Ukrajinská módní značka KSENIA SCHNAIDER dobývá Evropu

Ukrajinská módní značka KSENIA SCHNAIDER dobývá Evropu

Protichůdné rysy kolekce v myšlence post-sovětské mentality a eklektického plážového oblečení vytvořilo kolekci, kterou sourozenecké duo Ksenia a Anton Schnaider představuje se vší hrdostí.

Značka Ksenia Schnaider svůj příběh začala psát již v roce 2011, od té doby se mílovými kroky posouvá dál a dál. Klade důraz na perfektní střih, východoevropské kulturní myšlenky i aktuální módní trendy. Když se jich zeptáte na myšlenku post-sovětské mentality, jsou téměř nostalgičtí: „Myslím, že došlo k velké vlně trendů ovlivněných sovětskou mentalitou a je skvělé, že konečně oceňujeme naši minulost vůči kultuře, stejně jako přijímáme západní historické odkazy. Myslím si, že je důležité si pamatovat, bez ohledu na zdroj vlivu, že je třeba, aby se to nějakým způsobem odlišovalo a jednoduše nekopírovalo,“ říká Ksenia Schnaider.

Ksenia a Anton si dali za cíl představit téma ukrajinských pláží. Hlavním poselstvím je, že pohodlí může být stylové, stejně jako oblečení vyrobené z drahých tkanin. Proto jsou základem kolekce utilitární vesty, šortky, áčkové sukně i trička s grafickými potisky. Kolekce je navíc rozšířena o široké i úzké džíny.

I na Ukrajině mají mladí lidé velký zájem o módní dění. Jejich finanční prostředky sice nejsou tak veliké jako naše, zato odhodlání a srdce ano. „Ukrajinská módní scéna se hodně rozvinula s mladou generací, která se o ní stále více zajímá. Jsou si velmi dobře vědomi toho, co se kde děje a v mnoha ohledech jsou před námi,“ smějí se návrháři. Probojovat se nejenom v Evropě v rámci módního světa je ale pro ukrajinské návrháře složitější. Chybí jim podpora ze strany vlády, nebojí se označit za vinu určitou míru odcizení mezi jednotlivými státy vůči Ukrajině, ale zůstávají optimističtí a věří, že není nic, čeho se nedá dosáhnout. Možná právě trend nováčků z nejvzdálenějších koutů světa jim pomůže dostat se zase o krůček dál. A kdo si nejčastěji kupuje oblečení značky Ksenia Schnaider? „Většina našich zákazníků pochází z Číny a USA,“ doplnila náš krátký rozhovor Ksenia Schnaider.

kseniaschnaider.com
 

Mohlo by vás zajímat
Sledujte náš Instagram