dnes je 20.10.2021 a svátek má Vendelín

První česká konference o influencer marketingu se blíží

Přidat na Seznam.cz
Marketingové trendy zrychlují stejně jako naše doba, a tak není jednoduché držet krok s dobou. Jasno v nových trendech marketingu by však mohla udělat chystaná konference zaměřená na tzv. influencer marketing. O čem je vlastně řeč se dozvíte v našem článku.

Vlivná společnost

Influencer marketing je složeninou dvou pojmů. Marketingu, který je myšlený spíše z hlediska businessu, pojmu 21. století - influencer. Z definice Word of Mouth Marketing Asociace (nezisková organizace zabývající se propagací Word of Mouth Marketingu) vyplývá, že influencer (ovlivňovatele) je osoba, která má prostřednictvím ústní cesty větší než průměrný vliv nebo dopad na příslušném trhu". Influenceři jsou tak v konečném důsledku většinou celebrity, formální autority, média, experti v určitém oboru a další. Konečně pak z této definice můžeme odvodit, že sousloví influencer marketing označuje obor, ve kterém obchodník identifikuje, vyhledává a získává ovlivňovatele trhu (influencery) na podporu svého podnikatelského cíle.

Ti nejlepší z nejlepších

A právě to, jak správně identifikovat a získat tyto influencery nebo jak se vlastně influencerem stát, je tématem vůbec první konference zabývající se influencer marketingem a influenceringem jako takovým. Celodenní konference se bude konat 16. října v Praze, v novém prostoru coworkingového centra HubHub v Paláci ARA. Na konferenci vystoupí mnoho předních českých influencer marketingových agentur, jako je Getboost, Elite Bloggers, World of Online, The Hive, Fragile Agency, Wedigital či Subscribe. Dále se návštěvníci mohou těšit na zajímavé pohledy a zkušenosti zástupců firem jako Footshop či Heureka. Program nabízí široký okruh témat, například sociolog a ředitel agentury Behavio Jiří Boudal prozradí, jak data o podvědomém rozhodování spotřebitelů při nakupování lze využít při hledání toho správného influencera, Andrea Pavelcová z eLegal rozebere influencering z pohledu práva a také budou představena data z výzkumu Univerzity Karlovy o vnímání reklamy a etice na sociálních sítích. Své názory zde představí také samotní influenceři, z nichž přislíbili účast například Adam Mišík, Gabriela Heclová, Markéta (Makyna) Poláková, Karel Šrámek a Albert Bately (youtuberská dvojice Pims), Lukáš (Lukefry) Fritscher či Agi Archer.

„Cílem konference je zástupcům firem a dalším zájemcům poskytnout co nejvíce informací o tom, jak dělat influencer marketing s měřitelnými výsledky, návratností investice, ale zároveň tak, aby nepoškodil jméno značky a byl výhodný jak pro firmu, tak influencera,“ říká organizátor Jakub Stejskal z marketingové agentury Grapefruit Company.

Kromě slibovaných přednášek se návštěvníci mohou těšit i na praktické workshopy, kde se můžete naučit, jak s influencery reálně pracovat a využít jejich potenciál na maximum, nebo jak si sami můžete vybudovat vaši značku na sociálních sítí. Tyto zkušenosti mohou ocenit lidé nejen z businessu. Ve světě, kterému vládnou sociální sítě, se tyto zkušenosti totiž hodí téměř každému. Více informací najdete zde.

Přidat na Seznam.cz
ZE SPOLEČNOSTI MARKETING INFLUENCER INFLUENCEŘI SOCIÁLNÍ SÍTĚ AGI ARCHER

Související články

Záhada botoxu - fakta, která možná neznáte

Společnost jde kupředu stejně jako technický pokrok. Jakou roli má v dnešní společnosti technická krása? Co byste měli vědět o botoxu? A které celebrity jdou příkladem? Dozvíte se v článku.

Celý článek

Leťte s námi do pohádkového světa v představení, které milují děti i jejich rodiče

Petr Pan, milovaný dětmi i dospělými po celém světě, je skutečnou legendou v pohádkovém světě knih a filmů. Zveme vás na představení, které mělo premiéru v divadle ABC v září letošního roku a je novou adaptací slavného příběhu v režii Davida Drábka.
 

Celý článek

Máma a táta na síti: začíná seriál o digitálním rodičovství s Ester Geislerovou a Matoušem Rumlem

Ester Geislerová a Matouš Ruml jsou Máma a táta na síti. I když jsou oba herci, tak v nové podcastové sérii o digitálním rodičovství vystupují sami za sebe jako průvodci pro všechny rodiče dětí a teenagerů, kteří se občas cítí ztracení, nesví nebo bezradní v digitálním světě svých dětí a otevírají diskusi s YouTubery, odborníky i pedagogy.

Celý článek

Converse X paria/FARZANEH vzdává hold íránské kultuře

Klasika se potkává s moderní funkčností v nové kolaboraci Converse a londýnské designérky Paria Farzaneh. Jde už o druhou spolupráci, která znovu vzdává hold estetice 90. let a íránské kultuře.

Celý článek

Původně režisérka, nyní malířka. Veronika Mikalová svými obrazy inspiruje stovky tisíc lidí po celém světě

Když si umělkyně a youtuberka Veronika Mikalová přivydělávala při studiu jako modelka na kresbě aktu, nikdy by ji nenapadlo, že jednou bude sama inspirovat stovky tisíc lidí po celém světě svými malbami a tutoriály na youtube. 

Celý článek

Módní bonbónky z Met Gala 2021

Letošní svátek milovníků vysoké módy Met Gala je již za námi, a nezbývá než si vychutnat módní bonbónky. A že jich bylo! Hvězdy světového formátu ukázaly svůj smysl pro módu i extravaganci.

Celý článek

Ve světě e-commerce jsou džíny a tričko až na výjimky ok, říká generální ředitelka CZC.cz Jitka Dvořáková

Přinášíme vám rozhovor s další nejvlivnější ženou Česka. Tentokrát je jí Jitka Dvořáková, generální ředitelka CZC.cz. Zeptali jsme se jí na módu, konkurenci i poslání budoucím generacím.

Celý článek

Německé módní značky, které možná ještě neznáte

Německo - rodná země jednoho z nejúžasnějších návrhářů naší historie Karla Lagerfelda, domovská země značky Hugo Boss a kolébka Adidas či Puma. Znáte ale i další skvosty německého návrhářství? 

Celý článek