst obratu

Světové módní týdny přináší vždy alespoň jednu překvapivou zprávu. Tentokrát se týká módního domu Burberry a výměny hlavních kreativních návrhářů. Neoficiální informace o této výměně však kolovaly již před měsícem.

Celý článek

Jsem vždy ráda, když se potkám s hodnými a pracovitými lidmi, říká senátorka Miluše Horská

Je velmi aktivní, srdce má na pravém místě, cení si základních lidských hodnot a snaží se pomáhat. Zastavit na chvíli senátorku Miluši Horskou není úplně snadný úkol, nám se to však podařilo a zeptali jsme se jí na její cit k módě, k handicapovaným dětem i na to, kde ráda tráví svůj volný čas.

Celý článek

V Británii udává trendy královská rodina a smetánka, u nás chtějí zákazníci svobodu a originalitu, říká modistka Hana Škorpilová

Modistka Hana Škorpilová je bezesporu špičkou ve svém oboru. V Praze vede vlastní modistickou školu, kde se můžete naučit nejen základy výroby klobouků. Hlavní je kreativní duše i chuť naučit se tradiční řemeslo třeba v modernějším pojetí.

Celý článek

Člověk by měl všechno dělat naplno, vědomě a nejlíp jak dovede, říká podnikatel Dalibor Uhlíř

Dlouholetý manažer a podnikatel, sportovní nadšenec a člověk, který žije tady a teď. Dalibor Uhlíř se vydal cestou kandidatury do senátu České republiky, nás však více zajímalo, jak vnímá módu svou i svých dětí a jaká je jeho životní mantra.

Celý článek

Jak královna Alžběta II. definovala svůj vlastní módní odkaz

70 let královny Alžběty II. na trůnu nebylo charakterizováno pouze její působivou vládou a významnou diplomacií. Móda Její Výsosti v průběhu let důsledně upřednostňovala královskou eleganci před módními výstřelky, díky čemuž je nyní nejvíce ikonickým odkazem královské rodiny na světě.

Celý článek

Kalendář Pirelli na rok 2023 nafotilo 14 supermodelek

49. ročník projektu Pirelli bude obsahovat snímky pořízené australskou fotografkou Emmou Summerton a je zaměřený na 14 nejvýznamnějších hvězd z řad modelingu.

Celý článek

Stylová Millie Bobby Brown je od své role Eleven ze seriálu Stranger Things k nepoznání. Jemná blondýnka miluje módu

Ve chvíli, kdy Eleven odloží Hopperovy flanelové košile a Mikovy džínsy, stává se z ní nejlépe oblékaná dívka v Hawkinsu. A když zrovna nehraje Eleven, je i Millie Bobby Brown jedním z nejstylovějších lidí v Hollywoodu.

Celý článek

Pánský oblek vypráví příběh, proto pozoruji harmonii obou snoubenců, říká Bětka Sutorý, stylistka a majitelka salónu Ceremoni

Bětka Sutorý je pánská stylistka. Její salón s pánskou módou můžete najít v Brně. Zavítaly sem i přední české celebrity jako Ladislav Špaček. Exkluzivní rozhovor o svatební sezóně najdete zde.

Celý článek