dnes je 19.09.2021 a svátek má Zita

PUMA bude pomáhat chránit pralesy a lesy prostřednictvím partnerství s ekologickou organizací Canopy

Přidat na Seznam.cz
Globální sportovní značka PUMA se zavázala, že bude chránit pralesy a lesy po celém světě, a to šetrným získáváním papíru, lepenky a viskózy prostřednictvím nového partnerství s neziskovou ekologickou organizací Canopy.

foto: se svolením značky PUMA

Cílem značky PUMA je do roku 2022 využívat pro veškeré své lepenkové a papírové obaly materiály výhradně recyklované nebo certifikované zdroje a zajistit tak, že nepocházejí z nepostradatelných lesů naší planety. Viskóza využitá v produktech PUMA musí pocházet od špičkových výrobců vláken, kteří jsou pravidelně auditováni a poté hodnoceni společností Canopy v jejich Hot Button Reportu. Nákupem výhradně od dodavatelů s nejvyšším hodnocením od Canopy se PUMA vyhne riziku užívání materiálů pocházejících z pralesů a ohrožených lesů.

„Pralesy a lesy hrají klíčovou roli v udržování vody na planetě a pohlcování uhlíku,“ uvedl Stefan Seidel, ředitel korporátní udržitelnosti společnosti PUMA. „Díky našemu programu Forrest Policy zajistíme, že PUMA přispěje k ochraně ohrožených pralesů a lesů."

foto: se svolením značky PUMA

V rámci partnerství se společností Canopy se PUMA přihlásila také k iniciativám Pack4Good a CanopyStyle, jejichž cílem je posílení dodavatelských řetězců při záchraně lesů. Přinášejí také alternativní řešení v hlavních výrobních oblastech, jako jsou produkce viskózy a obalových materiálů.

„Jsme opravdu nadšeni, že se k našim iniciativám CanopyStyle a Pack4Good přidala tak významná sportovní značka, jako je PUMA,“ uvedla Nicole Rycroft, výkonná ředitelka Canopy. „Transformace neudržitelných dodavatelských řetězců je zásadní pro zachování pralesů a lesů, ochranu biodiverzity a stabilizaci světového klimatu. PUMA se snaží být lídrem svého odvětví v oblasti udržitelnosti a dnes toto vedení jasně prokazuje.“

foto: se svolením značky PUMA

Značka PUMA se již dlouhodobě snaží posouvat svou výrobu zelenějším směrem. Další její aktivitou v rámci udržitelných závazků je, že do roku 2025 bude 9 z 10 produktů PUMA napříč portfoliem vyrobeno z více udržitelných materiálů. V roce 2021 značka rovněž uvedla na trh několik nových udržitelných kolekcí. Při tvorbě kolekce ReGen hledala cestu, jak znovu využít odpad. Obuv, oděvy a doplňky jsou vyrobeny z průmyslového odpadu vzniklého při výrobě produktů PUMA a z dalších recyklovaných materiálů. Kolekce Exhale, na jejímž vzniku se podílela i modelka Cara Delevingne, pak využívá recyklovaný polyester a kompenzuje uhlíkovou stopu.

foto: se svolením značky PUMA

 

 

 

Přidat na Seznam.cz
MÓDA BOTY A OBUV PUMA EKOLOGIE CANOPY

Související články

ZALANDO PŘEDSTAVUJE PRVNÍ ČESKOU KAMPAŇ ZAMĚŘENOU NA PÁNSKOU MÓDU. NECHYBÍ V NÍ ZNÁMÉ ČESKÉ TVÁŘE

Konečně kampaň zaměřená pouze na muže! V popředí se známými českými osobnostmi. Ve stylovém hávu. Tohle se vám prostě bude líbit!

Celý článek

Naději pro folklór a jeho přežití odráží kolekce „FOLKSY“

 V 21. století se folklór těší návratu a snaze zachovat řemesla, tradice a tvorbu i pro další generace. Tvůrci i dnes rádi sahají do oblastí folklóru a přetváří je v současná díla.

Celý článek

ZALANDO STARTUJE NOVOU DESIGNER KAMPAŇ „LUXUS PODLE VAŠICH PŘEDSTAV“ ZAMĚŘENOU NA SEBEVYJÁDŘENÍ A INDIVIDUALITU

Nová kampaň je inovativním digitálním zážitkem, který spojuje svět TikToku s interaktivním filmem a zve zákazníky do nového světa luxusu charakterizovaného proměnlivostí, sebevyjádřením a inkluzí.

Celý článek

ALEXMONHART představuje svou podzimní novinku

O české značce ALEXMONHART jsme vám psali již několikrát a stále nás překvapuje svou neutuchající kreativitou a novinkami, se kterými přichází. 

Celý článek

FASHION MUST HAVE: Září je měsícem módy!

Babí léto, láska, příroda, ale také největší módní týden v Praze. To vše vyjadřuje září. Připravte si lehké kabátky, načerpejte poslední sluneční paprsky a obklopte se láskou i módou. Nebo také láskou k módě.

Celý článek

Irský herec Cillian Murphy vypráví příběh prostřednictvím nové kampaně značky Montblanc

Kolekce UltraBlack odkrývá styl jako módní vyjádření a zároveň v sobě ukrývá příběh dvou výjimečných osobností, se kterými značka nově navázala spolupráci. Mezi nimi zejména se hvězdou seriálu Peaky Blinders.

Celý článek

Máma a dcera: Jak sladit oblečení a kde pořídit stejné outfity?

Sladěné outfity. Přání a snaha téměř každé maminky. Pokud také hledáte pro vás a vaši dceru podobné kousky, máme pro vás několik tipů.

Celý článek

GYPSEA CREATORS- skandinávský design v rukou českých kreativců

Martina Fajarudin, zakladatelka česko- švédského digitálního a produkčního studia GYPSEA CREATORS měla jasnou vizi- poznat odlišné země a kultury, učit se od nich a vytvořit koncept, který propojí jednotlivé kontinenty ve funkční a kreativní mezinárodní platformu.

Celý článek