dnes je 11.04.2021 a svátek má Izabela

Vans představuje kolekci na počest měsíce boje proti rakovině prsou

Přidat na Seznam.cz
Připojte se v říjnu ke kampani Vans a CoppaFeel! Ke zvýšení povědomí o této nemoci, osvětě a podpoře toho, abychom všichni dobře znali své tělo. Část zisků z jejího prodeje poputuje charitativní organizaci CoppaFeel!
VANS TENISKY

V rámci nadcházejícího měsíce boje proti rakovině prsou Vans s hrdostí představuje kolekci, která má za cíl nejen vzdělávat mladé o potřebě pravidelného samovyšetření a včasného odhalení případného nádoru, ale zároveň také vzdát hold kráse a síle těch, které tato nemoc osobně postihla.

Kolekce je k dostání od 1. října 2019 a minimálně 200 tisíc amerických dolarů z tržeb poputuje na účet CoppaFeel! – britské charitativní organizace zaměřené na zvyšování povědomí o rakovině prsou s cílem včasného odhalení nemoci a pobízí mladé lidi, aby lépe poznali své tělo.

 

„Pro naši organizaci je spolupráce s Vans doslova splněným snem,“ říká zakladatel CoppaFeel! Kris Hallenga. „Jsme nadšeni z této příležitosti šířit povědomí o nemoci s komunitou kolem Vans. Toto partnerství nám umožní přiblížit ještě více lidem, proč je vyšetření prsou tak důležité a jak doslova zachraňuje životy. CoppaFeel! je tady, aby skoncovala s pozdním diagnostikováním rakoviny prsou skrze vzdělávání mladých bez rozdílu pohlaví, a povzbudila je, aby se nechali při jakýchkoliv pochybnostech řádně vyšetřit.“

Veškerá grafika a ilustrace použité v této kolekci pocházejí přímo z dílny Vans a mají symbolizovat sílu těch, kteří s nemocí bojují a jejich hlas ve společnosti. „Ilustrace staví na jednoduchých tvarech a čistých liniích pro zvýraznění použitých barev a vzájemného propojení zobrazených postav. Rakovina prsou totiž postihuje všechny, bez ohledu na rasu či postavení. A my jsme chtěli, aby navržené ilustrace reflektovaly tuto realitu,“ vysvětluje Diandre Fuentes, návrhářka sekce Vans Footwear. „Partnerstvím s CoppaFeel! můžeme nejenom ukázat krásu žen, které postihla rakovina prsou, ale také se podílet na vzdělávání mladých, prolomit tabu kolem včasného diagnostikování rakoviny a povzbudit naše zákazníky, aby vzali své zdraví do vlastních rukou."

Nabídka obuvi, oblečení i doplňků v této kolekci je dostupná ve čtyřech základních designech, které se všechny točí kolem tématu prsou. Ručně kreslené ženské siluety všech tvarů a barev pleti poukazují na masový dosah rakoviny prsou i propojení skrze sílu samovyšetření. Zatímco podporující vzkaz „You Got This“ na jednom z modelů nenápadně ukrývá prsa, provedení v modro-bílé slouží jako explicitní návod ke způsobům samovyšetření. A designéři nezapomněli ani na ikonický šachovnicový vzor, který přetvořili pomocí barev odkazujících na různorodost odstínů pleti na počest všech, komu byla rakovina prsou diagnostikována nebo se jich tato nemoc jakkoliv dotkla.

Kolekce Vans Breast Cancer Awareness byla vytvořena pro muže, ženy i děti, protože rakovina prsou má dopad na všechny. Kolekce bude dostupná ve Footshopu a na webové stránce Vans, kde se také dočtete více informací o organizaci CoppaFeel!.

Přidat na Seznam.cz
BOTY A OBUV DÁMSKÉ TENISKY SNEAKERS BOTY VANS FOOTSHOP RAKOVINA PRSU COPPAFEEL

Související články

GOOD NEWS x H&M – limitovaná kolekce unisex tenisek, které zanechávají menší ekologickou stopu

H&M s nadšením oznamuje spolupráci s Good News, britskou značkou obuvi známou svými retro hravými teniskami a pozitivním přístupem k udržitelnosti.

Celý článek

Vans vítá jaro nápadným designem tenisek v kolekci Meadow Patchwork

Vans vstupuje do jarní sezony nabídkou klasických modelů tenisek ve svěžím venkovském stylu s mísícími se vzory. Nová kolekce Meadow Patchwork nabídne celkem 3 modely a dorazila do obchodů začátkem března

Celý článek

CONVERSE MY STORY: ŽENY ŽENÁM

Mladé, odvážné, nezávislé. Přesně takové jsou ženy, které skrze ikonické Converse ukazují světu, kým doopravdy jsou. Nová kolekce, jejíž název My story je vepsán na každém modelu, září výraznými barvami a dodá vám kuráž vykřičet do světa i váš příběh.

Celý článek

VANS UVÁDÍ KAMPAŇ S NÁZVEM THESE PROJECTS ARE ADS FOR CREATIVITY, KTERÁ DÁVÁ PROSTOR VŠESTRANNÝM UMĚLKYNÍM ZHMOTNIT SVÉ KREATIVNÍ VIZE

Na oslavu Mezinárodního měsíce žen Vans umožnil ženám jako Rewina Beshue, Annabell Lee, Eloise Door, Lalese Stamps či Gaudmother vdechnout život svým kreativním představám.

Celý článek

Inspirace z New Yorku v podobě trendy obuvi na jaro/léto 2021 vás okouzlí

Značka Jenny Fairy se dostává na první místo v nabídce CCC. Nejnovější kolekce je souhrnem nejaktuálnějších trendů, bez kterých se letos neobejdete. Inspiraci čerpala v New Yorku - městě, které nikdy nespí a je Mekkou všech módních trendů.

Celý článek

Co je aktuálně trendy ve street módě?

Street móda s sebou vždy nesla čerstvý vzduch mladého publika a to se pochopitelně nemění ani v posledních letech. Dnes je dokonce i více než kdykoliv dřív street móda ovlivňovaná sportovním odvětvím a to konkrétně skateboardingem nebo jízdnou na BMX kolech. Celkově jde o všechny sporty, které můžete potkávat ve skateparcích.

Celý článek

Značka Vans vzhlíží v nové kolekci ke hvězdám a dílu umělce Johannese Wiesera

Přivítání nového roku s novým designem modelu OG Authentic LX přináší navíc kolekci oblečení a doplňků, která našla inspiraci ve hvězdách a znameních zvěrokruhu.

Celý článek

Probuďte v sobě šelmu a staňte se silnou, nezávislou a nespoutanou ženou, jako Nikol Švantnerová

Nová tréninková kolekce PUMA UNTAMED přináší ženám nový pohled nejenom na sport jako takový, ale také na to, jak vynaložit se svou energií a probudit v sobě divokou kočku jako například Nikol Švantnerová.

Celý článek