dnes je 25.09.2022 a svátek má Zlata

PUMA představila v rámci newyorského týdne módy strhující přehlídku s názvem FUTROGRADE

Přidat na Seznam.cz
Módní přehlídka značky PUMA propojila svou minulost, současnost i budoucnost. Brand představil v metaverzu také unikátní módní přehlídku nazvanou Black Station.

foto: se svolením PUMA

Přehlídka Black Station zahrnovala exkluzivní NFT‘s (tokeny) s limitovanou edicí virtuálních tenisek, které je možné vyměnit za fyzické. Digitální zážitek z přehlídky je k dispozici na stránkách značky. PUMA pojala Black Station jako vzrušující interaktivní místo, kde můžete zažít budoucnost značky. V podobě čistého a neustále se vyvíjejícího 3D plátna je Black Station dynamickou destinací, kterou můžete navštívit. Spojuje spotřebitele s různými web3 aktivacemi, které budou vznikat v průběhu příštího roku i v letech nadcházejících.

FUTROGRADE, fyzická přehlídka, představila vybrané outfity – jak z aktuální, tak z nadcházející sezóny, včetně vlastních kousků, které vybrala kurátorka a kreativní ředitelka značky PUMA June Ambrose. Přehlídka, která se konala na prahu 75. výročí založení značky PUMA, také podtrhla jejího ducha v podobě claimu Forever Faster, jenž symbolizuje spojení historie a dědictví značky s inovacemi v oblasti designu a sportovních výkonů.

Kolekce zahrnuje pět různých řad: „Downtown“ - prémiové streetwearové oblečení PUMA se zaměřením na udržitelnost, „Luxe Sport“ - sofistikovaný re-design streetwearového oblečení v oversize střizích s nově interpretovaným brandingem a nečekanými prvky, „Player's Lounge“ - nové pojetí fotbalové estetiky, oslavující fanouškovský styl a autentické, vysoce kvalitní materiály, „PUMA Tech“ - technická kolekce streetového oblečení vyrobená udržitelným způsobem s viditelnou funkčností a estetikou v tech stylu a „Uptown“ - řada produktů, která pro vytvoření vytříbeného streetwearového vzhledu, využívá prémiové materiály.

Bezprostředně po přehlídce následovala afterparty, kterou uspořádal Richie Akiva. A v neposlední řadě je třeba zmínit také spolupráce, které se na této tvorbě podílely.

foto: se svolením PUMA

AC Milán: spolupráce PUMA s AC Milán sahá ke kořenům jeho dědictví a oslavuje subkulturu Paninari. Kolekce je inspirována skupinami mladých lidí, kteří navštěvovali milánskou kavárnu Paninari. Nosili trendy značky a založili své hnutí. Kousky z kolekce oslavují tuto skupinu streetwearových nadšenců. Výrazným prvkem jsou prémiové tkané štítky a nášivky s příběhem včetně vyšívaných detailů.

Dapper Dan: kolekce PUMA x Dapper Dan je inspirovaná myšlenkou catwalku před přehlídkou. Spojila v sobě sportovní dědictví značky PUMA s vynikajícím zpracováním v podání Dapper Dan, aby vytvořila luxusní upcyklovanou estetiku, doplněnou pletenými materiály, střihy na míru, a to vše ve výrazné barevné paletě.

June Ambrose: v první společné kolekci značek June Ambrose a PUMA s názvem  „Keeping Score“ je hlavním tématem reflexe, která se zaobírá otázkou: Jak jako komunita žen udržujeme skóre – pro sebe / pro ostatní?

Koche: první spolupráce značky PUMA s pařížskou módní značkou Koché je oslavou žen. Designově se pohybuje na pomezí módy, ženskosti a fitness stylu, a to díky siluetám, které stírají hranice mezi aktivním a pasivním životním stylem.

MMQ: „Macht's mit Qualität“. V překladu z němčiny znamená „kvalitně vyrobeno“ a představuje to nejlepší z designů a materiálů značky PUMA.

Palomo: tato kolekce, která vznikla v rámci historicky první spolupráce mezi značkou PUMA a španělskou společností PALOMO, je postavena na genderově nezávislém přístupu, jenž dodává siluetám PUMA avantgardní nádech a přináší barevnou paletu inspirovanou 70. léty a grafické detaily.

PAM: první kolekce vytvořená na snaze zapojit spotřebitele do smysluplného, podnětného a vzrušujícího zážitku. Kolekce stírá hranice mezi sportem/aktivitou, hobby, virtuálním/skutečným, městským/outdoorovým, objektem/funkcí a tak podobně.

foto: se svolením PUMA

Na přehlídce vystoupilo spoustu osobností, z nichž někteří jsou ambasadory značky PUMA. Vidět jsme mohli například Abby Steiner, Aditi Shaw, Alabama Barker, Alex Toussaint, Alton Mason, Brooklyn Beckham, Cindy Bruna, Dapper Dan, Delilah Belle, Dixie D'Amelio, Duckie Thot, Elaine Thompson-Herah,  Emma Brooks McCallister, Jodie Woods, Joey Badass, Kyle Kuzma, Lauren London, Missy Elliot, Olivia Amato, Olivia Palermo, Olivia Ponton, Olivia Holt, Remi Bader, Richie Akiva, RJ Barret, Rickey Thompson, Skepta, Smino, Scoot Henderson, Tezza, Quavo, Usain Bolt, Winnie Harlow, Young Emperors, Yaroslava Mahuchikh, 24KGOLDEN. Neymar da Silva Santos Jr. a Skylar Diggins Smith byli před přehlídkou naskenování do 3D a objevili se digitálně na LED obrazovkách lemujících přehlídkové molo.

 

Přidat na Seznam.cz
PUMA MÓDNÍ PŘEHLÍDKY A NÁVRHÁŘI ZAHRANIČNÍ TVORBA NEW YOUR FASHION WEEK OLIVIA PALERMO WINNIE HARLOW

Související články

Kolekce Puma a Vogue

PUMA A VOGUE SPOLEČNĚ VYTVOŘILI IKONICKOU KOLEKCI

Společnosti PUMA a VOGUE oznámily zahájení nové spolupráce, která spojuje svět sportu a módy do jedinečné kolekce.

Celý článek

Radost, lehkost a velkorysost vyobrazila v rámci své nové kolekce Liběna Rochová na MBPFW

Liběna Rochová během tradiční podzimní edice Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku představila svou novou kolekci s názvem Inside 23. Inspirovala se obrazem Petra Kvíčaly.

Celý článek

Vanda Janda opakovaně ohromila módní publikum na Mercedes-Benz Prague fashion weeku

RethinkFashion přístup je iniciativa, která spojila Vandu Jandu společně se značkou Perwoll. Láska k módě, udržitelnost materiálů i po několik generací a více rozmyslu v oblékání dalo vzniknout kolekci SS23, kterou návrhářka včera představila v rámci MBPFW.

Celý článek

Jakub Polanka předvedl na pražském fashion weeku pořádnou bouři

STORM COMES je velmi úderný a přesný název kolekce, která byla včera k vidění v rámci Mercedes-Benz Prague fashion weeku. Jako vždy nám návrhář Jakub Polanka naložil velkou dávku elegantně extravagantní módy.

Celý článek
Sportovní móda

PUMA A ZPĚVAČKA DUA LIPA PŘEDSTAVUJÍ POKRAČOVÁNÍ KOLEKCE FLUTUR

PUMA a globální popová superstar Dua Lipa představují v rámci spolupráce na kolekci Flutur její další část. Druhá kolekce je ve znamení unisexového oblečení ve stylovém oldschool designu.

Celý článek

Zmodernizované prostředí módního domu zachytil Versace ve své nové kampani

Výrazné a barevné potisky provází kampaň od začátku až do konce. S nimi také sandály na platformě a sluneční brýle, které dodávají outfitům kompletní výraz.

Celý článek

Letní kolekce šperků Pandora přináší esenci léta, mladistvou nespoutanost i motivy oblíbených postav od Disney

Na trhu se šperky vznikla nová unikátní spolupráce. Společnou kolekci vytvořila značka Pandora a Disney. V letní kolekci můžete sbírat pro své unikátní náramky přívěsky oblíbených Disney postav.

Celý článek

Spojení věhlasných módních domů dalo vzniknout něčemu neopakovatelnému

Fendace je pro módu neopakovatelným okamžikem. Nejde o spolupráci, ale spíš o výměnu rolí a charakteristických prvků značek Versace a Fendi.

Celý článek