dnes je 27.05.2020 a svátek má Valdemar

První česká konference o influencer marketingu se blíží

Přidat na Seznam.cz
Marketingové trendy zrychlují stejně jako naše doba, a tak není jednoduché držet krok s dobou. Jasno v nových trendech marketingu by však mohla udělat chystaná konference zaměřená na tzv. influencer marketing. O čem je vlastně řeč se dozvíte v našem článku.

Vlivná společnost

Influencer marketing je složeninou dvou pojmů. Marketingu, který je myšlený spíše z hlediska businessu, pojmu 21. století - influencer. Z definice Word of Mouth Marketing Asociace (nezisková organizace zabývající se propagací Word of Mouth Marketingu) vyplývá, že influencer (ovlivňovatele) je osoba, která má prostřednictvím ústní cesty větší než průměrný vliv nebo dopad na příslušném trhu". Influenceři jsou tak v konečném důsledku většinou celebrity, formální autority, média, experti v určitém oboru a další. Konečně pak z této definice můžeme odvodit, že sousloví influencer marketing označuje obor, ve kterém obchodník identifikuje, vyhledává a získává ovlivňovatele trhu (influencery) na podporu svého podnikatelského cíle.

Ti nejlepší z nejlepších

A právě to, jak správně identifikovat a získat tyto influencery nebo jak se vlastně influencerem stát, je tématem vůbec první konference zabývající se influencer marketingem a influenceringem jako takovým. Celodenní konference se bude konat 16. října v Praze, v novém prostoru coworkingového centra HubHub v Paláci ARA. Na konferenci vystoupí mnoho předních českých influencer marketingových agentur, jako je Getboost, Elite Bloggers, World of Online, The Hive, Fragile Agency, Wedigital či Subscribe. Dále se návštěvníci mohou těšit na zajímavé pohledy a zkušenosti zástupců firem jako Footshop či Heureka. Program nabízí široký okruh témat, například sociolog a ředitel agentury Behavio Jiří Boudal prozradí, jak data o podvědomém rozhodování spotřebitelů při nakupování lze využít při hledání toho správného influencera, Andrea Pavelcová z eLegal rozebere influencering z pohledu práva a také budou představena data z výzkumu Univerzity Karlovy o vnímání reklamy a etice na sociálních sítích. Své názory zde představí také samotní influenceři, z nichž přislíbili účast například Adam Mišík, Gabriela Heclová, Markéta (Makyna) Poláková, Karel Šrámek a Albert Bately (youtuberská dvojice Pims), Lukáš (Lukefry) Fritscher či Agi Archer.

„Cílem konference je zástupcům firem a dalším zájemcům poskytnout co nejvíce informací o tom, jak dělat influencer marketing s měřitelnými výsledky, návratností investice, ale zároveň tak, aby nepoškodil jméno značky a byl výhodný jak pro firmu, tak influencera,“ říká organizátor Jakub Stejskal z marketingové agentury Grapefruit Company.

Kromě slibovaných přednášek se návštěvníci mohou těšit i na praktické workshopy, kde se můžete naučit, jak s influencery reálně pracovat a využít jejich potenciál na maximum, nebo jak si sami můžete vybudovat vaši značku na sociálních sítí. Tyto zkušenosti mohou ocenit lidé nejen z businessu. Ve světě, kterému vládnou sociální sítě, se tyto zkušenosti totiž hodí téměř každému. Více informací najdete zde.

Přidat na Seznam.cz
ZE SPOLEČNOSTI MARKETING INFLUENCER INFLUENCEŘI SOCIÁLNÍ SÍTĚ AGI ARCHER

Související články

Bývalý domov herečky Meg Ryan v San Francisku je na prodej za 19,95 milionů dolarů

Slavná herečka tento luxusní domov sdílela se svým tehdejším manželem Dennisem Quaidem. Dům v San Francisku navrhl před více než sto lety Samuel Newsom a nabízí panoramatický výhled na Alcatraz. Nyní je na prodej za horentní sumu.

Celý článek

Vendula Pizingerová a její módní tváře

Česká média zaplavila radostná zpráva. Vendula Pizingerová oznámila, že je se svým manželem Josefem v očekávání. Podívali jsme se, jaké jsou módní tváře prezidentky nadace Kapka naděje a bývalé manželky známého zesnulého českého skladatele Karla Svobody.

Celý článek

Co nás čeká v módním průmyslu po karanténě?

Sedíme doma, do obchodů nemůžeme, a to nakupování online prostě není ono, že. Nehledě na to, že máte najednou jiné starosti, než poslední kolekci Pumy nebo zrušený Fashion Week. Říkáte si možná, že až tohle všechno skončí, hned poběžíte do obchodu a něco hezkého si koupíte? Zkuste se nad tím zamyslet.

Celý článek

Tom Ford a Anna Wintour zachraňují módní průmysl před ekonomickou krizí

Žijeme v době koronavirové. Nikdo nečekal, co přijde. Nikdo neví, co bude. Společně to ale zvládneme. Někteří z nás ale myslí nejen na to, jak zachránit současnou žalostnou situaci ve světě, ale také na to, co přijde. Čeká nás totiž i doba pokoronavirová.

Celý článek
Podcast Sarkastický kafe

Mariana Prachařová a Helena Navrátilová jako oblíbené podcasterky „Sarkastickýho kafe“. Co na sebe prozradily ze svého soukromí?

Holčičí duo Mariana Prachařová a Helena Navrátilová jsou dámy, které mají na svůj mladý věk široké spektrum pracovních zkušeností. Jaké je spojují a co na sebe prozradily ze svého soukromého života?

Celý článek

#PillowChallenge vládne v době karantény instagramovým trendům

Sociální média nás mohou i v době karantény spojovat v celosvětovém měřítku. Nesčetně kreativních někdy až šílených způsobů, jak „zabít nudu“ vytvořilo i tzv. #pillowchallenge, tedy polštářová výzva.

Celý článek

Naše první dámy, 3. díl: Marta Gottwaldová

Milovala luxus, kterým se obklopovala, pocházela ale z chudých poměrů. Někteří se jí smáli, jiní se jí báli. Řeč je o naší první dámě Martě Gottwaldové. Jak se stala první dámou? A u koho si nechala šít své luxusní róby? Dozvíte se v článku.

Celý článek

10 nejhezčích outfitů Melanie Trump

Každý mocný muž má za sebou ještě mocnější ženu. Nevíme, zda tato slova klasika platí i v případě prezidentského páru USA, jedno je ale jasné! První dáma Spojených států amerických má jako bývalá modelka a návrhářka styl. Pojďte se s námi podívat na 10 nejlepších outfitů Melanie Trump.

Celý článek