dnes je 18.01.2021 a svátek má Vladislav

Vans představuje kolekci na počest měsíce boje proti rakovině prsou

Přidat na Seznam.cz
Připojte se v říjnu ke kampani Vans a CoppaFeel! Ke zvýšení povědomí o této nemoci, osvětě a podpoře toho, abychom všichni dobře znali své tělo. Část zisků z jejího prodeje poputuje charitativní organizaci CoppaFeel!
VANS TENISKY

V rámci nadcházejícího měsíce boje proti rakovině prsou Vans s hrdostí představuje kolekci, která má za cíl nejen vzdělávat mladé o potřebě pravidelného samovyšetření a včasného odhalení případného nádoru, ale zároveň také vzdát hold kráse a síle těch, které tato nemoc osobně postihla.

Kolekce je k dostání od 1. října 2019 a minimálně 200 tisíc amerických dolarů z tržeb poputuje na účet CoppaFeel! – britské charitativní organizace zaměřené na zvyšování povědomí o rakovině prsou s cílem včasného odhalení nemoci a pobízí mladé lidi, aby lépe poznali své tělo.

 

„Pro naši organizaci je spolupráce s Vans doslova splněným snem,“ říká zakladatel CoppaFeel! Kris Hallenga. „Jsme nadšeni z této příležitosti šířit povědomí o nemoci s komunitou kolem Vans. Toto partnerství nám umožní přiblížit ještě více lidem, proč je vyšetření prsou tak důležité a jak doslova zachraňuje životy. CoppaFeel! je tady, aby skoncovala s pozdním diagnostikováním rakoviny prsou skrze vzdělávání mladých bez rozdílu pohlaví, a povzbudila je, aby se nechali při jakýchkoliv pochybnostech řádně vyšetřit.“

Veškerá grafika a ilustrace použité v této kolekci pocházejí přímo z dílny Vans a mají symbolizovat sílu těch, kteří s nemocí bojují a jejich hlas ve společnosti. „Ilustrace staví na jednoduchých tvarech a čistých liniích pro zvýraznění použitých barev a vzájemného propojení zobrazených postav. Rakovina prsou totiž postihuje všechny, bez ohledu na rasu či postavení. A my jsme chtěli, aby navržené ilustrace reflektovaly tuto realitu,“ vysvětluje Diandre Fuentes, návrhářka sekce Vans Footwear. „Partnerstvím s CoppaFeel! můžeme nejenom ukázat krásu žen, které postihla rakovina prsou, ale také se podílet na vzdělávání mladých, prolomit tabu kolem včasného diagnostikování rakoviny a povzbudit naše zákazníky, aby vzali své zdraví do vlastních rukou."

Nabídka obuvi, oblečení i doplňků v této kolekci je dostupná ve čtyřech základních designech, které se všechny točí kolem tématu prsou. Ručně kreslené ženské siluety všech tvarů a barev pleti poukazují na masový dosah rakoviny prsou i propojení skrze sílu samovyšetření. Zatímco podporující vzkaz „You Got This“ na jednom z modelů nenápadně ukrývá prsa, provedení v modro-bílé slouží jako explicitní návod ke způsobům samovyšetření. A designéři nezapomněli ani na ikonický šachovnicový vzor, který přetvořili pomocí barev odkazujících na různorodost odstínů pleti na počest všech, komu byla rakovina prsou diagnostikována nebo se jich tato nemoc jakkoliv dotkla.

Kolekce Vans Breast Cancer Awareness byla vytvořena pro muže, ženy i děti, protože rakovina prsou má dopad na všechny. Kolekce bude dostupná ve Footshopu a na webové stránce Vans, kde se také dočtete více informací o organizaci CoppaFeel!.

Přidat na Seznam.cz
BOTY A OBUV DÁMSKÉ TENISKY SNEAKERS BOTY VANS FOOTSHOP RAKOVINA PRSU COPPAFEEL

Související články

Vault by Vans uvádí nový model tenisek ve třech zářivých odstínech

Značka Vans představila svůj nejnovější model. Nejenom anatomicky tvarované vložky dopřeji nohám perfektní pohodlí. Na první pohled zaujmou i originální detaily a legendární vaflová podrážka.

Celý článek

Dianiny holínky hlásí comeback

Lady D dala módě hodně. A jeden praktický a stylový trend v poslední době zaznamenává ohromující comeback. Držte se, do módy přicházejí všemi oblíbené holínky.

Celý článek

Říjen je symbolem boje proti rakovině prsu. Věnujte svým ňadrům každý měsíc dostatečnou pozornost!

Párový orgán, který nás dokáže pořádně potrápit. Jen málokterá žena je s ním spokojená. Plní především funkci kojení, ale má i velmi důležitou estetickou a sexuální funkci.

Celý článek

Podzimní obuv pro dámy, pány elegány i celou rodinu

„Naším cílem je, aby se u nás každý zákazník dokázal ztotožnit s některou z našich exkluzivních značek. Nezáleží na věku, finančních možnostech ani vašem módním stylu, u nás si vybere každý,“ říká Veronika Sajdoková, marketingová manažerka CCC. Pojďte si také vybrat boty ideální pro letošní podzim.

Celý článek

Značka CONVERSE na podzim sází nejenom na stylové Chucky, ale také na udržitelnou kolekci oblečení

Změna je život, na to opět vsadila i oblíbená značka obuvi, která představila novou minimalistickou podzimní kolekci oblečení s názvem Shapes.

Celý článek

Kolaborace Dr. Martens a Marc Jacobs v rámci 1460 Remastered projektu

Známá značka Dr. Martens slaví 60. narozeniny legendárního modelu 1460. A jak lépe narozeniny oslavit než sérií kolaborací se známými značkami, jako je třeba Marc Jacobs?

Celý článek

Personalizovaná kolekce tenisek Vault x Taka Hayashi vám umožní upravit si boty podle svého

Důraz na osobní kreativitu i propojení s rukopisem designéra v duchu „Design It Yourself“ je pro značku Vans zásadní. Alespoň co se týče podzimních projektů, které budou stát za pozornost.

Celý článek

RAKOUSKÁ ZNAČKA HÖGL SLAVÍ 10 LET PŮSOBNOSTI V ČESKÉ REPUBLICE

Již 85 let se několik generací majitelů rakouského rodinného podniku Högl pyšní tou nejkvalitnější dámskou obuví. Tradice, řemeslo, ale také inovace a vášeň pro detail jsou klíčovými vlastnostmi, díky nimž slaví značka úspěchy po celém světě. Stejně je tomu tak i v České republice, kde můžeme modely rakouského obuvníka nakoupit již 10 let.  A to v obchodech Na Příkopě a v obchodním centru Westfield Chodov.

Celý článek