PUMA bude pomáhat chránit pralesy a lesy prostřednictvím partnerství s ekologickou organizací Canopy

PUMA bude pomáhat chránit pralesy a lesy prostřednictvím partnerství s ekologickou organizací Canopy

Globální sportovní značka PUMA se zavázala, že bude chránit pralesy a lesy po celém světě, a to šetrným získáváním papíru, lepenky a viskózy prostřednictvím nového partnerství s neziskovou ekologickou organizací Canopy.

foto: se svolením značky PUMA

Cílem značky PUMA je do roku 2022 využívat pro veškeré své lepenkové a papírové obaly materiály výhradně recyklované nebo certifikované zdroje a zajistit tak, že nepocházejí z nepostradatelných lesů naší planety. Viskóza využitá v produktech PUMA musí pocházet od špičkových výrobců vláken, kteří jsou pravidelně auditováni a poté hodnoceni společností Canopy v jejich Hot Button Reportu. Nákupem výhradně od dodavatelů s nejvyšším hodnocením od Canopy se PUMA vyhne riziku užívání materiálů pocházejících z pralesů a ohrožených lesů.

„Pralesy a lesy hrají klíčovou roli v udržování vody na planetě a pohlcování uhlíku,“ uvedl Stefan Seidel, ředitel korporátní udržitelnosti společnosti PUMA. „Díky našemu programu Forrest Policy zajistíme, že PUMA přispěje k ochraně ohrožených pralesů a lesů."

foto: se svolením značky PUMA

V rámci partnerství se společností Canopy se PUMA přihlásila také k iniciativám Pack4Good a CanopyStyle, jejichž cílem je posílení dodavatelských řetězců při záchraně lesů. Přinášejí také alternativní řešení v hlavních výrobních oblastech, jako jsou produkce viskózy a obalových materiálů.

„Jsme opravdu nadšeni, že se k našim iniciativám CanopyStyle a Pack4Good přidala tak významná sportovní značka, jako je PUMA,“ uvedla Nicole Rycroft, výkonná ředitelka Canopy. „Transformace neudržitelných dodavatelských řetězců je zásadní pro zachování pralesů a lesů, ochranu biodiverzity a stabilizaci světového klimatu. PUMA se snaží být lídrem svého odvětví v oblasti udržitelnosti a dnes toto vedení jasně prokazuje.“

foto: se svolením značky PUMA

Značka PUMA se již dlouhodobě snaží posouvat svou výrobu zelenějším směrem. Další její aktivitou v rámci udržitelných závazků je, že do roku 2025 bude 9 z 10 produktů PUMA napříč portfoliem vyrobeno z více udržitelných materiálů. V roce 2021 značka rovněž uvedla na trh několik nových udržitelných kolekcí. Při tvorbě kolekce ReGen hledala cestu, jak znovu využít odpad. Obuv, oděvy a doplňky jsou vyrobeny z průmyslového odpadu vzniklého při výrobě produktů PUMA a z dalších recyklovaných materiálů. Kolekce Exhale, na jejímž vzniku se podílela i modelka Cara Delevingne, pak využívá recyklovaný polyester a kompenzuje uhlíkovou stopu.

foto: se svolením značky PUMA

 

 

 

Mohlo by vás zajímat
Sledujte náš Instagram