dnes je 27.05.2022 a svátek má Valdemar

V dnešní době je opravdu důležité sledovat, co kosmetické produkty obsahují, zdůrazňuje rodinná firma Snopek biokosmetika

Přidat na Seznam.cz
Malá rodinná firma vznikla v podhůří Jeseníků v roce 2016 a zaměřuje se na přírodní kosmetiku prémiové kvality. V dnešním rozhovoru nám odpoví na naše otázky a přiblíží svou podnikatelskou vizi i důležitost kvalitní kosmetické péče.

zdroj: se svolením značky Snopek

Andrea Snopková, zakladatelka rodinné značky Snopek Biokosmetika, podniká společně se svou sestrou a otcem, který rodinné značce propůjčil své příjmení. Co vše se dozvíte? Přiblíží vám, jak se zrodila myšlenka pro vznik podnikání v kosmetické branži, prozradí některé tipy, jak správně pečovat o pleť a popíše svůj běžný pracovní den.

Jak vznikla prvotní myšlenka pro založení rodinné firmy a kdo se na tom podílel?

Prvotní myšlenka na založení naší firmy vznikla proto, že mi nevyhovovala žádná konvenční kosmetika, a tak jsem se rozhodla vyrábět svou vlastní. Postupem času ji začali užívat i moji přátelé a rodina, ale k založení firmy mě doopravdy přivedlo až narození mého synovce, protože jsem pro něj chtěla vyrobit jen to nejlepší a nejkvalitnější. Na firmě se spolu se mnou podílí moje sestra Alex a náš tatínek, který propůjčil naší firmě rodinné příjmení.

 

Co si pod názvem Snopek Biokosmetika máme představit?

Pod tímto názvem si můžete představit kosmetiku, která vzniká s maximální pečlivostí a láskou nedaleko Jeseníků. Kosmetiku prémiové kvality, která se zajímá o své klienty a přírodu. To znamená, že v našich výrobcích nenajdete vůbec žádnou chemii, ale naopak mnoho aktivních látek, vitamínů, živin, antioxidantů a esenciálních mastných kyselin, které nám příroda poskytuje. My jsme je jen velice šetrným způsobem zpracovali, tak aby si udržely svoji RAW kvalitu (tzn. nejsou zpracovány při teplotě vyšší 41 °C), uzavřeli do kelímku a poslali dál.

Jak si má žena vybrat tu správnou kosmetickou péči, když je na trhu tolik nabídek?

Já si osobně vybírám produkty podle toho, jak se značka prezentuje, jakou má filozofii a samozřejmě podle složení. V dnešní době je opravdu důležité sledovat, co produkty obsahují, protože na trhu existuje velké množství značek, které nevyrábí čistě přírodní kosmetiku, jen se tak prezentují. Z mého pohledu nejsou zárukou ani certifikáty přírodní kosmetiky, protože se jedná o komerční certifikáty, které mi maximálně řeknou, že v daném výrobku nejsou zdraví škodlivé látky. Se sestrou máme jedno takové pravidlo: čím míň surovin výrobek obsahuje, tím je kvalitnější. Ale berte to samozřejmě s rezervou. :)

 

Popište nám, jak vypadá váš běžný den. V čem spočívá vedení rodinného podniku?

Náš běžný den začíná kontrolou nových příchozích objednávek, balení a rozesílání balíčku našim klientům, aby měli své produkty, co nejdříve doma. Odpovídáme na různé dotazy a pomáháme s výběrem naší kosmetiky. K naší práci samozřejmě patří i dny, kdy vyrábíme a vymýšlíme nové receptury výrobků na rozšíření stávající nabídky. To je asi naše nejoblíbenější činnost.

Jak nejlépe pečovat o pleť, máte nějaké tipy pro naše čtenáře?

Každá pleť je jiná a každá potřebuje speciální péči. Je důležité vědět, jaký typ pleti máte, a také její aktuální stav. Tím myslím to, že pleť je zrcadlem našeho života. Vlivy životního prostředí, nevyvážená strava, reakce na agresivní prací prášky nebo nevhodně zvolená kosmetická péče – to vše může mít vliv na naši pokožku, ať už krátkodobý nebo dlouhodobý. Proto doporučuji, aby byla péče o pokožku „jednoduchá“. Je zbytečné používat velké množství kosmetických přípravků, které v konečném důsledku pleť jen zatěžují. Díky používání menšího počtu výrobků, které obsahují aktivní látky v přírodní podobě, se pleť zklidní a vrátí se k přirozené rovnováze.

 

Každý ví, že podnikání není snadné. Co vás podnikání naučilo a jaké máte plány pro nadcházející roky?

Podnikání mě osobně obrnilo trpělivostí a vzhledem k tomu, že jsme na podnikání tři, tak nás všechny naučilo kompromisu. Všichni tři jsme pedanti, a ne všechny kompromisy se uzavíraly lehce, protože každý z nás má svoji představu, od které nechce ustoupit. Uvědomujeme si, že naše cesta není úplně jednoduchá, ale ve třech se to lépe táhne a jako rodina se neustále podporujeme. Co se týče plánů do budoucna, tak naším obrovským přáním je, abychom nikdy neslevili ze svých zásad a nadále dodávali našim klientům výrobky prémiové kvality. Protože poctivost a zásadovost jsou hodnoty, které vyznáváme celý život.

zdroj: se svolením značky Snopek

Přidat na Seznam.cz
BIOKOMETIKA SNOPEK BIO KOSMETIKA KOSMETICKÁ ŘADA KOSMETICKÁ ZNAČKA RAW ROZHOVOR

Související články

Nákupní tipy: Oversize letní šaty značky Jamie Collection jako must have letošního léta

Novinkou v nabídce letních modelů české značky Jamie Collection jsou šaty na špagetová ramínka ve dvou délkách, ke kotníkům a ke kolenům. Jejich oversize pojetí sluší doslova všem typům postav a všem věkovým kategoriím.

Celý článek

Fashion influencerka Mirka Dobiš & FashionSpy: Čím jsem starší, tím víc mě baví základní kousky

Blogerka, máma a módní guru. Slovenská módní stylistka a také fashion influencerka Miroslava Dobiš Michalková je známá pod přezdívkou FashionSpy na svém Instagramu. Stojí za desítkami stylingových reklam, filmů a videoklipů a na svých sociálních sítích a blogu inspiruje ostatní ženy a radí, jak se oblékat.

Celý článek

Věřím v globální úspěchy českých firem, říká ex-šéfka českého EY Magdalena Souček

Magdalena Souček patří k tvářím českého businessu. Se zkušenostmi ze zahraničí vybudovala v Česku pobočku jedné z největších poradenských společností na světě - Ernst & Young. Povídali jsme si s ní o minulosti, přítomnosti i budoucnosti.

Celý článek

Helena Houdová: Žiju a tvořím to, pro co jsem se narodila

Heleně Houdové trvalo pětatřicet let, než se její život změnil od základů a začala se věnovat koučingu posvátné sexuality. „Vedla mě k tomu potřeba být konečně ve své vlastní síle, tedy následovat sebe. Vyléčit si vztah se svou sexualitou. Být opravdu šťastná,“ říká Helena, která se vzdala kariéry modelky a odstěhovala se na Bali. 

Celý článek

Francouzský designér navrhl kolekci pro JK Klett s názvem Black and White by Dorian Meyer

Úspěšná návrhářka Jitka Klett do svého týmu na půl roku přizvala mladého designéra z Francie. Jak se Dorianovi líbila stáž v Česku a co by rád z české módy přiblížil Francouzkám?

Celý článek

Procitnutí sedmikrásky: Čištění, odlíčení a tonizace pleti biodynamickou značkou dieNikolai

Dokonale čistá, hydratovaná a ošetřená je pleť díky biodynamickému složení kosmetiky dieNikolai. Rakouská značka nabízí rovnou tři kroky k hloubkovému čištění pleti: řadu Procitnutí sedmikrásky, která odstraní jak makeup, tak veškeré nečistoty, pokožku optimálně zhydratuje, tonizuje a připraví na další ošetření. 

Celý článek

Jeden z mých snů je otevřít si školu založenou na virtuální realitě, říká šéfka české pobočky Deloitte

Deloitte patří mezi největší globální poradenské společnosti. Její českou pobočku řídí již sedmým rokem Diana Rádl Rogerová. Zároveň zastává roli Chief Strategic Officer pro Deloitte Central Europe. Zeptali jsme se jí na fungování společnosti v době pandemie, budoucnosti vzdělávání i na její osobní život.

Celý článek

Kadeřnická ikona Petra Měchurová o Royal Albert Hall, australském Vogue i svých dalších snech

Je první ženou na světě, která vyhrála jedno z nejprestižnějších kadeřnických ocenění, spolupracovala mimo jiné i s australským Vogue a v Royal Albert Hall vytvářela účesy, aby pomohla dětem s leukémií.

Celý článek