dnes je 04.12.2022 a svátek má Barbora

Zhubněte za tři dny – třídenní dieta vám pomůže rychle se vrátit k vaší optimální váze!

Přidat na Seznam.cz
Pár dnů jste si užívala a teď se nevejdete do svých oblíbených šatů? 

Třídenní dieta je založená na nízkém příjmu kalorií. Není na tom nic magického ? žádné mystické chemické reakce, které působí na tělo. Jen pouhopouhé snížení kalorií. Pojďme si ukázat třídenní jídelní plán, podle kterého se můžete řídit. Zapamatujte si však, že tato dieta je skutečná vhodná jenom po krátkou dobu a v žádném případě se tento kalorie omezující jídelníček nehodí pro dlouhodobější dietu.

MÁME PRO VÁS I DALŠÍ DIETY -KLIKNI -

Třídenní dieta:
První den je jídelní plán „třídenní diety“ následující: Ke snídani si můžete dopřát černou kávu, čaj a nezapomeňte na sklenici vody. Kromě tekutin snězte půlku grapefruitu nebo ještě vypijte džus (nejlépe ráno odšťavňovaný fresh). Přidejte jeden plátek toastu (nejlépe celozrnného) s jednou malou lžičkou burákového másla. K obědu se může první den podávat půl mističky (kompotové) tuňáka, jeden plátek toastu a k tomu opět černá káva, čaj a sklenice vody. Večeře se skládá z 90 g libového masa (bez tuku, nejlépe bílé kuřecí maso), jednoho hrnečku fazolí a jednoho hrnečku karotky. Dopřát si můžete i dezert: povolen je jeden kopeček vanilkové zmrzliny a jednoho středně velké jablíčko. Z pití se podává bylinkový čaj nebo voda.
Druhý den si k snídani můžeme dát opět černou kávu, čaj a samozřejmě sklenici vody. K jídlu si připravte jedno vajíčko na jakýkoliv způsob (pokud jej připravujete na tuku, tak na olivovém oleji), jeden plátek toastu a jeden banán. K obědu se pak druhý den této třídenní diety doporučuje například jeden hrneček cottage sýru nebo tuňáka, a opět černá káva, čaj a voda. K večeři se doporučují dva plátky hovězího nebo dva hot-dogy (raději s dietním párkem a celozrnným rohlíkem), půl hrnečku karotky, jeden hrneček brokolice nebo zelí, půl hrnečku vanilkové zmrzliny a jako tradičně bylinkový čaj nebo voda.  
Třetí den této krátkodobé diety je zakončen následovně: K snídani se podává jako pravidelně černá káva, čaj a voda. K nápojům pak pět normálních solených krekrů (některé z bio sucharů), jeden plátek sýru cheddar a jedno jablíčko. K obědu se doporučuje podávat jedno na tvrdo uvařené vajíčko, jeden plátek toastu a samozřejmě černá káva, čaj a voda. K večeři je pak možno servírovat jeden hrneček tuňáka jeden hrneček karotky, jeden hrneček květáku a jeden hrneček melounu. K tomu kopeček vanilkové zmrzliny a pak bylinkový čaj nebo vodu.

MÁME PRO VÁS I DALŠÍ DIETY -KLIKNI -

 
Pravidla třídenní diety: čaj a kávu přes den neslaďte, nebo si pomozte umělým sladidlem. Zeleninu připravujte dušenou ve vodě s minimem soli. Pouze k brokolici přidejte kapku olivového oleje. Bez tuku se totiž z brokolice neuvolní potřebné vitamíny. Jídlo dlouho žvýkejte. Žaludek tak oklamete a bude mít pocit větší zasycenosti. Doporučuje se každé sousto přežvýkat až 50-krát. Pokud k přípravě jídla musíte použít tuk, používejte zásadně za studena lisovaný olivový olej (extra virgine). Ovoce jezte syrové. Jablka i se slupkou obsahuje vlákninu. Snažte se v průběhu diety hodně zaměstnat a nemyslet na jídlo. Suroviny pro třídenní dietu si nakupte předem, den před tím, než se do ní pustíte. Během diety se nevažte. Zvažte se den před dietou a pak až následující ráno poté, co dietu ukončíte. Čím si můžete v průběhu třídenní diety zpestřit jídelníček? Co se týče přidáváníchuťových přísad do připravovaných jídel, povoleno je neomezené množství citrónu, špetka soli a/nebo pepře, ale například také hořčice či různé bylinky.

Několik málo jídel z uvedeného jídelníčku na tři dny můžete nahradit následovným způsobem: Namísto grapefruitu si můžete dopřát chutný pomeranč. Tuňák můžete nahradit cottage sýrem (ale platí i opačně). Tuňáka si můžete koupit i konzervovaného, vyberte si ale toho ve vlastní šťávě (bez přidaného oleje a bez příchutí). Zmrzlinu můžete vyměnit za zdravější zmražený jogurt. Nebo klasický nemražený nízkotučný jogurt, samozřejmě se živými jogurtovými kulturami. Květák můžete podávat namísto brokolice (a opět můžete praktikovat i opačně). Fazole se smí vyměnit za brokolici nebo květák. Namísto karotek může být podávána červená řepa (avšak čerstvá, nekonzervovaná). Pět slaných krekrů (sucharů) můžete vyměnit za toast (opět můžete podávat i opačně). Třídenní dieta vám nejen pomůže ubraním denních kalorií rychle shodit pár v poslední době nabraných kil, ale je i skvělým startem před dlouhodobější dietou. Během tří dnů si tělo zvykne na menší příjem kalorií a vy tak můžete začít s dlouhodobější dietou.

Určitě však nepokračujte v této třídenní dietě a vyberte si dietu vhodnou pro delší časové období. Například čtyřdenní dietu, která trvá vlastně měsíc a vy v ní budete hubnout v sedmi po sobě jdoucích cyklech trvajících vždy čtyři dny. Lišácká „čtyřdenní“ dieta vás bude bavit a cesta k vytoužené hmotnosti tak bude mnohem snazší.

 

 Zdroj obrázků a textu: Fotolia.com 

Přidat na Seznam.cz
DIETA HUBNUTÍ RYCHLÁ DIETA DIETY KVĚTÁK

Související články

Jedla pravidelně protein a toto se jí stalo

Mnohé z nás řeší svoji postavu a jsou s ní věčně nespokojené. Taky jste se nedávno při pohledu do zrcadla zhrozila nad tukovým polštářkem, který se vám usadil kolem bříška? Závidíte modelkám, které na nás shlíží z billboardů a reklam, jak mají štíhlou postavu? Vždyť ji můžete mít i vy.

Celý článek

Jak spánek ovlivňuje úbytek hmotnosti?

Řada studií ukazuje, že nedostatek spánku je spojen s vyšší pravděpodobností nadváhy. Je však obtížné prokázat, zda méně spánku ve skutečnosti vede k přibírání na váze, nebo zda jen pozorujeme známý negativní účinek nadváhy na spánek. Napadnout nás může analogická otázka: „Co tu bylo dříve? Slepice nebo vejce?“.

Celý článek

Kapr nejen na Vánoce: sladkovodní ryby jako součást zdravého jídelníčku

Blíží se Štědrý den a mnoho domácností si jej neumí představit bez tradiční štědrovečerní večeře - smažený kapr s bramborovým salátem. Večeře sice tradiční, ale nutričně plná prázdných kalorií. Sladkovodní ryby jako takové jsou přitom podle odborníků zdravější než některé ryby mořské.

Celý článek

Sebevědomí a skvělá postava i když nemáte čas? Vyzkoušejte ketodietu, při které nebudete hladovět!

Zhubnout trvale v relativně rychlém čase je v dnešní době určité sci-fi. Hlídat si stravu, sportovat, a ještě se starat o chod domácnosti, děti a manžela, může být nad naše síly. Jsou však způsoby, jak si hubnutí usnadnit. Znáte ketodietu?

Celý článek

Jak začít s KETO dietou aneb 5 užitečných kroků, které byste měli mít na paměti

Rozhodli jste se, že chcete zkusit ketogenní dietu, ale tak nějak přesně nevíte jak začít? Připravili jsme si pro vás článek, který vás jednoduše provede prvními kroky a pomůže předejít nepříjemným začátečnickým stavům jako je „sacharidová“ chřipka nebo zažívací obtíže.

Celý článek

Snídaně, která dodá energii na celý den. Ochutnejte tsampu!

Objevili jsme malý zázrak, který má všechno, co od zdravé potraviny očekáváte. Spoustu energie, vitamínů i vlákniny a málo kalorií. Navíc ji připravíte během pár minut, budete se cítit skvěle a plné síly. Co víc si po ránu přát?

Celý článek

Povánoční cvičení? Jedině ve stylových legínách

Připravili jsme si pro vás ty nejlepší legíny, které vás zvednou ze židle. Budou vás motivovat a cvičení s nimi bude hned veselejší!

Celý článek

Poradíme vám, jak narychlo vylepšit postavu do plavek

Jasně, že je pozdě na hodinové workouty, běhání a dietní stravu. Jednu věc však před odjezdem na dovolenou udělat můžete!

Celý článek