dnes je 29.10.2020 a svátek má Silvie

Značka CONVERSE na podzim sází nejenom na stylové Chucky, ale také na udržitelnou kolekci oblečení

Přidat na Seznam.cz
Změna je život, na to opět vsadila i oblíbená značka obuvi, která představila novou minimalistickou podzimní kolekci oblečení s názvem Shapes.

zdroj: archiv Converse

Kolekce Shapes je zaměřena na všechny typy postav bez rozdílu pohlaví, díky čemuž stírá rozdíly mezi pánskými a dámskými prvky oděvu. Kromě jiného kolekce minimalizuje počet velikostí – spojuje totiž klasických 14 dámských a pánských velikostí do čtyř, které mohly vzniknout díky rafinované hře se záševky a všitými klíny.


                                                                                                                                                                   zdroj: archiv Converse


                                                                                                                                                                            zdroj: archiv Converse

Jednotlivé kousky jsou vyrobeny z 50% recyklované bavlny a 50% panenské bavlny, čímž se značka snaží plnit své závazky k dosažení minimálního dopadu na životní prostředí.

zdroj: archiv Converse

Značka Converse představila také dva nové modely. První z nich je ikonická Chucky v minimalistickém streetwearu se sofistikovaným designem. Ikonická Chcky si vzala do parády dvě módní legendy – Hiroshi Fujiwara, který stojí za značkou Fragment a francouzský módní dům Moncler. Sofistikovaný design podtrhují detaily v podobě nápisů, kontrastních švů a nášivek. Na patě tenisky se vyjímá saténový pás s označením Moncler Genius a logo Fragment design. Limitovaná kolekce je dostupná v černém a bílém barevném provedení.

zdroj: archiv Converse

Druhou botou je spolupráce Converse x Golf Wang. Chucky inspirované bundou z poslední GOLF WANG kolekce, která u fanoušků sklidila nevídaný úspěch. Chucky jsou rozděleny na tři barevné bloky, které odráží Tylerovou signifikantní estetiku a vizuální cítění.

Modelu z limitky Golf Wang nechybí sportovní nádech. Jak jsme u Tylera, The Creatora zvyklí, velmi důležité jsou detaily – jako například smajlík vzniklý spojením obou podrážek nebo texturované logo se srdcem, květinou a nápisem Golf. Na limitce se Tyler dostatečně barevně vyřádil a znovu všem ukázal, že se nebojí ani netradičních kombinací.

zdroj: archiv Converse

Přidat na Seznam.cz
MÓDA BOTY A OBUV CONVERSE DÁMSKÉ BOTY PÁNSKÉ BOTY CHUCKY UDRŽITELNÁ KOLEKCE

Související články

Nejlepší móda hipsterů

Každý jedinec má rád různé jídlo, má jiný vkus na hudbu a také odlišný styl oblékání. Pokud neznáte módu hipsterů, tak zaostřete na dnešní článek. Nejde už o žádný alternativní styl, jde spíše o volbu života a šetrné zacházení k přírodě.

Celý článek

Jak chce značka H&M změnit fast fashion?

Fast fashion a pracovní podmínky zaměstnanců v textilních fabrikách - to jsou žhavá témata posledních měsíců, které jsou problémem především velkých globálních řetězců, jako je H&M. Značka v čele s novou výkonnou ředitelkou představuje ambiciózní plány, jak změnit celý fast fashion průmysl udržitelným směrem. 

Celý článek

Jak váš šatník odhalí vaši osobnost?

Možnosti, jak odhalit osobnost a vlastnosti člověka existuje mnoho, ale podle oblečení to jde jedna báseň. Možná nemáte ani tušení, co vše o sobě prozrazujete.

Celý článek

Nejfotogeničtější módní trendy

Instagramové trendy dokážou být velkou vášní, a tak se nám ženám občas stává, že si koupíme nějaký kousek jen proto, že bude vypadat skvěle na fotkách. 

Celý článek

Jak zasáhl feminismus do módy

Feminismus a móda jsou spojené možná víc, než si myslíte. Naštěstí už nežijeme ve světě, kdy se ženy musejí oblékat podle určitých pravidel a dusit se například v korzetu.

Celý článek

PUMA PODPORUJE NADĚJNÉ UMĚLCE. JAK VYPADÁ NOVÁ KOLABORACE S JANEM BICANEM?

My děti ze stanice 2020 TJBC X PUMA. Tak se jmenuje nová kolekce mikin sportovní značky PUMA, která vznikla ve spolupráci s českým umělcem a kreativcem Janem Bicanem.

Celý článek

Vogue, módní bible a jeho historie

Vogue. Časopis, který zná každý módní nadšenec. Jak to ale celé vzniklo a kdo stál za jeho založením? Podíváme se společně do historie i současnosti.

Celý článek

Podzimní obuv pro dámy, pány elegány i celou rodinu

„Naším cílem je, aby se u nás každý zákazník dokázal ztotožnit s některou z našich exkluzivních značek. Nezáleží na věku, finančních možnostech ani vašem módním stylu, u nás si vybere každý,“ říká Veronika Sajdoková, marketingová manažerka CCC. Pojďte si také vybrat boty ideální pro letošní podzim.

Celý článek