dnes je 05.12.2020 a svátek má Jitka

STAY NEGATIVE v tričku z limitované kolekce značky Bohempia

Přidat na Seznam.cz
Nadhled a humor jsou tím, co bychom si v těchto dnech rozhodně měli udržovat. Stejně přemýšlí i česká značka Bohempia, která přináší limitovanou kolekci triček, která říkají, že „zůstat negativní“ je novým „zůstat pozitivní“.

zdroj: bohempia.com

Kolekce STAY NEGATIVE obsahuje trička s potisky jako „Hungry Artist“ nebo „Homeoffice Mananger“, které dávají jasně najevo postoj svého nositele a zároveň jeho koupí přispívají na dobru věc. Výtěžek z prodeje kolekce půjde na podporu Linky seniorů neziskové organizace Elpida, která pomáhá seniorům v této nelehké době. Dámské či pánské tričko v černé a bílé barvě koupíte za 700 Kč dámské a pánské za 750 Kč na e-shopu značky nebo v jejich prodejně v pražském Karlíně.

Basic trička vyrobené ze směsi konopí a bavlny najdete v černé a bílé barvě v dámské a pánské variantě, ale mohou být i unisex. Ve velikostech S až XXXL. Trička jsou vyrobená eticky a ekologicky - upředené, upletené a ušité v České republice s veganským certifikátem PETA.

zdroj: bohempia.com

I když se spousta věcí děje naruby, je potřeba zůstat nohama na zemi a hýčkat si svůj klid. Špetka humoru a vtipné tričko k tomu rozhodně patří, zejména pokud pomůže dobré věci. Dámská i pánská trička mohou vyjádřit váš postoj, ať už jste bojovníkem v první linii, nebo musíte pracovat z domova. Možná také chcete pracovat a rozvíjet svou tvůrčí práci, ale teď prý máte spíš hladovět. Bohempia chce tímto krokem přispět alespoň jistou dávkou humoru, kdy „stay negative je novým stay positive“ a zároveň nechce zůstat stát na místě a vše sledovat pouze zpovzdálí. K této myšlence se můžete přidat i vy.

zdroj: bohempia.com

Značka Bohempia se spojila s neziskovou organizací Elpida, která stejně jako na jaře musí navýšit kapacitu dobrovolníků, aby mohla i nadále pomáhat seniorům, a proto výtěžek z prodeje každého trička poputuje na podporu Linky seniorů.  Kromě každodenní telefonické podpory navíc ve spolupráci se Skauty po celé republice nabízejí v Elpidě bezplatnou pomoc při zajišťování každodenních potřeb.

Tričkem s nápisem „Stay Negative“, „Hungry Artist“, „Pandemic Warrior“ nebo „Homeoffice Manager“ můžete vyjádřit nejen svůj postoj k aktuální situaci, ale zároveň přispět na dobrou věc.

zdroj: bohempia.com

Přidat na Seznam.cz
MÓDA DÁMSKÁ MÓDA PÁNSKÁ MÓDA ČESKÁ ZNAČKA BOHEMPIA DÁMSKÉ TRIČKO PÁNSKÉ TRIČKO BAVLNĚNÉ TRIČKO

Související články

Modrotisk dodává lnu zcela novou podobu, říká Kateřina Černá, zakladatelka značky K.BANA

Značka K.BANA zaměřující se na lněné oblečení s úctou k tradici přináší i v této nejisté době novou mini kolekci, která je zahalena do modrotisku. Ten vznikl ve spolupráci se strážnickou rodinnou firmou a na první pohled získá velký ohlas.

Celý článek

Barbora Hranoš o módních doplňcích Otto Kilian: Mužů, kteří se doplňků nebojí, je u nás zatím málo

Otto Kilian je česká značka, která nabízí limitované kolekce pánských a dámských doplňků. Stojí za ní manželský pár, Barbora a Petr Hranošovi. Ve svém portfoliu mají nejen kravaty, ale také manžetové knoflíčky, motýlky či kapesníčky do saka. Vše je vyráběno ručně se zapojením českých výrobců. Při výrobě z vysoce kvalitních látek vznikají malé série, ve kterých je každý model jedinečný.

 

 

Celý článek

Dárky, se kterými letos potěšíte své blízké

Vánoční dárky letos budeme asi řešit hlavně online. A vlastně, proč ne? Užijte si nakupování z pohodlí domova. My vám to alespoň trochu usnadníme. Dali jsme dohromady více jak 20 tipů na vánoční dárky, se kterými letos určitě potěšíte své blízké.

Celý článek

ROZHOVOR o nové kolekci Conscious Exclusive, která přináší do módy nové udržitelné materiály

Zimní kolekce značky H&M přináší více než jen další krok k udržitelné módě. Férové platové podmínky, zodpovědnost v rámci recyklace materiálů i pánská část kolekce jsou tím, na co jsme se v upřímném rozhovoru se Slávkou Barnovou Head of PR H&M ČR zeptali.

Celý článek

ZIMNÍ KOLEKCE H&M CONSCIOUS EXCLUSIVE - EXKLUZIVNÍ MÓDA Z ODPADU

Zimní kolekce H&M Conscious Exclusive je doslova o vytvoření pokladu z odpadu. Každý kousek je vyroben z materiálu získaného z odpadu, a to udržitelným způsobem. Tato kolekce umožňuje ocenit potenciál odpadu a inspirovat se kreativitou, která vychází z nutnosti opětovného použití věcí.

Celý článek

Markéta Folberová: Mým cílem bylo vytvořit kabelku, kterou budu sama ráda nosit každý den

Z malé myšlenky vznikla značka, která s úspěchem dobývá český módní trh. FOLBEUR kabelky jsou kvalitní, krásné a praktické. A přesto, že začátky nebyly snadné, ušla jejich autorka Markéta Folberová již velký kus cesty. S obdivem smekáme a přinášíme rozhovor nejenom o tom, jak vznikla první "FOLBEURKA".

Celý článek

ZALANDO VE SVÉ SVÁTEČNÍ KAMPANI „BRZY SE ZNOVU OBEJMEME“ HLÁSÁ OPTIMISMUS A POZITIVNÍ BUDOUCNOST

Zalando, přední evropská módní platforma, se letos o svátcích zaměřuje na projev lidské pospolitosti a solidarity: objetí. Na sklonku roku plného nejistoty a odloučení se lidská pouta zdají být důležitější než kdy dřív a nová sváteční kampaň „Brzy se znovu obejmeme“ se snaží napříč Evropou probudit pocit optimismu a naděje.

Celý článek

Užijte si pyžamovou party ve stylovém pyžamku

Mrknout na oblíbený film, zahrát si karetní hru, nebo si u skleničky povídat o tom, jaké to bylo, když jste chodila na střední? Pyžamová party je skvělý nápad ať je vám patnáct nebo pětatřicet, a pokud na takovou akci jdete, nebo ji dokonce pořádáte, nezapomeňte si vybrat stylové pyžamko!

Celý článek