dnes je 21.10.2019 a svátek má Brigita

Vans představuje kolekci na počest měsíce boje proti rakovině prsou

Přidat na Seznam.cz
Připojte se v říjnu ke kampani Vans a CoppaFeel! Ke zvýšení povědomí o této nemoci, osvětě a podpoře toho, abychom všichni dobře znali své tělo. Část zisků z jejího prodeje poputuje charitativní organizaci CoppaFeel!
VANS TENISKY

V rámci nadcházejícího měsíce boje proti rakovině prsou Vans s hrdostí představuje kolekci, která má za cíl nejen vzdělávat mladé o potřebě pravidelného samovyšetření a včasného odhalení případného nádoru, ale zároveň také vzdát hold kráse a síle těch, které tato nemoc osobně postihla.

Kolekce je k dostání od 1. října 2019 a minimálně 200 tisíc amerických dolarů z tržeb poputuje na účet CoppaFeel! – britské charitativní organizace zaměřené na zvyšování povědomí o rakovině prsou s cílem včasného odhalení nemoci a pobízí mladé lidi, aby lépe poznali své tělo.

 

„Pro naši organizaci je spolupráce s Vans doslova splněným snem,“ říká zakladatel CoppaFeel! Kris Hallenga. „Jsme nadšeni z této příležitosti šířit povědomí o nemoci s komunitou kolem Vans. Toto partnerství nám umožní přiblížit ještě více lidem, proč je vyšetření prsou tak důležité a jak doslova zachraňuje životy. CoppaFeel! je tady, aby skoncovala s pozdním diagnostikováním rakoviny prsou skrze vzdělávání mladých bez rozdílu pohlaví, a povzbudila je, aby se nechali při jakýchkoliv pochybnostech řádně vyšetřit.“

Veškerá grafika a ilustrace použité v této kolekci pocházejí přímo z dílny Vans a mají symbolizovat sílu těch, kteří s nemocí bojují a jejich hlas ve společnosti. „Ilustrace staví na jednoduchých tvarech a čistých liniích pro zvýraznění použitých barev a vzájemného propojení zobrazených postav. Rakovina prsou totiž postihuje všechny, bez ohledu na rasu či postavení. A my jsme chtěli, aby navržené ilustrace reflektovaly tuto realitu,“ vysvětluje Diandre Fuentes, návrhářka sekce Vans Footwear. „Partnerstvím s CoppaFeel! můžeme nejenom ukázat krásu žen, které postihla rakovina prsou, ale také se podílet na vzdělávání mladých, prolomit tabu kolem včasného diagnostikování rakoviny a povzbudit naše zákazníky, aby vzali své zdraví do vlastních rukou."

Nabídka obuvi, oblečení i doplňků v této kolekci je dostupná ve čtyřech základních designech, které se všechny točí kolem tématu prsou. Ručně kreslené ženské siluety všech tvarů a barev pleti poukazují na masový dosah rakoviny prsou i propojení skrze sílu samovyšetření. Zatímco podporující vzkaz „You Got This“ na jednom z modelů nenápadně ukrývá prsa, provedení v modro-bílé slouží jako explicitní návod ke způsobům samovyšetření. A designéři nezapomněli ani na ikonický šachovnicový vzor, který přetvořili pomocí barev odkazujících na různorodost odstínů pleti na počest všech, komu byla rakovina prsou diagnostikována nebo se jich tato nemoc jakkoliv dotkla.

Kolekce Vans Breast Cancer Awareness byla vytvořena pro muže, ženy i děti, protože rakovina prsou má dopad na všechny. Kolekce bude dostupná ve Footshopu a na webové stránce Vans, kde se také dočtete více informací o organizaci CoppaFeel!.

Přidat na Seznam.cz
BOTY A OBUV DÁMSKÉ TENISKY SNEAKERS BOTY VANS FOOTSHOP RAKOVINA PRSU COPPAFEEL

Související články

Zlínské boty Vasky oslavují třetí výročí

Obuvnickou tradici, kterou ve Zlíně před více než sto lety započal Tomáš Baťa, následuje jednadvacetiletý podnikatel Václav Staněk. Ke tříletému výročí značky vznikla limitovaná kolekce tří nejoblíbenějších modelů.

Celý článek

Další společná streetwear kolekce značek PUMA a KARL LAGERFELD

Nové střihy, precizní technické detaily a vysoce kvalitní materiály zastupují novou a svěží streetwear kolekci pro muže i ženy z rukou dvou ikonických značek.

Celý článek

Upcyklované tenisky značky Converse jsou ohleduplné i pohodlné

I značka Converse stále zlepšuje své metody výroby, aby se ještě více přiblížila k životnímu prostředí. Vypovídá o tom také nová kolekce s názvem Renew.

Celý článek

Inspirace: Šedá je věčná, sofistikovaná i nenápadná!

Šedá barva by se mohla zdát kompromisem mezi bílou a černou. V módních trendech je však rozhodně víc než jen hranicí mezi dvěma barvami. Rok, co rok zůstává v popředí aktuálních trendů nebo alespoň na jejich okraji. A navíc je nadčasová, což se dnes nosí, no ne?

Celý článek

Uvolněná kampaň značky Puma obsadila opakovaně Selenu Gomez

Kalifornský sen, pohodlné sportovní oblečení, utřídění si myšlenek, jednoduše kampaň zalitá pohodou a časem sama pro sebe, to je „Cali Chase“ sportovní značky PUMA.

Celý článek

Footshop míří v Česku za svými fanoušky

Do Footshopu to nikdy nebylo blíž. Olomouc, Zlín, Brno a České Budějovice. Do těchto měst zavítá Footshop tým se speciálním pop-up storem, aby i lidé mimo metropoli mohli nasát jedinečnou atmosféru, kterou lze zažít právě jen při návštěvě některého z Footshop obchodů. 

Celý článek

Exkluzivní minikolekce Vans x Vivienne Westwood Anglomania

Vans a Vivienne Westwood? Nenapadá nás lepší kombinace. Trocha klasiky, trocha rebelie. A na světě je minikolekce šesti párů nepřehlédnutelných tenisek.

Celý článek

Přes noc trendem: hranatá špička

Hranatá špička? Že jste takové boty nosila v devadesátých letech? Tomu věříme. A pokud jste prozíravě tento pár schovala - je ten pravý čas je ze dna skříně znovu oprášit. 

Celý článek